1. - Ide. Pridáš si senzor mouse kde máš nastavené lavé tlačítko.
- Napoíš ho na controller a ten potom na actuator Edit Object kde do OB zadáš názov strely
...
- Strela je vlastne objekt ktorý sa nachádza v inej vrstve a má zadaný nejaký pohyb (let).
- Aby ti to nestrielalo stále, ale malo určítú kadenciu pridaj si premennú typu timer.
- pridaj senzor preoperty typu interval. do prop daj názov toho timeru. nastav min a max napríklad na 0 až 0.1 a zapni mu inverziu. Napoj ho na ten istý controller ako si napájal myš.
- pridaj actuator property, do prop daj názov timeru a do value 0. prepoj ho s controllerom.
-Teraz máš vytvorenú kadenciu. Ešte treba pridať zásobník.
- pridaj premennú typu int a nastav jej hodnotu napr 500.
- pridaj senzor property typu equal do prop daj názov tej premennej a do value daj nulu. invertuj ho
- prepoj ho s tým controllerom a ten controller s ďalším actuatorom.
- ten bude property typu add
- do prop daj meno premennej a do value daj -1 (odpočítavanie nábojov)
Ak som to nenapísal blbo tak by to malo byť správne.
Spravil som video ako na to.
http://metalair.tym.cz/zgerbiak/gameblender/strelba.zip
2. - Ide. Označíš si v edit móde to čo chceš v druhom objekte a stač P -> Selected.