Právě je sob lis 23, 2024 11:40 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 515 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 35  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv zář 11, 2008 3:40 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
Kapo píše:
...proste nech som texturu zvacsoval v materialovom menu ako som len mohol, proste je to furt rozmazane...zmensil som vsetky palicky, aj s gulickami...furt je to "drevo" rozmazane...

^^
^^
^^
taby píše:
Zkus si pohrát s měřítkem (Materials -> Map input), kde máš dole tři položky sizeX, sizeY, sizeZ. Změň to pro každou texturu v materiálu a snad to pomůže, protože se zdá, že máš texturu na ten objekt moc velikou. :wink:


povedal som, ze nech som texturu zvacsoval v MATERIALOVOM MENU ako som len mohol (skoda, mal som asi napisat ze v zalozke map input, ale kedze neviem o inom zvacseni textury ktore by bolo take jasne, tak som to pokladal za automaticke ze to kazdy pochopi a bude mysliet na zalozku map input v materialovom menu...) cize skusal som ZVACSIT texturu az na 20 krat, v renderi sa nezmenila (zvacsoval som samozrejme vsetky styri textury...), tak som potom skusil objekt ZMENSIT, ale texturu to neopravilo... :evil: :cry: :cry:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv zář 11, 2008 4:14 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 04, 2006 8:11 am
Příspěvky: 1148
Bydliště: Pardubice
Sry. :oops: To jsem přehlédl.
Pak mne napadá jedině poslat link na *.blend, abychom se mohli případně na to podívat. Nebo mi napiš na ICQ. :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv zář 11, 2008 4:15 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
oook pridam si ta...ale render bol dlhy, potom ked to budes chciet zrenderovat tak vypni sample na svetlach :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv zář 11, 2008 7:55 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 15, 2005 10:57 pm
Příspěvky: 637
Bydliště: Brno
@Antharon: nebyt tebe nejak bych ten Bevel modifier zaspal :) akorat budu muset pohledat kde se dostat k te verzi co je na youtube http://www.youtube.com/watch?v=LMMeb-WcNSw
tam jde hranu zaoblit v me officialni verzi 2.47 to jde jen zkosit :(
Jen je skoda, ze to je docela dost ukonu. Pokud clovek bude mit vice druhu zaobleni na necem jen trochu slozitejsim nez je cube, tak nez udelam ty vertex skupiny se clovek zapoti. Skoda, ze to nejde vybrat hranu a nastavit bevel ukos/zaobleni. (Bevel pod W nepocitam tuto "nevratnou" upravu nepocitam mezi schopne funkce.)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv zář 11, 2008 8:38 pm 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
vklidu: co jsem našel tak se jedná o GSOC viz http://wiki.blender.org/index.php/Manual/Bevel_Modifier
To co je na youtube bude podle mě testovací verze...ještě pohledám a kdyžtak dám pak vědět...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát zář 12, 2008 11:56 am 
Offline
......
......

Registrován: pát říj 05, 2007 6:32 pm
Příspěvky: 919
omg, tak si tam daj predsa bevel dvakrát a keď cez to natiahneš subsurf, máš to dokonale oblé bez zmeny stien


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát zář 12, 2008 5:43 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 15, 2005 10:57 pm
Příspěvky: 637
Bydliště: Brno
pokud to byla rada pro mne tak dekuji, ale to bych se v tom ztratil driv nez zacnu. Verzi s Bevel Modifier jsem nasel na Graphical mezi experimentalnimi 2.44. no, tak snad to dojde do zdarneho konce :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob zář 13, 2008 10:10 am 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
ok prerobil som drievka na palicky z kovu, podla mna to vyzera lepsie, tu je cervena a modra verzia:

Obrázek
Obrázek

P.S.: ktora sa vam paci viac?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob zář 13, 2008 10:28 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 09, 2007 6:31 pm
Příspěvky: 1096
mě se víc líbí modrá :) (asi proto, že mám na modro vymalovanej pokoj :D ) ale ještě bych tu kouli z koulí natočil tak, aby se dotýkala země 3 koulema, protože si nedokážu předstait, že by zůstala stát na jedný :) ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob zář 13, 2008 10:37 am 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
ok tak sa vidime o 4 hodiny :wink: (cervena trvala par minut, ale kedze moje velicenstvo si zelalo makke tiene tak zaplo na jednej area lampe 8 a na druhej 6 samplov :D)

P.S.: jaj tak az teraz som si vsimol ze tam bolo AO :D tak ho vypnem :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob zář 13, 2008 10:55 am 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
modrá je lepší líp bych to skoro neudělal až na to že bych asi ukázal celý stín


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob zář 13, 2008 11:32 am 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
Ragnos píše:
modrá je lepší líp bych to skoro neudělal až na to že bych asi ukázal celý stín


mam teda odokryt tien? mam oddialit kameru a mierne zvacsit rozlisenie...?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob zář 13, 2008 11:37 am 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 04, 2006 8:20 pm
Příspěvky: 1364
Bydliště: Doma
Imho jo, kdyby ten objekt byl mensíé a s vestim rozlisemín tak mame dalsi pěknou tapetku :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob zář 13, 2008 11:42 am 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
ake rozlisenie chces? ja si spravim na 1440 X 900 (rozlisenie obrazovky) na web si robim okolo 800 X 600 ako image preview image robim zmensenim html...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob zář 13, 2008 1:38 pm 
Offline
......
......

Registrován: pát říj 05, 2007 6:32 pm
Příspěvky: 919
s tým bielym odleskom na golach by neslo nieco spravit? napríklad ho zjemnit (ak je to svetlo), alebo nastavit blurnuty mirror (ak to je biely plane)?
1280*800 :)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 515 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 35  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz