Právě je sob lis 23, 2024 11:29 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 515 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 35  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte zář 09, 2008 4:08 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
hej sak to mi uplne rozhodi mesh, spravi hnus smuhy ako z neprepocitanych normal...vysvetli mi dakto pls na co mi bude bevel dobry? nepoznam jeho funkciu...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte zář 09, 2008 6:11 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř zář 08, 2004 7:18 pm
Příspěvky: 788
Bydliště: Plzeň
Zaoblí rohy, aby nebyly nepřirozeně ostré.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte zář 09, 2008 6:25 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
? tak to nechapem, fakt...na zaoblenie pouzivam subsurf, to je medzi modifiermi a na vyhladzovanie hran anti aliasing...to je zase v renderovacom menu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte zář 09, 2008 6:34 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 04, 2006 8:20 pm
Příspěvky: 1364
Bydliště: Doma
Vpodstate stejná vychytývka jako subsurf ale meni ti mesh. Uplne jednoduchý príklad na "kostce".

První obrázek - Subsurf
Druhý obrázek - bevel
Tretí obrazek - obyc. kostka
(cervena/cerna barva = sít)


Přílohy:
krychle.jpg
krychle.jpg [ 33.46 KiB | Zobrazeno 1155 krát ]
krychle2.jpg
krychle2.jpg [ 28.12 KiB | Zobrazeno 1155 krát ]
krychle3.jpg
krychle3.jpg [ 51.9 KiB | Zobrazeno 1155 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte zář 09, 2008 6:50 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
ooook, to som pochopil a teraz... :D naco mi to bude? :D teda ako nechcem zahadzovat radu, ale ked je tam uz subsurf...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte zář 09, 2008 7:01 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 04, 2006 8:20 pm
Příspěvky: 1364
Bydliště: Doma
Si tam dej subsurf a budes pridavat loop na kazdou tycku jako pako... Takhle zmacknes 2klavesy, soupnes mysítkem a udelas to na vsechy tyčinkách zaroven a bude to mit i stejny efekt.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte zář 09, 2008 7:51 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
freekill píše:
Si tam dej subsurf a budes pridavat loop na kazdou tycku jako pako... Takhle zmacknes 2klavesy, soupnes mysítkem a udelas to na vsechy tyčinkách zaroven a bude to mit i stejny efekt.


to je celkom mozne, ale antharon povedal, ze "mohol si tie kovove casti trocha bevelnut.... vyzeraju neprirodzene", co znaci ze on neradil aby som pouzil bevel na kazdu tycku, ale na kovove casti, a myslim, ze co je tam kovove gulicky, a na kovovych gulickach nechcem nijake hrany an inic podobne, maju byt predsa hladke, nie?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte zář 09, 2008 8:56 pm 
Offline
......
......

Registrován: pát říj 05, 2007 6:32 pm
Příspěvky: 919
gulicky vyzeraju ako sklo, myslel som tie kovove kvadre medi nimi a tam ked zlahka bevelujes, tu hranu, aby to nevyzeralo divne, tak sa nic nestane


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte zář 09, 2008 9:05 pm 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
já bych se nebál dát větší prostor tomu zajimavému stínu a jak bylo řečeno bevelnout ty hrany trošku... bude to lepší .)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte zář 09, 2008 9:09 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
kovove? ehm to malo bvyt drevo :oops: :oops: proste nech som texturu zvacsoval v materialovom menu ako som len mohol, proste je to furt rozmazane...zmensil som vsetky palicky, aj s gulickami...furt je to "drevo" rozmazane...

tu je screen z materialoveho menu, ako to tam vyzera na opicke a ploche...:

Obrázek

neviem co je s tym...proste to furt vyzera v renderi, ako to vyzera :( PLZ HELP! :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte zář 09, 2008 9:51 pm 
Offline
....
....

Registrován: pon srp 11, 2008 4:34 pm
Příspěvky: 272
koukni se sem http://www.grafika.cz/art/3d/cinema4d_w ... rs_01.html je to sice tutorial pro cinemu, ale spoustu informaci muzes vyuzit i v blendru...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte zář 09, 2008 9:53 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
ok nepochopil si to, otazka bola ina, ale neva...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř zář 10, 2008 8:13 pm 
Offline
......
......

Registrován: pát říj 05, 2007 6:32 pm
Příspěvky: 919
pretože veľkosť textúry nie je odvodená od veľkosti jednotlivých kvádrov ale celého telesa


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř zář 10, 2008 8:19 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
aha cize aj ked su oddelene, aj vtedy moze byt textura rozmazana, ked su ako celok jednotlivo daleko od seba? skusim...hm...co vlastne skusim? :o spojit vsetky drievka dokopy? abo co?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv zář 11, 2008 6:18 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 04, 2006 8:11 am
Příspěvky: 1148
Bydliště: Pardubice
Zkus si pohrát s měřítkem (Materials -> Map input), kde máš dole tři položky sizeX, sizeY, sizeZ. Změň to pro každou texturu v materiálu a snad to pomůže, protože se zdá, že máš texturu na ten objekt moc velikou. :wink:


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 515 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 35  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz