Právě je úte lis 26, 2024 10:49 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát srp 29, 2008 12:24 pm 
Offline
....
....

Registrován: sob bře 29, 2008 2:54 pm
Příspěvky: 233
Bydliště: Novopacko okres Jičín
vacik156 píše:
a o kolik přesáhl? tak ho ukaž a řekni, kolik má ;)

Hm tak přesahl jsem o dost asi o 80 vertexu ale dnes sem začal pracovat na fungl novem modelu a ten ma 210 vertexu takže sem přesahl jen o drobek
a textura by taky neměla být žaádný probém...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát srp 29, 2008 1:55 pm 
Offline
....
....

Registrován: sob bře 29, 2008 2:54 pm
Příspěvky: 233
Bydliště: Novopacko okres Jičín
Pred chvili sem to dodelal.
Obrázek
Wire:
Obrázek
Textura:
Horní část:
Obrázek
Dolní část:
Obrázek


Přílohy:
glock.rar [54.58 KiB]
167 krát
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát srp 29, 2008 2:20 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 09, 2007 6:31 pm
Příspěvky: 1096
pěkné, ale ne můj styl sou dvě textury na jednu pistolku moc ;) měl si to spojit na 512x1024 ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát srp 29, 2008 2:28 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Pekná zbraň.
Len mi príde trochu divné to farebné ladenie.
Vidím 8 zbytočných vertexov zo zadu. :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát srp 29, 2008 2:44 pm 
Offline
....
....

Registrován: sob bře 29, 2008 2:54 pm
Příspěvky: 233
Bydliště: Novopacko okres Jičín
zgerbiak:Barevné ladění se mně taky moc nelíbý pokud zbyde čas dodělam to
Vacik:Hm dvě textury sou z jednoho prosteho duvodu zbraň je složená ze dvou modelů spojených dohromady kvuli animaci při výstřelu.

Jinač díky za coment :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát srp 29, 2008 3:30 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 09, 2007 6:31 pm
Příspěvky: 1096
Kexar píše:
Vacik:Hm dvě textury sou z jednoho prosteho duvodu zbraň je složená ze dvou modelů spojených dohromady kvuli animaci při výstřelu.
tak to jo ;) já to mám bez animace :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát srp 29, 2008 4:07 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 09, 2007 6:31 pm
Příspěvky: 1096
ale teďka mě napadá, jestli to musí bejt oddělená textura..nestačila by ta samá(myslim ten samej obrázek, kdybych to počítal 512x1024) když to je jeden objekt? musej bejt dvě? :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát srp 29, 2008 10:51 pm 
Offline
....
....

Registrován: sob bře 29, 2008 2:54 pm
Příspěvky: 233
Bydliště: Novopacko okres Jičín
vacik156 píše:
ale teďka mě napadá, jestli to musí bejt oddělená textura..nestačila by ta samá(myslim ten samej obrázek, kdybych to počítal 512x1024) když to je jeden objekt? musej bejt dvě? :)

Hm pravda ale měnit se mi to u moc nechce tak možná příště :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob srp 30, 2008 11:21 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 09, 2007 6:31 pm
Příspěvky: 1096
Kexar píše:
vacik156 píše:
ale teďka mě napadá, jestli to musí bejt oddělená textura..nestačila by ta samá(myslim ten samej obrázek, kdybych to počítal 512x1024) když to je jeden objekt? musej bejt dvě? :)

Hm pravda ale měnit se mi to u moc nechce tak možná příště :wink:

jj, akorát, jestli se to použije, tak to bude větší nárok na grafiku, než kdyby byla 1 textura ;) nevim, jestli to zrovna neřikám obráceně, ale lafisko mi něco takovýho kdysi řikal ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: BARRETT
PříspěvekNapsal: sob srp 30, 2008 1:08 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 31, 2007 2:39 pm
Příspěvky: 569
Bydliště: ČR> Frýdek-Místek >Frýdlant n.O.> Pržno
textura
Blend

Edit: Omluvám se - přidán náhled 198 vertexů (myslím)


Přílohy:
prev.jpg
prev.jpg [ 13.94 KiB | Zobrazeno 4617 krát ]


Naposledy upravil Forseti dne sob srp 30, 2008 2:12 pm, celkově upraveno 3
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: BARRETT
PříspěvekNapsal: sob srp 30, 2008 1:18 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 09, 2007 6:31 pm
Příspěvky: 1096
Forseti píše:

a screen?

btw u obojího máš barrett.png ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob srp 30, 2008 1:48 pm 
Offline
....
....

Registrován: sob bře 29, 2008 2:54 pm
Příspěvky: 233
Bydliště: Novopacko okres Jičín
vacik156 píše:
Kexar píše:
vacik156 píše:
ale teďka mě napadá, jestli to musí bejt oddělená textura..nestačila by ta samá(myslim ten samej obrázek, kdybych to počítal 512x1024) když to je jeden objekt? musej bejt dvě? :)

Hm pravda ale měnit se mi to u moc nechce tak možná příště :wink:

jj, akorát, jestli se to použije, tak to bude větší nárok na grafiku, než kdyby byla 1 textura ;) nevim, jestli to zrovna neřikám obráceně, ale lafisko mi něco takovýho kdysi řikal ;)

Samozřejmně že je to naročnější když se do ram misto jedne textury načítaj dvoje ale ja to pro hru použivat nebudu a kdybich použival upravim to.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned srp 31, 2008 5:28 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Už včera malo byť hotové hlasovanie. Ospravedlňujem sa.
Nejak som nemal čas.
Idem spraviť hlasovanie a pozerám že tu chýba zopár vecí:
vacik156 - chýba ti pri granátomete blend.
maraCZ - chýba ti blend.
Dajte si to na poriadok nech spravím hlasovanie.
Ak nie tento večer, tak zajtra večer.... možno stihnem aj svoj model :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon zář 01, 2008 7:26 am 
Offline
....
....

Registrován: pon srp 11, 2008 4:34 pm
Příspěvky: 272
hm, ja jsem si neulozil posledni zmeny :oops: , takze mam jenom starsi blend, kterej ma jinej unwrap, takze me budete muset diskvalifikovat. priste se polepsim :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon zář 01, 2008 10:13 am 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
maraCZ píše:
hm, ja jsem si neulozil posledni zmeny :oops: , takze mam jenom starsi blend, kterej ma jinej unwrap, takze me budete muset diskvalifikovat. priste se polepsim :)

Máš čas do večera ešte.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz