Právě je pon lis 18, 2024 4:44 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 105 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned črc 20, 2008 8:07 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 14, 2005 8:13 pm
Příspěvky: 1017
Bydliště: Plzeň
jo tak díky za info.. omlouvám se že mi nedošlo že je to jen přechod.. moje nepozornost :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned črc 20, 2008 11:23 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 30, 2007 2:56 pm
Příspěvky: 66
Bydliště: Radomyšl
vypada to naprosto skvele, spousta detajlu a to se mi libi... uz se tesim az tomu hodis matrose a nakou scenu :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon črc 21, 2008 1:38 am 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
si vrah sub na 3 nedavam ani ja :D je lepsi to promodelovat a dat radsi sub na 1dnicku nez osidit modeling a dat sub na 3 :wink: ale musim uznat ze masinka to nejni spatna, sluselo by se ukazat aj wir ale prosim z edit modu :D ne wir jako klasicky :wink: jo a bez sub surfu na wiru at muzu ohodnotit i topologii, ted taky delam jednu masinku ale trosku novejsi, parni je ale taky :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon črc 21, 2008 11:02 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 14, 2005 8:13 pm
Příspěvky: 1017
Bydliště: Plzeň
no tak rozhodně šroubky apod. vyřeš bump mapou.. takle je to strašně neefektivní :(


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: wire
PříspěvekNapsal: pon črc 21, 2008 12:21 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pát črc 18, 2008 6:08 pm
Příspěvky: 106
Bydliště: Mladá Boleslav/Nymburk
tak tady je wire i kdyz se sub, ale ty carky sou videt porad ne?? :D

btw: par hadicek neni videt (nejaky sou krivky)


Přílohy:
wire lokomotiva.jpg
wire lokomotiva.jpg [ 53.79 KiB | Zobrazeno 1849 krát ]


Naposledy upravil Akita dne pon črc 21, 2008 2:08 pm, celkově upraveno 2
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon črc 21, 2008 12:41 pm 
Offline
......
......

Registrován: pát říj 05, 2007 6:32 pm
Příspěvky: 919
Sagi: to som predsa mal povedať ja!!!! :P


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon črc 21, 2008 4:04 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 14, 2005 8:13 pm
Příspěvky: 1017
Bydliště: Plzeň
Antharon píše:
Sagi: to som predsa mal povedať ja!!!! :P
:oops:

:wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: rez
PříspěvekNapsal: pon črc 21, 2008 5:32 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pát črc 18, 2008 6:08 pm
Příspěvky: 106
Bydliště: Mladá Boleslav/Nymburk
porad se mi nedari docilit realisticke rzi. Jestli je tady nekdo prez materialy, mohl by mi prosim pekne nejakej dobrej poslat :oops: :oops: ??

Hodi se mi ted veskera pomoc, material je pro me proste japonska vesnice


Přílohy:
zub casu.jpg
zub casu.jpg [ 75.1 KiB | Zobrazeno 1808 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon črc 21, 2008 5:38 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
namapuj texturu prez proceduralky to nedelej :) nejlepsi by bylo kdyby si na to pouzil UVmaping :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon črc 21, 2008 6:24 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
no a aj by som radil opacne jak bumpkin...rob to cez rocedural, tu je navod: http://www.3dscena.cz/art/3dscena/blender_zelezo.html

P.S.: ak sa ti to zda byt prehnane, tu mapu co ma robit oranzove skvrny, nemusis ju nehat taku vyraznu...podla mna to neni realisticke take vyrazne...inak sa mit o zda byt v poho...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon črc 21, 2008 6:41 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 04, 2006 8:20 pm
Příspěvky: 1364
Bydliště: Doma
Vubec, pekne prez UV cast po casti, bude to kvalitnějsí :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: rez
PříspěvekNapsal: pon črc 21, 2008 6:44 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 21, 2004 3:09 pm
Příspěvky: 1749
Bydliště: Ostrava
Akita píše:
porad se mi nedari docilit realisticke rzi. Jestli je tady nekdo prez materialy, mohl by mi prosim pekne nejakej dobrej poslat :oops: :oops: ??

Hodi se mi ted veskera pomoc, material je pro me proste japonska vesnice

http://www.blender-materials.org/index.php?action=view&material=266-yet-another-rusty-metal&fc=2
http://www.blender-materials.org/index.php?action=view&material=170-rust&fc=2
http://www.blender-materials.org/index.php?action=view&material=482-old-rusty-pipe&fc=2
http://www.blender-materials.org/index.php?action=view&material=187-iron-oxide&fc=2

Textury http://www.cgtextures.com/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon črc 21, 2008 6:58 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pát črc 18, 2008 6:08 pm
Příspěvky: 106
Bydliště: Mladá Boleslav/Nymburk
UV by bylo urcite lepsi, ale nedari se mi to rozlozit na nejaky logicky casti :(

tutorial na 3dscene sem delal (je to ten svetlejsi material, jen sem tam par textur prihodil, prebarvil pac sedy to bylo divny a taky sem zmenil velikosti jednotlivych textur)

materialy co sou na blender materials sem stahl vsechny a tohle zatim
vypada lip.

Kapo: predelal sem tu oranzovou a vypada to lip, diky :bigups: :inlove:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon črc 21, 2008 9:46 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 17, 2007 10:08 am
Příspěvky: 125
Bydliště: SR
urcite to urob cez UV mapping. Skus nastudovat nejake clanky a tutorialy na nete o texturovani a unwrapingu. V tomto pripade bude potrebne pouzit textury do viacerych kanalov. Textury, ktore ti ovplyvnuju farbu, bump mapy, spec mapy, hard mapy. Taketo texturovanie zaberie urcite vela casu (uz len samotna priprava textur v 2D editore), ale vysledok bude o to kvalitnejsi a naucis sa kopec noveho. :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon črc 21, 2008 10:06 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
tichi: heh hlavne kdyby to dela prez procederulky tak nemusi vsechno udelat presne jako ze nemuze jen prez proceduralky docilit toho a onoho, nereknu kdyby zapojil nodeeditor tak ano :wink: to uz sem koukal ze se da pak udelat hodne, ale za jakou cenu, silene moc zkouseni a hafec moc casu to zabere, UV maping a textury to je asi nejrychlejsi a nejsnazsi reseni


Akita: heh to nejni ani za potrebi, dyt si to muzes rozrezat na to co potrebujes, predstav si to jako papirovej model kterej slepujes a pak to rozrezes snadno :)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 105 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz