Právě je stř lis 27, 2024 11:00 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 515 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 35  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte črc 29, 2008 10:35 am 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
Spravil som interier, a kusok podvozku )predne pero, dve nadrze - teda aspon na screenoch vyzeralo, ze jednu malu ma pod kabinkou, druhu za jak zacina korba - ale neviem jak sa to vsetko upevnuje - pera a nadrze a vselijake blbosti - k tomu hlavnemu tramu, nevedel by mi dakto poradit?), a ze idem to renderovat...a teraz infarktove veci....:( idem renderovat kolesa, ze hej na co cakat, ked sa mozu samostatne, tak zoberiem, render za 5 sekund....kolesa maju dokopy 800 000 vertexov, render je teda za chvilku hotovy...teraz pripojim 15 000 ovu kabinu a render trva 5 minut kvoli dajakemu "Filing Octree" neviete dakto co to je a ako sa toho zbavim, respektive ako je to mozne, ze pri kolese co ma 800 000 vertexov to robi zlomok sekundy a pri 15 000 vertexov na kabine 5 minut?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte črc 29, 2008 12:17 pm 
Offline
......
......

Registrován: pát říj 05, 2007 6:32 pm
Příspěvky: 919
mno, octree je taká haluz pre raytracing, zbaviť sa toho nedá, ono to totiž lúče vyhľadáva podla toho, že vezme priestor a rozdelí ho tromi rovinami na osem sektorov, pekne podľa stredu. Tu to sektor označí buď PLNÝ, alebo PRÁZDNY, tými sa už dalej nezaoberá, alebo POLOPLNÝ. No a ten rozdelí na 8 častí znova a takto procedúru opakuje, kým nedojde k tomu, že všetky sektory sú buď plné, alebo prázdne, alebo kým sa rekurzia nedostane k abmedzeniu. A tým pádom raytracing nemusí počítať prieniky lúčov, ale len sa pozrie na sektory, ktorými lúč prechádza a jednoducho určí, kde sa zastaví....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte črc 29, 2008 12:25 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
ok, nerozumel som tomu, ale vsimol som si, ze filing octree nezavisi na pocte vertexov, ale na velkosti mojej podlozky, teda ked auto vrha tien na 10 X 10 BU podlozku, tak to robi chvilinku, ale ked podlozku zvacsim na 10000 X 10000 tak to robi dlho...neviem rpeco, ani ako to suvisi s tou teoriou, co si popisal...ale zmensil som podlozku (akoze zem tym myslim) a aby nebolo vzadu prazdno (preto bola taka velka), dam tam tehlovu stenu....inak na nete som o tom filing octree vela nenasiel, skadial cerpas ty? inak dik za vysvetlenie, aj ked tomu nerozumiem :(


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte črc 29, 2008 1:00 pm 
Offline
......
......

Registrován: pát říj 05, 2007 6:32 pm
Příspěvky: 919
pretože ak máš veľkú podložku a stredom modelu ti spraví škrt, tak ti to proste musí strááášne moc krát rozdeliť sektory s podložkou skôr než sa to dostane vôbec k modelu ako takému


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte črc 29, 2008 3:10 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
nj, to som si uvedomil...teraz otazka: pomoze subdivide podlozky?:D ale uz som zacal robit na pozadi, dam tam tehlovu stenu a ak nebude stacit, tak aj domcek...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte črc 29, 2008 4:45 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
snazim sa moju scenku vyrenderovat v yafray, ako mam spravit, aby mi ukazal progress, ako v internali, pocul som o niecom ze vypnut nejaky export do xml, ale ako nahle sa dostane k "filing octree", hned hodi chybu (odoslat - neodoslat)...co s tym?

aha a este ako v internali zabezpecit, ze ked renderovacie okno prekryjem inym oknom, aby sa progress ukazal? :D lebo ked prekryjem okno, zase je tmave...a rad by som videl, co sa uz zrenderovalo a nechce sa mi cakat, kym sa spravi dalsie policko, aby som to videl...toto sa mi zda byt trochu nepohodlne...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte črc 29, 2008 11:34 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 30, 2005 1:50 pm
Příspěvky: 1316
Bydliště: Praha
1. Vyškrtnout (vymáčknout, prostě odznačit) tlačítko xml v druhé záložce pro render (když jsi zvolil yafray).
2. Dunno. Imho to nepude.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte črc 29, 2008 11:41 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
sak ja som napisal, ze som pocul o odznaceni tlacitka export do xml, aj som napisal, ze mi blender napise chybu (odoslat - neodoslat)cize som ho vymackol, ale napisalo chybu...ked je stlacene, renderuje (dlhsie nez internal, tu istu scenu :( ), ale neukazuje progress...cize vidim az vysledok a to sa mi nehodi, pretoze neviem, ci to bude robit 4 hodiny, alebo 10 minut...ked mam internal, tak fpoho viem urcit...aha este 5 minut, aha celu noc...takze tak sa ma vec...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte črc 29, 2008 11:43 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
takze tu je posledny render (ale ani zdaleka nie final), viem je to prepalene miestami, ale to som zle odhadol, kto to ma vediet, ked dam render preview a nehybe sa desat minut :cry:...

Obrázek

hovorim, nie je to final, este planujem scenu, podvozok, dopilovat nasvetlenie, a plno doplnkov...

P.S.: ako nejakym trikom spravim, aby vyzeralo, ze svetla svietia? mam dat blizo nich svetlo a dufat, ze ich to osvetli natolko, aby t vyzeralo, akoze sami svietia? :oops: :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte črc 29, 2008 11:57 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 30, 2005 1:50 pm
Příspěvky: 1316
Bydliště: Praha
Použít Emit, nebo Spoty s Halem?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř črc 30, 2008 1:03 am 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 22, 2008 7:23 pm
Příspěvky: 152
Mě se zadají ty malý světla na předním nárazníku trošklu hranatý..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř črc 30, 2008 1:48 am 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
mno to sa ti zdaju, lebo su....mjau mlay subsurf, vyssi nemozem dat, dlho to trva :(


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř črc 30, 2008 2:07 am 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 22, 2008 7:23 pm
Příspěvky: 152
Kapo píše:
mno to sa ti zdaju, lebo su....mjau mlay subsurf, vyssi nemozem dat, dlho to trva :(


jasný,já jen říkám,ale jinak se mi to líbíí :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř črc 30, 2008 4:06 am 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
heh uf... ukaz wir z viewportu z edit modu mas tam dost chyb :( viz predni okno dvere a dalsi veci :( Vejtraska by si zaslouzila teda lip promakat :)

tady mas Blueprint:
http://www.mirjam.cz/img/v3s_schema_xl.gif

pak si stahni detaily (napriklad toho preniho okna, tam je lista ktera jde ven ne jen guma /myslim ten predel uprostret/)
http://www.vojenskatechnika.sk/v3s/v3s10.jpg

tady mas detail rozdeleni podvozku
http://www.rhino3d.sk/_download/bluepri ... 3ssasi.jpg

prijde mi to jako kdyby si to auto vubec nestudoval jako kdyby si si stahl dve fotky a podle nich to delal :roll: hezky nastuduj a pak vymodeluj a stahni si detailni fotky na googlu jich najdes :wink:


http://world87.wbs.cz/1x_original.jpg
http://world87.wbs.cz/11_original.jpg
http://world87.wbs.cz/12_original.jpg
http://world87.wbs.cz/13_original.jpg
http://world87.wbs.cz/15_original.jpg
http://world87.wbs.cz/14_original.jpg


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř črc 30, 2008 7:43 am 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
nova verzia, uz som radsej osamostatnil tie svetla, a vyhladil ich samostatne

Bumpkin: sry, teraz nemam cas o takych 5 minut idem brigadovat :( vecer postnem....nebudes ale nadseny, to ti hovorim uz teraz :D nie som dobry na tu topologiu...


Obrázek

EDIT!!!! wow ty kokso fajn ok, tie fotky vyuzijem....tie posledne...fakt dik, ja som mal skutocne fotky, nie nakresy, a v celkom gut rozliseni, ale tie tvoje mi pomozu, :D:D:D ok koncim, neviem hladat na googli...nechapem....prehladal som 4 strany v3s zohnal okolo 30 obrazkov na 4 weboch, ale nakresy nic, iba bp...ten samozrejme mam ale iba kapotu, podvozok a motor a interier a doplnky atd atd nepojima...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 515 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 35  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz