Právě je ned lis 24, 2024 3:10 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: pruzina
PříspěvekNapsal: stř čer 18, 2008 8:04 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: ned led 06, 2008 12:44 pm
Příspěvky: 78
Bydliště: Praha
prosimvas nevite jak bych nejjednoduseji udelal v blenderu pruzinu???ja si myslim ze to pujde funkci screw ale mne to nejak neslo...tak jestli by jste mi neporadili???


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř čer 18, 2008 8:07 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 14, 2005 8:13 pm
Příspěvky: 1017
Bydliště: Plzeň
no jedine touhle funkci.. kdyz ji spravne pouzijes je to otazka pul minuty..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř čer 18, 2008 8:31 pm 
Offline
......
......

Registrován: pát říj 05, 2007 6:32 pm
Příspěvky: 919
ked uz sme pri tom, neda sa to spravit nejak aby bola v tvare pruziny krivka?v cineme sa to riesi objektom helix

v podstate totiz takto by sa mohla krivka natahovat, ale neskreslil by sa bevel objekt takze tvar samotneho dratu by bol stale kruhovy... chapete ma?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř čer 18, 2008 8:35 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
myslis to tak ze mat curvu v tvare pruziny a pouzit bevel objekt (nejaky v tvare kruhu - ako prierez), tato technika bola pouzita pri "modelovani luku pomoci krivek" ci daco take, dufam, ze sme sa pochopili 8) :D :lol: :oops:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř čer 18, 2008 10:54 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Stačí zadať googlu "spring in blender" a tu máš hneď prvý link:
http://blenderartists.org/forum/showthread.php?t=91782
A rovno to rieši aj Antharon-ov problém ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř čer 18, 2008 11:26 pm 
Offline
......
......

Registrován: pát říj 05, 2007 6:32 pm
Příspěvky: 919
ano riesi, ale aj neriesi, lebo keby si dal upravenie tej curvynapriklad inou krivkou, tak ti to opať deformuje, takže je to len take polovičate meshove riešenie, ale keby si mal krivku ako helix, bolo by to prakticky úplne flexibilné... ale zase mi tak napadlo curve modifier sa aplikuje asi až po premene krivky na mesh, že? takze je to jedno...
Holt aj blender obcas zaosatava v niecom...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv črc 03, 2008 9:48 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 15, 2005 10:57 pm
Příspěvky: 637
Bydliště: Brno
zkousel jsem jednou telefonni snuru, pruzine je funkci a tvarem stejna. ve spodni casti prispevku je pripojeny .blend treba se ti bude hodit.
viewtopic.php?t=4989&highlight=telefonni+snura

@zgerbiak: pekny odkaz, vyzkousim, trochu to vypada, ze to deformuje profil, ale treba je to klam, diky

edit: tak vypada to vyborne :) mam jen problem, ze mi to pri zmene Empty v ose Z nechce prizpusobit zakladni mesh asi mam nekde spatne nastavene ipo? Ale prochazel jsem to trikrat a nemuzu to najit.
edit2: a, uz to mam, spatne nastavena pozice base, takze jeste jednou dik za link :)
(.blend pro lenochy :)


Přílohy:
pruzina.blend.zip [33.86 KiB]
16 krát
Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz