Právě je sob lis 23, 2024 7:49 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 99 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv srp 28, 2008 12:05 am 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pon črc 14, 2008 11:42 am
Příspěvky: 104
Bydliště: Praha západ
No mám integrovanou x3100 ale když jsem to zkoušel na kompu s grafikou 6800GS 256mb a 1GB ramkou tak to nejelo o nic moc rychleji takže opravdu nevím


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: .
PříspěvekNapsal: čtv srp 28, 2008 12:35 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 28, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 400
Bydliště: Harrachov
No ono taky 6800 dneska neni žádnej zázrak, ale já sem teď zkusil kousek jedný mí starší scény co měl 1,7milionu a taky už se to celkem seká(mám 7600gst), takže se nediv.
No to nejjednoduší co můžeš udělat je rozdělit si scénu na části, vyber nějaký objekty a dej M+výběr části. Do tý určitý části se pak přesuneš podle takovejch tlačítek na panelu pod 3dvievem, vypadá stejně jako ten co se ukáže při stisknutí M. Sekat se to pak nemůže(pokud ten kus co přesuneš nebude zbytečně velkej=efekt žádnej), jelikož ta scéna co sem zkusil má přes 15mil vertexů a těch 1,7 běželo celkem snesitelně, takže ramkou to neni(ač je pravda že když sem tu scénu nahodil tak mi najednou začal stagnovat win media player :lol: :lol: )..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv srp 28, 2008 9:34 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 31, 2007 2:39 pm
Příspěvky: 569
Bydliště: ČR> Frýdek-Místek >Frýdlant n.O.> Pržno
tak to je luxusní, ale zdá se mi to trochu přepálené, ale možná to je úmysl. Jinak na to jak je to detailní a teďka i ty postavy a auta, tak těch vertexů není tak moc


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv srp 28, 2008 12:27 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
no tak prepaleny je to teda dost :)
pak nechapu ty totalni stiny (tu tmu na kazdym miste co je stin) cimpa to prosim te nasvecujes??? ze by lampou?? a ne sunem :) pak ti tam schazi nejaky globalni svetlo ( GI nebo AO ) tydle svetla imituji vsudy pritomnej odraz svetelnejch fotonu a tim padem ti zjemni stiny a praktycky dokresly cely svetlo, a kdyz pouzijes velky area svetlo jako hlavni svetylko s AO tak by si z toho mel vytriskat mnohem lepsi vystup nez je todle


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv srp 28, 2008 12:30 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 09, 2007 6:31 pm
Příspěvky: 1096
on by stačil sun z větší dálky, než to je teďka lamp + AO (asi AAO kvůli rychlosti, RAO by se dalo použít až na posledním renderu ;) ) (a soft stíny pro testrendery cca 5 samplů stačí, pokud to bude z dálky) takhle sem to u většiny věcí dělal já, dokud sem renderoval v internalu..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv srp 28, 2008 3:33 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pon črc 14, 2008 11:42 am
Příspěvky: 104
Bydliště: Praha západ
Tak jsem přidal pár detailů a hlavně jsem musel dát u těch stromků ref na 0 aby se tolik neleskly.
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv srp 28, 2008 3:55 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 09, 2007 6:31 pm
Příspěvky: 1096
fakt by to chtělo zapnout aspoŇ to AO (nebo přidat hemi světlo proti tomu světlu, co máš) protože takhle toho moc vidět neni...buďto černá, anebo bílá.. místo toho světla dej SUN a dej ho kapku dál od města a proti němu dej hemi (trošlu slabší)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv srp 28, 2008 4:05 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pon črc 14, 2008 11:42 am
Příspěvky: 104
Bydliště: Praha západ
Tak tady je obrázek nastavení světla a ještě sem hážu pohled se světlem HEMI.
Edit admin, smazáno pro porušení pravidel. Už si je konečně nastuduj!
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv srp 28, 2008 4:32 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 09, 2007 6:31 pm
Příspěvky: 1096
tak ty bílý přepaly sou tim, že u SUN máš energy na 2.0..jinak sem to myslel takhle :

sun:energy 1.0 distance 30
3xhemi(snad pochopíš, jak sem je měl umístěný):energy 0.200 distance 30

obr.1
obr.2

a vzniklo z toho toto :

Obrázek

se sun 2.0, dist 30 sem vyrenderoval toto :

Obrázek

tak teďka mi řekni, co vypadá líp ;) mě osobně se víc líbí s hemi světlama (je tam toho víc vidět)

EDIT:tak sem ještě zkusil soft shadows :
samples 5 a AAO
cca 20 vteřin (1 jádro 2400mhz)

Obrázek

samples 5 a RAO samples 10
cca 1:10 (znatelně víc) (1 jádro 2400mhz)

Obrázek

Doufám, že ti tady v tom nedělám bordel, snažim se jen pomoct ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv srp 28, 2008 5:22 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pon črc 14, 2008 11:42 am
Příspěvky: 104
Bydliště: Praha západ
no já spíš začnu modelovat další část něsta a světlo nechám až bude všechno vymodelováno


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv srp 28, 2008 5:24 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 09, 2007 6:31 pm
Příspěvky: 1096
jenže takhle z toho, co sem pošlelš neni půlka vidět, protože je v totálním stínu ;) proto sem to sem psal, jinak vim, že si řikal světla až na konec..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv srp 28, 2008 11:11 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pon črc 14, 2008 11:42 am
Příspěvky: 104
Bydliště: Praha západ
Další menší pokrok.
Obrázek
By tomsono at 2008-08-28


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv srp 28, 2008 11:42 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 09, 2007 6:31 pm
Příspěvky: 1096
těch drátů (jestli sem to pochopil správně..ten vysokej stojan - elektrika) by mělo bejt víc a tenčích :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát srp 29, 2008 11:05 am 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pon črc 14, 2008 11:42 am
Příspěvky: 104
Bydliště: Praha západ
Tak jsem ty dratý trošku zužil s zdvojnásobil a ještě jsem přidal sochu delfína na kruhový objezd ale ted jenom nevim jak vyplnit prázdné místo kolem kruhového objezdu.
Obrázek
By tomsono at 2008-08-29


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát srp 29, 2008 2:30 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pon črc 14, 2008 11:42 am
Příspěvky: 104
Bydliště: Praha západ
Vzhledem k tomu že elektrárnu můžu prohlásit za téměr hotovou, pustil jsem se do další části která představuje něco jako radnici. Upozornuji že modrá barva která představuje vodu v jezírku je jenom dočasná. Ještě bych se chtěl zeptat jestli neznáte nějaký způsob jak udělat drátěný plot.
Obrázek
By tomsono at 2008-08-29


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 99 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz