Právě je sob lis 23, 2024 6:57 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned zář 14, 2008 6:21 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
lenze ten strom co ukazal karlos ma problem...to neni naschval to je vyslovene rusiva biela ktora sa nazbiera a strom vyzera ako osnezeny...to buden nejaky bug ALPHY v inej verzii blenderu, podla mna, lebo som skusal podobnu alphu v game engine a tiez mi to neslo...v ktorej verzii si to skusal? ked tak skus este viac orezat listy uplne na doraz...ked nie uz neviem potom...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned zář 14, 2008 6:32 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř dub 25, 2007 8:51 pm
Příspěvky: 207
skus zmenit mapovanie, ja som to skusal v 2.46 a vsetko je ok ak dam mapovanie UV, ak som dal orco spravili sa okraje

divne... :roll:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř zář 17, 2008 7:31 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: pon čer 05, 2006 4:17 pm
Příspěvky: 134
Bydliště: Tábor
no ja nechci prizpusobovat list :D jinak sem to renderoval v blenderu 2.47 a na mapovani UV...potom sem to zkusil ve vray a ten bily okraje nemel takze chybou textury to nebude..bude to asi bug blenderu :(


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned říj 19, 2008 7:57 pm 
Offline
..
..

Registrován: ned lis 11, 2007 6:39 pm
Příspěvky: 46
No, Tvůj .blend se jaksi nekoná, takže se do něj nepodívám. Ale posílám, jak jsem to vyřešil já, jestli je to ono.

Prostě jsem načetl obrázek do textury a zaškrtl Use Alpha a u obrázku Premul. Pak jsem nastavil Alpha u materiálu na nulu a namapoval texturu do kanálů Color i Alpha s Blending Modem Mix.

Taby má taky pravdu. Druhé řešení je převést tu texturu do formátu bez alfy (třeba do JPEGu) a průhlednost převést do druhého, černobílého obrázku (místa bez průhlednosti budou bíle, úplně průhledná naopak černě) - myslím, že v GIMPu i Photoshopu se to dělá stejně - dá se černé pozadí, průhlednost toho PNGčka se převede do výběru (ve Photoshopu je to Výběr -> Načíst výběr a kanál: průhlednost dané vrstvy, v GIMPu je to myslím funkce Alfa do výběru) a výběr se vyplní bílou barvou (o lepším postupu nevím). Pak se barevná textura namapuje na Color a černobílá na Alpha.
taby píše:
Tak to je něco špatně, protože jsem použil tvůj soubor a vše bylo po dosazeníjiných textur ok. :wink:
1. použij texturu s koncovkou *.jpg a ne *.png (nebude tam alfa)
2. pro transparenstnost použij texturu, kde bude přídomek "trans". :wink:

Pokud toto nebude fungovat, tak už nevím, ale tak jsem to dělal v tom tvém souboru já a vše bylo v poho. :wink:


Přílohy:
Poznámka: Správně namapovaná textura s průhledností
list.zip [137.75 KiB]
20 krát
Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz