Právě je úte lis 26, 2024 11:52 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 56 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Vrtulnik
PříspěvekNapsal: úte zář 30, 2008 8:04 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: ned led 13, 2008 3:08 am
Příspěvky: 132
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Zdarec lidicky, tak sem se pustil konecne zase do neceho vetsiho... tvorim ted vrtulnik Bell 206 B3 a konecne sem dal na radu Bumpkina :bigups: a zacal sem to delat z plane-u po castech.
je to zatim jen v internalu a s mizernym osvetlenim, ale vetsinou je delam az na konec.
snad mi tu pomuzete opravit urcite spoustu chyb, kterych sem si zatim moc nevsiml :)


Naposledy upravil Kisha2 dne stř říj 08, 2008 8:28 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř říj 01, 2008 6:12 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 04, 2006 8:11 am
Příspěvky: 1148
Bydliště: Pardubice
Takto to to vypadá moc pěkně. :wink:
A obligátní dotaz: Můžeš poslat i wire? :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte říj 07, 2008 8:50 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: ned led 13, 2008 3:08 am
Příspěvky: 132
Bydliště: Jablonec nad Nisou
tak tady je ten wire... je to jen ten cumak... zbytek je delanej v dost podobnym stylu, ale jestli bude zajem, poslu i dalsi ;)


Přílohy:
vrtulnik02.jpg
vrtulnik02.jpg [ 48.91 KiB | Zobrazeno 4017 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte říj 07, 2008 10:48 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: ned led 13, 2008 3:08 am
Příspěvky: 132
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Tak sem jeste neco dodelal... tady je dalsi postup :)


Naposledy upravil Kisha2 dne čtv říj 16, 2008 6:31 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř říj 08, 2008 4:06 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 23, 2006 1:18 am
Příspěvky: 602
Bydliště: SR, Žilina
Slušné :thumbsup: Len pokračuj. Som zvedavý do akých detailov to vymodeluješ. Mrkni napr. sem ako sa s tým dá pekne vyhrať:
http://community.softimage.com/showthre ... 394&page=2


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř říj 08, 2008 8:35 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: ned led 13, 2008 3:08 am
Příspěvky: 132
Bydliště: Jablonec nad Nisou
DonaldX: hmmm. tak takhle vysoko zase nemirim :( zkusim jich tam udelat co nejvic, ale tohle je na me vazne moc :) ale i tak diky :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv říj 09, 2008 10:04 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: ned led 13, 2008 3:08 am
Příspěvky: 132
Bydliště: Jablonec nad Nisou
tak sem s tim zase trochu pohnul... uz zacinam delat detaily, ale horsi nez modelovat je shanet obrazky :( kdybyste nekdo nahodou nasel interier v nejakym rozumnym rozliseni, tak mi pls pisnete :) uz sem snad prolez pul googlu :D


Přílohy:
Poznámka: detail rotoru
vrtulnik05.jpg
vrtulnik05.jpg [ 55.86 KiB | Zobrazeno 3861 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv říj 16, 2008 7:04 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: ned led 13, 2008 3:08 am
Příspěvky: 132
Bydliště: Jablonec nad Nisou
tak tady je snad uz finalni verze exterieru... ted asi zacnu delat interier, ale nemam na to zrovna moc casu, tak se to pekne tahne :(

btw: nevite nekdo jak se da pouzit bumpmapa na textury ktery jsou udelany prez UV Face select mode? snazil sem se na to najit nejakej tutor, ale vsechny jsou jen o tom jak tam nacist texturu. Zkousim to uz cely odpoledne a furt nic...:( Diky za pomoc :)


Naposledy upravil Kisha2 dne pon říj 20, 2008 1:24 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon říj 20, 2008 12:51 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 04, 2006 8:11 am
Příspěvky: 1148
Bydliště: Pardubice
Kisha2 píše:
btw: nevite nekdo jak se da pouzit bumpmapa na textury ktery jsou udelany prez UV Face select mode? snazil sem se na to najit nejakej tutor, ale vsechny jsou jen o tom jak tam nacist texturu. Zkousim to uz cely odpoledne a furt nic...:( Diky za pomoc :)

No, nevím, co myslíš, ale snad ti pomůže toto, i když to není čistě o bump mapách. :wink:
http://blenderartists.org/forum/showthread.php?t=93125


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon říj 20, 2008 1:19 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: ned led 13, 2008 3:08 am
Příspěvky: 132
Bydliště: Jablonec nad Nisou
taby: to mi bohuzel moc nepomohlo, ale i tak moc dik :)

Myslel sem to takhle... kdyz texturuju material primo v material editoru, tak si muzu zaskrtnout u kazdy textury jak se bude mapovat (Col, Nor, Ref.....) ale kdyz texturu mapuju pomoci UV Face select, tak nevim jak tu texturu namapovat i jako bump mapu, protze se v zalozce Texture v material editoru zadna textura neobjevi a nejde ji tudiz priradit ani styl mapovani :(

jinak tohle je zatim muj postup s texturovanim :)


Naposledy upravil Kisha2 dne úte říj 21, 2008 9:11 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon říj 20, 2008 1:40 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 04, 2006 8:11 am
Příspěvky: 1148
Bydliště: Pardubice
V tom případě pokus číslo dvě: http://en.wikibooks.org/wiki/Blender_3D:_Noob_to_Pro/Realistic_Eyes_In_Blender#First_Bump_Map_-_The_Sclera :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon říj 20, 2008 1:48 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 17, 2007 10:08 am
Příspěvky: 125
Bydliště: SR
no ja by som ti poradil takto: Ak uz mas namapovanu texturu v UV mode, tak, si vytvor material pre dany objekt. prirad mu texturu toho obrazka a v map input zaskrtni UV..obrazok sa ti bude mapovat podla UV koordinatov a uz dalej mozes pracovat s texturou ako obvykle..(cize budu fungovat Nor, Col, Alpha atd...)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon říj 20, 2008 2:01 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: ned led 13, 2008 3:08 am
Příspěvky: 132
Bydliště: Jablonec nad Nisou
tichi: dik moc, uz to jde :) tohle sem fakt nezkousel....
taby: taky dik :) tenhle tutorialek se mi bude taky moc hodit :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte říj 21, 2008 9:14 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: ned led 13, 2008 3:08 am
Příspěvky: 132
Bydliště: Jablonec nad Nisou
tak sem konecne dotexturoval a zbytek udelam jen prez barevny materialy... ted se asi pustim do nejakyho jednodussiho interieru, aby to pak nevypadalo tak blbe :lol:


Naposledy upravil Kisha2 dne pát říj 24, 2008 9:52 am, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte říj 21, 2008 9:33 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 17, 2007 10:08 am
Příspěvky: 125
Bydliště: SR
je to pekne, textury vyzeraju solidne. Teraz uz len zapracovat na materialoch a nejakej scene a bude to parada. :)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 56 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz