Mam taky problem...ide mi hra, v nej auto, a ked pridam do materialu okien alphu + ztransp, okna zmiznu proste mozem sliderpohybovat do nejakej hodnoty (trebars 0.
a okna su nepriehladne ked sa to dostane pod tu hodnotu zrazu zmiznu (v hre)...tak som sa rozhodol spravit alphu polopriehladnou png texturou...ked ale spustim hru, okna su sice priehladne ale hra ide tak 0.8 - 0.9 fps
-co s tym
este by mohla byt chyba v tom, ze texturu samozrejme nemapujem, textura je 1 X 1 pixel png, a swappovanie by mohlo byt tym, ze on ten jeden pixel opakuje po po takej ploche ako su vsetky okna...
Ale teraz otazka: ako spravit tie okna bez toho, aby to sekalo a aby boli polopriehladne?
Za pripadnu pomoc dakujem...
P.S.: este som zabudol: v texture nie je problem, zacne to swappovat prave vtedy a len vtedy (ekvivalencia
) ked zapnem alphu vo face select mode...