Právě je stř lis 27, 2024 10:34 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: pocet facu viewport x render?
PříspěvekNapsal: pon lis 17, 2008 10:41 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 25, 2005 3:23 pm
Příspěvky: 714
Bydliště: Pardubice
Ahoj,

narazil jsem na takovou zvlastnost, v render view se zobrazuje cca dvojnasobny pocet facu nez na horni liste v Blenderu (viz screenshot sry za velikost, smazu ho sam po vyreseni otazky). Jsem si jisty, ze na mesh jsou aplikovany vsechny modifikatory (Mirror, SubSurf), ktere by tenhle rozdil vysvetlily. Jedine co me napadlo je, ze ve viewportu se jako face pocita Quad, ten se 4mi vertexy, zatimco pri renderingu je mesh rozlozeny do trojuhelniku; ale nechapu duvod.Ten udaj je pro me pomerne dulezity, nevedel byste nekdo, jak to s nim je?

diky,

lz


Naposledy upravil lz dne čtv lis 20, 2008 9:26 am, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte lis 18, 2008 11:32 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř dub 25, 2007 8:51 pm
Příspěvky: 207
edit, sorry, nedocital som do konca, tak potom neviem :oops:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte lis 18, 2008 2:28 pm 
Offline
......
......

Registrován: pát říj 05, 2007 6:32 pm
Příspěvky: 919
podľa mňa to bude tými trojuholníkmi.
Mno a pokiaľ viem dobre, tak blender nevie pracovať so skutočnými polygónmi, ale len s rovinami. no a rovina je vždy definovaná tromi bodmi, čiže trojuholník. zoskupovanie do quadov je vlastne určené na výpočet normál, čo sa robí ešte pred samotným rendrom. Toť odpoveď na otázku, prečo to prevádza na trojuholníky...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte lis 18, 2008 6:12 pm 
Offline
....
....

Registrován: sob bře 29, 2008 2:54 pm
Příspěvky: 233
Bydliště: Novopacko okres Jičín
No jo to jsem si taky rikal ze to je tim ale on to neni presne dvojnasobek pozor!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte lis 18, 2008 7:50 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 09, 2007 6:31 pm
Příspěvky: 1096
Kexar píše:
No jo to jsem si taky rikal ze to je tim ale on to neni presne dvojnasobek pozor!

sak to je jasny, ne? ne vzdycky mas cistou sit bez trojuhelniku ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte lis 18, 2008 7:56 pm 
Offline
....
....

Registrován: sob bře 29, 2008 2:54 pm
Příspěvky: 233
Bydliště: Novopacko okres Jičín
vacik156 píše:
Kexar píše:
No jo to jsem si taky rikal ze to je tim ale on to neni presne dvojnasobek pozor!

sak to je jasny, ne? ne vzdycky mas cistou sit bez trojuhelniku ;)

No jo vlastně jsem to ale hlupák :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte lis 18, 2008 10:32 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 25, 2005 3:23 pm
Příspěvky: 714
Bydliště: Pardubice
Kexar: udelal jsem nejake testy, a i kdyz jsem vsecky objekty spojil do ejdnoho meshe a ten pak dal triangulate, tak byl pocet malinko odlisny. Kazdopadne si ale myslim, ze pocet facu render x preview by mel sedet. Zkuste to s default kostkou ;)

lz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte lis 18, 2008 10:54 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 09, 2007 6:31 pm
Příspěvky: 1096
lz píše:
Kexar: udelal jsem nejake testy, a i kdyz jsem vsecky objekty spojil do ejdnoho meshe a ten pak dal triangulate, tak byl pocet malinko odlisny. Kazdopadne si ale myslim, ze pocet facu render x preview by mel sedet. Zkuste to s default kostkou ;)

lz


zkusil sem to s tou kostakou a zadny nesrovnalosti nevidim ;) 12 facu v edit modu, 12 facu v renderu :) teda jestli si myslela toto


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte lis 18, 2008 11:38 pm 
Offline
......
......

Registrován: pát říj 05, 2007 6:32 pm
Příspěvky: 919
tak je to jasne, kazdy quad rozdeli na dva trojuholnicky


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte lis 18, 2008 11:44 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 21, 2004 3:09 pm
Příspěvky: 1749
Bydliště: Ostrava
Antharon píše:
tak je to jasne, kazdy quad rozdeli na dva trojuholnicky

Ovšem za předpokladu, že vertexy nejsou v jedné rovině.
Pokud rendrujete krychli, bude mít stále jen 6 faců.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř lis 19, 2008 8:48 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 25, 2005 3:23 pm
Příspěvky: 714
Bydliště: Pardubice
vacik156: ja mam teda u kostky 6 facu / 6 facu, jak rika Pitris. Takze si zacinam myslet ze jsem tam nekde pozapomnel par neaplikovanych modifikatoru (SubSurf kuprikladu), cimzto by pricinou vseho opet byla moje nepozornost a bylo by to vresene :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř lis 19, 2008 2:26 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 04, 2006 8:11 am
Příspěvky: 1148
Bydliště: Pardubice
Jediné další co mne napadá, zda nemáš rozdílný stupeň subsurfu pro render a pracovní prostor. :wink:
I když tam by to bylo asi spíše 4-násobné. 8)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř lis 19, 2008 4:57 pm 
Offline
......
......

Registrován: pát říj 05, 2007 6:32 pm
Příspěvky: 919
este niekto skuste posunut jeden z bodov tej kocky, co to spravi....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř lis 19, 2008 5:35 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Antharon píše:
este niekto skuste posunut jeden z bodov tej kocky, co to spravi....

Ja som skúsil.
Presne ako vravel Ragnos. Ked niesu všetky 4 verticle v rovine, tak sú to 2 triangle a nie 1 quad.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř lis 19, 2008 9:43 pm 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
zgerbiak:já nic to Pitris .)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz