Právě je úte lis 26, 2024 2:35 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 52 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř črc 23, 2008 12:26 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: ned čer 03, 2007 8:08 am
Příspěvky: 251
Udělat tohle jako první (nebo asi spíš druhej) projekt, fakt dobrý


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř črc 23, 2008 3:32 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pon črc 14, 2008 11:42 am
Příspěvky: 104
Bydliště: Praha západ
Tady ještě dávám jiný pozadí ale nevím jestli je to spíš horší nebo lepší. Jinak ještě bych tam chtěl udělat tu stékající vodu a vodu jak se tříští od ponorky (něco jako na týdle fotce http://www.cnrc.navy.mil/nucfield/media ... ssnxxx.jpg ) ale ani jedno nevím jak mám udělat. Tu stékájící vodu jsem zkoušel jako takový modrý fleky ale moc se mě to nelíbilo tak jsem to sem vůbec radši nedal a tu tříštící se vodu se snažím udělat v částicovým systému ale vůbec mě to nejde protože návod na to asi vůbec neni protože ve verzi 2.46 je snad nějakej novej částicovej systém takže kdybyste měli nějakou radu tak bych byl moc rád.
Obrázek
By tomsono at 2008-07-23


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř črc 23, 2008 3:38 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
je taky navod... http://www.smnd.sk/anino/moje/blender/11.pdf myslim ze je dost obsiahly mne sa pacil


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř črc 23, 2008 5:30 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pon črc 14, 2008 11:42 am
Příspěvky: 104
Bydliště: Praha západ
Tak sem dávám svůj první pokus s částicovým systémem. Vím že je to hrůza ale snad to ještě trošku vylepším.
Obrázek
By tomsono at 2008-07-23
jinak KAPO děkuju za návod je fakt dobrej už jsem začal číst


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř črc 23, 2008 5:42 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 21, 2004 3:09 pm
Příspěvky: 1749
Bydliště: Ostrava
tomsonero píše:
Tak sem dávám svůj první pokus s částicovým systémem. Vím že je to hrůza ale snad to ještě trošku vylepším.
jinak KAPO děkuju za návod je fakt dobrej už jsem začal číst

Tu pěnu bych řešil spíš texturou. :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř črc 23, 2008 6:09 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 30, 2007 2:56 pm
Příspěvky: 66
Bydliště: Radomyšl
to more je suprovy, ledovce uz jsou taky lepci, jen ta ponorka mi z toho obrazku proste vyleza... jeste bych si pohral s materialem, proste mi tam nesedi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř črc 23, 2008 6:47 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 17, 2007 10:08 am
Příspěvky: 125
Bydliště: SR
skusim ti poradit s tou stekajucou vodou z ponorky. Dobre by bolo nakreslit si nejaku cierno bielu texturu v 2D editore, kde by je by jedna farba znamenala trup ponorky a druha farba stekajucu vodu . Potom tu texturu namapujes pomocou UV mappingu v UV image editore. Pre tuto texturu nastavis nor a spec v nastaveniach textury. To by malo fungovat. Potom bude mozno potrebne pohrat sa so svetlom...myslim poziciu lampy, aby ten efekt spektakularity pekne vynikol.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř črc 23, 2008 7:49 pm 
Offline
......
......

Registrován: pát říj 05, 2007 6:32 pm
Příspěvky: 919
mno, lampu by som dal hodne daleko a napozicoval ju ako slnko, tym padom budes mat krasne protisvetlo a vynikne spectaculosita


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř črc 23, 2008 8:45 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
voda na horizontu by mela utvaret vodorovnou linku pri teto vysce kamery, protoze az tak zaoblena zeme teda neni :): http://quinnstephens.com/tutorials/ocea ... _final.jpg
+ ledovce sou priserny :( bohuzel.. zkus neco ako toto: http://www.matthewfelton.com/Photos/Ice ... LRFlat.jpg coz bude velmi obtizne na nastaveni materialu :) prolez nejake tutorialy na max jak se dela led (protoze predpokladam, ze pro blender nebudou)
anebo zkus natipovat material z tohoto http://www.turbosquid.com/3d-models/ice ... del/389651


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř črc 23, 2008 9:25 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
:D pri tom prvom obrazku (http://quinnstephens.com/tutorials/ocea ... _final.jpg) mi vypisalo daco divne...musel som si to dal ako img src do pomocneho html suboru a vidim obrazok...ale uz to preastalo nechapem :? nieco ze je rad, ze mam rad jeho obrazok, ale ze mam prestat daco robit, ci co :?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř črc 23, 2008 9:48 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 17, 2007 10:08 am
Příspěvky: 125
Bydliště: SR
ako pozeram tie obrazky co poslal Alfisko, tak by sa tam hodilo pouzit dobre nastaveny SSS material a tomu odpovedajuce nasvetlenie, potom by to celkom mohlo pripominat aj realny ladovec. Asi by pomohlo keby sa aj ten ladovec vymodeloval viac detailnejsie a potom na to pouzit este displacement. :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv črc 24, 2008 9:42 am 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pon črc 14, 2008 11:42 am
Příspěvky: 104
Bydliště: Praha západ
Tak co říkate na tyhle ledovce vim ze vypadají spíš jako normální led ale myslim že to tolik nevadí.
Obrázek
By tomsono at 2008-07-24


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv črc 24, 2008 9:50 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 09, 2007 6:31 pm
Příspěvky: 1096
taky dost pěkný :) a tu pěnu, jak už tady bylo řečeno, bych řešil pomocí textury se zapnutou alphou :) :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv črc 24, 2008 12:17 pm 
Offline
____
____
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 13, 2004 7:58 am
Příspěvky: 717
Bydliště: Prostějov
ledovcům nastav v materiálech ramps ... když tam přimícháš tak dva odstíny modré a bílou na konec, Input nastavíš na energy a vybereš multiply, tak se ti promodrají stíny tak, jak je to na fotkách


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv črc 24, 2008 2:28 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 23, 2006 1:18 am
Příspěvky: 602
Bydliště: SR, Žilina
Docela fajn obrázok, ale aj ked postupuješ, stále tam máš tie isté chyby (napriek niektorým predošlým radám)

chýba ti horizont - hladina sa vdialke zarovná a vlnky v dialke vôbec nevidieť a mám pocit že má byť trochu vyššie než ho máš ty

obloha a osvetlenie je nelogické - vdaka oblohe by mala byť scena nasvietená v protisvetle, ty máš najvýraznejšie svetlo prepokladám niekde spoza kamery alebo zvrchu a nie od slnka. Hlavný svetelný zdroj sa ti neodráža na hladine a neprejavuje sa ani na materiály ponorky - specularita

Ladovec bližšie ku ponorke sa mi zdá nebezpečne velký aby sa ponorka len tak popri nom premávala - posunul by som ho dalej od kamery, bližšie k ostrému ladovcu v pozadí - aj kompozícii by to mohlo pomôcť - momentálne sa trochu bije s ponorkou.

Snad som sa moc nerozpísal a neodradil ta od dalšej práce(často sa mi to darí :( ) Scenka je vydarená a stálo by zato ju dotiahnúť. Ak by si chcel tak ti to môžem nahrubo skicnúť do tvojho progresu :wink:


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 52 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz