Právě je pon lis 25, 2024 11:12 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Obnovení WPTC
PříspěvekNapsal: úte zář 09, 2008 5:43 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 04, 2006 8:20 pm
Příspěvky: 1364
Bydliště: Doma
Vím že to tu poměrně dlouho stojí a podlé mého je to docela škoda.
Nemá to však cenu obnovovat pokud tady bude téma co téma 1-2 příspěvky, tak vás chci poprosit abyste se tady napsali pokud máte/nemáte chuť dělat procedurálky a já to zase nějak odstartuju/zavrhnu :D .


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte zář 09, 2008 6:28 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 20, 2007 12:51 pm
Příspěvky: 551
Bydliště: Praha, Česká Lípa
A Slange už to dělat nebude ? Nebo ti to přenechal nadobro ? Já nevím určitě jestli se budu účastnit, ale mohl bych to vždy zkusit jako "do počtu".


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte zář 09, 2008 6:39 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 04, 2006 8:20 pm
Příspěvky: 1364
Bydliště: Doma
Slange sem tu dlouho nevidel, ale pokud vam nevyhovuju ( :twisted: ) napiste mu IMku :P


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte zář 09, 2008 8:44 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 04, 2006 8:11 am
Příspěvky: 1148
Bydliště: Pardubice
Jsem na tom stejně jako vojtas1. nemohu slíbit naprosto nic, protože sám nevím, kdy se dostanu k Blenderu a kdy ne. :?
Pokud by se to opět rozjelo, tak já bych byl maximálně příležitostní soutěžící. :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte zář 09, 2008 9:44 pm 
Offline
....
....

Registrován: pon srp 11, 2008 4:34 pm
Příspěvky: 272
proceduralni textury me celkem bavej, pokud budu mit cas (a ten se vetsinou najde), tak se urcite rad zucastnim


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř zář 10, 2008 8:15 pm 
Offline
......
......

Registrován: pát říj 05, 2007 6:32 pm
Příspěvky: 919
u mňa to vyzerá nádejne, od budúceho týždňa....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned zář 14, 2008 11:05 am 
Offline
....
....

Registrován: sob bře 29, 2008 2:54 pm
Příspěvky: 233
Bydliště: Novopacko okres Jičín
Hm sice newim co to je ani pravidla ale pokud bude naky kolo pravidla nastuduju a pocitejte z mou ucasti :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát zář 26, 2008 11:07 am 
Offline
 ...
 ...

Registrován: pon bře 12, 2007 2:46 pm
Příspěvky: 172
Bydliště: Brno a okolí
Taky obnovu celkem vítám, soutěž tohoto typu je do určité míry unikátní. Jenom několik poznámek:

- pořád se nemůžu zbavit dojmu, že je toto téma na fóru poněkud zastrčené, a většina uživatelů o něm ani neví. Možná kvůli názvu. Nemyslím si, že je všude nutné cpát angličtinu. Tu si můžou všichni dosyta užít na blenderartist.org a blendernation. Dost to kontrastuje s poměrně častým dotazem na zdroje v češtině když odkazuji na anglické stránky. Obzvlášť je to vtipné u těch, co začínají příspěvek nějakým anglickým slovem, obvykle nesmyslným a špatně napsaným, myslíc si jak jsou cool. (nemyslím tím jen toto fórum).

- klidně bych prodloužil dobu soutěže až na 2 týdny, zvlášť kdyby to pomohlo kvalitě příspěvků .....

- ... i modelů v zadání. Možná by nebylo špatné udělat skupinu scén pro různé typy materiálů, s dobrou topologií specifických pro daný typ materiálu.
Např.: Tkanina, oděv, lano, apod. by mesh měl rovnoměrnou UV mapu (tady se 3D textury moc nehodí). Materiály, kde se počítá s odrazem, nebo refrakcí by měly ve scéně nějaké objekty, které mohou odrážet či lámat, popř. texturu prostředí.
Taky u některých modelů by se mohla jako bonus připravit více skupin (vertex group) nebo hotový vertex paint. Odpovídalo by to více realitě práce grafika. Tedy jen tam, kde přechody materiálů nelze matematicky vyjádřit a závisí jen na návrhu modelu.

- Mezitím v shader node editoru přibyla možnost použít skripty v Pythonu, což dává zajímavé možnosti:

http://blenderartists.org/forum/showthr ... ght=pynode
a některé jsou přímo sviňsky dobré :)
http://www.swineworld.org/blender/

A teď je otázka jestli to povolit v pravidlech. Byla by to výzva pro Pythonu a matematiky znalé, ale zase by to třeba deprimovalo začátečníky. A navíc povolit hotové skripty, nebo jenom ty co účastníci vytvoří? A co když v budoucnu budou některé součástí distribuce Blenderu?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon čer 15, 2009 5:59 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 03, 2006 9:44 pm
Příspěvky: 233
Zdravim, vidim, ze to tady opet stoji, tak mam jeden navrh. Co treba opakovat stara temata, ktera se moc nepovedla?
Tady je pekny (i když neúplný) prehled i s obrazky:
http://wptc.ic.cz/sin.html
Treba by slo vyhlasit tema Kura stromu 2 (tim nechci rict, ze by stara kura stromu byla spatna, ale treba by se mohlo zvolit tema Kura stareho stromu s vyraznejsi strukturou apod.); urcite bych dal na soutez aspon 2, nebo i 3 tydny, at je vetsi ucast.
Ještě jsem si všiml, že chybí téma tráva, šly by udělat dvě -- vysoká tráva a nízká tráva.
A ještě mě napadly konkrétní planety, třeba venuše, mars, saturn i s prstencem. Ještě je toho hodně...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon čer 15, 2009 7:02 pm 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
Ja bych kombinoval...jakoze jeden vykend textury a druhej vykend materialy s b.m.p.s.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon čer 15, 2009 10:00 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 16, 2008 12:00 am
Příspěvky: 1206
Bydliště: Vsetín
hmm... tohoto vlakna jsem si nikdy nevsiml a pritom tak zajimava vecicka. rozhodne jsem pro obnovu souteze.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz