Právě je stř lis 27, 2024 1:12 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 515 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 35  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř srp 27, 2008 10:05 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
jaaaj ale to je ok, uz sa to renderuje s texturou nejakej oblohy...cize tebe vadila vyslovene ta modra farba, ze sa tam neodrazaju oblaky...? uz sa to renderuje :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv srp 28, 2008 12:45 am 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
no nevadila by mi kdyby si tam treba mel plany co by imitovali treba studio, ale kdyz ty to hodis jen s timdle, ono materyl co dost zrcadli netvori jen ten material ale praveze to okoli co se v nem odrazi a todle si dost lidi neuvedomuje :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv srp 28, 2008 9:18 am 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
mohol by si mi pls povedat co je to ten studio shot (tym si myslel to studio?), nechapem ako to ti ludia myslia, ked povedia aby z toho clovek spravil studiovy render...

no ale kedy som tam mal plany, uz by sa tam neodrazala obloha, alebo by sa ani nemala?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv srp 28, 2008 11:08 am 
Offline
......
......

Registrován: pát říj 05, 2007 6:32 pm
Příspěvky: 919
studiová/produktová fotka: http://blog.hladacik.sk/index.php?id=205


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv srp 28, 2008 11:14 am 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
mam vymodelovat papier, a stol? :D

do papiera umiestnit zbran a vyrenderovat to z tej polohy jak je fotak na obrazku? :D

ale teraz vazne, priblizne tak ako na tom obrazku ukazuju kde je ten papier tak mam dat na scenu...biele plany? ale ja chcem mat tu drevenu podlozku...aj tie nabojnice aby tam boli...teda vy ste ziadne nevideli :D tak nic, ale lezia vedla tej zbrane...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv srp 28, 2008 11:27 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 09, 2007 6:31 pm
Příspěvky: 1096
Kapo píše:
mam vymodelovat papier, a stol? :D

do papiera umiestnit zbran a vyrenderovat to z tej polohy jak je fotak na obrazku? :D

ale teraz vazne, priblizne tak ako na tom obrazku ukazuju kde je ten papier tak mam dat na scenu...biele plany? ale ja chcem mat tu drevenu podlozku...aj tie nabojnice aby tam boli...teda vy ste ziadne nevideli :D tak nic, ale lezia vedla tej zbrane...


stačí taková jakoby miska... :
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv srp 28, 2008 12:22 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
todle uz sem sem na forum posilal tolikrat ze az :)
http://www.bacht.net/english/refer.html

ty potrebujes udelat nejaky stejne baravny pozadi, nejcastejc se modeluje miska do ktery se ten model da okolo se rozestavi plany tak aby pri renderu nebili videt ale odrazeli se na obektu, no a jelikoz internal neumi odrazy paprsku tak musis nastavit planum matros s emitem aby svitili


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv srp 28, 2008 2:45 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
no ale...co moja drevena podlozka? do tej akoby misky mam dat aj podlozku a na to zbran? a plany co dam NAD zbran na ne mam namapovat oblohu? lebo by som bol rad, keby sa mi v zbrani odrazala obloha...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát srp 29, 2008 9:23 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
toto je nezmieritelny final :wink:

inak tu je pokus so studio shotom:

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon zář 01, 2008 4:52 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
sory ja byl ted na Sumave a tam uz nemam PC, no hele, jednoduse namapujes texturu do worldu :wink: klasicky das se do world butons paks e prepnes do textur butons nactes obrazek oblohy prepnes se do world butons a v paletce map to zaskrtnes hory a mas okolo modelu namapovanou oblohu, pak uz si staci vybrat jak namapujes ten obrazek jestli das paper nebo neco jinyho ( je to u ty paletky jak mas tu ukazku matrose jaks e tam da menit kostka suzane koule a tak) to si vyberes, ale nedoporucuju to to studio vypada lip jak to s tou HDRI mapou, obloha se k tomu vylozene nehodi, potrebujes dost kontrastni odrazy jinak ti to udela to co ti to udelalo ( to hrozne zamodraly a lity odrazy takovy spis jako nejak prekryty nejakou svetlou barvou) :wink: spis bych este trochu zapopracoval na detailech modelu a hledal na googlu :wink: a ladil ten studiovej render, a pokud chces neco fakt peknyho tak spis udelat nejaky pozadi i okolo jako treba kousek vesternovyho soloonu nebo jak se to pise

sory za chyby chvatam :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon zář 01, 2008 5:08 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
westernoveho salonu? to neni zly napad, ale potom to uz nebude studio render, lebo tam bude okolie, ne?:D ale podla mna je ten studiovy render moc suchy...vyslovene zbran, to vyzera akoby som ju siel predat, ale ja by som tam dal nejake pozadie (ako napriklad drevo, co tam uz mam, ma to imitovat dreveny stol :P), a skusim este jeden render teda...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon zář 01, 2008 5:17 pm 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
Kapo:tomu tvému finalu chybí dost postprodukce doladit barevnost + ostrost jinak proč ne :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon zář 01, 2008 5:28 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
farebnost a ostrost? ako? :oops: :oops: :oops: :oops: :(


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon zář 01, 2008 5:39 pm 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
Kapo:ve Photoshopu nebo Gimpu pres Color balance barevnost + poladit jas a kontrast sceny pripadne jednotlivych objektu pres vyjetí id masek ostrost myslel jsem ze to drevo ktereho je tam hodne je dost neostre tak pres filtr zaostrit priostrit nejlip cely render

no já ti ukážu jestli můžu v PSku jak se to da upravit napisu ti co jsem vsechno udelal oki????????????


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon zář 01, 2008 5:43 pm 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
minimalne nejak takhle i kdyz tomu chybi zajimavejsi nasviceni + glow efekt
jenom jsem to potahal pres krivky + color balance + sharpen filter v PSku + lepsi vyrez
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 515 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 35  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz