Právě je úte lis 26, 2024 10:58 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: MTLP+ - 8.kolo - Tank
PříspěvekNapsal: stř črc 02, 2008 10:54 am 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Téma ôsmeho kola je tank.
Limit je 4000 verticlov.

Pásy... Nemusíte modelovať každý článok. Pohyb pásu sa dá robiť aj cez animovanú textúru.

Uzávierka. neviem kedy, pretože na tanku je viac roboty ako na predošlích veciach, tak sa uvidí.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: MTLP+ - 8.kolo - Tank
PříspěvekNapsal: stř črc 02, 2008 1:03 pm 
Offline
....
....

Registrován: sob bře 29, 2008 2:54 pm
Příspěvky: 233
Bydliště: Novopacko okres Jičín
zgerbiak píše:
Téma ôsmeho kola je tank.
Limit je 4000 verticlov.

Pásy... Nemusíte modelovať každý článok. Pohyb pásu sa dá robiť aj cez animovanú textúru.

Uzávierka. neviem kedy, pretože na tanku je viac roboty ako na predošlích veciach, tak sa uvidí.

No ta uzaverka to nwim pjekny tema ale sud byl proti tomuhle nic :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: MTLP+ - 8.kolo - Tank
PříspěvekNapsal: stř črc 02, 2008 1:50 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 09, 2007 6:31 pm
Příspěvky: 1096
Kexar píše:
zgerbiak píše:
Téma ôsmeho kola je tank.
Limit je 4000 verticlov.

Pásy... Nemusíte modelovať každý článok. Pohyb pásu sa dá robiť aj cez animovanú textúru.

Uzávierka. neviem kedy, pretože na tanku je viac roboty ako na predošlích veciach, tak sa uvidí.

No ta uzaverka to nwim pjekny tema ale sud byl proti tomuhle nic :lol:


to je takových 16 sudů :lol: ale doufám, že se zúčastnim, protože tejden mám dost nabitej


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát črc 04, 2008 5:24 pm 
Offline
....
....

Registrován: sob bře 29, 2008 2:54 pm
Příspěvky: 233
Bydliště: Novopacko okres Jičín
Stejnak mně příde že 4000 vertexu je trochu moc viděl sem tank do hry low poly ktery se skladal z 808 tris 8)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát črc 04, 2008 6:01 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 09, 2007 6:31 pm
Příspěvky: 1096
tady bude muset bejt každý kolečko zvlášť vymodelovaný i s těma dírkama, aby to do těch 4 tisíc dalo :lol: /JOKE/

obávám se, že to do mého odjezdu nestihnu a vrátim se až 16...takže tohleto kolo asi dělat nebudu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát črc 04, 2008 11:01 pm 
Offline
....
....

Registrován: sob bře 29, 2008 2:54 pm
Příspěvky: 233
Bydliště: Novopacko okres Jičín
TAk sem dodelal ten model na texturu nevim jestli budu mít čas navíc texturovat tank neni zadna legrace tak posilam predbezny model jinak pocet vertexu je 1602


Naposledy upravil Kexar dne sob črc 05, 2008 6:53 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob črc 05, 2008 6:01 pm 
Offline
....
....

Registrován: sob bře 29, 2008 2:54 pm
Příspěvky: 233
Bydliště: Novopacko okres Jičín
Tak sem to komplet dodělal pasi jsem zjednodušil protože s tak slozityma texturama nemam skušenosti. Texturu na pasech sm neudelal kvuli mistu u textur.Je to mírně odfláklé protože nemam moc času na soutěž. texturaje z cg+blueprint+trochu AO ale skoro to neni vidět.Zjistim jsem ze jsem aš moc šetřil vertexama na tema takze vysledny pocet je 432 :D
vysledna textura je zde:Obrázek
a nakonec obrazek:
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon črc 07, 2008 9:40 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 09, 2007 6:31 pm
Příspěvky: 1096
tak jen pro dobrej pocit, abych se zůčastnil, tak to sem dám :)

Obrázek

Obrázek


Přílohy:
tank.rar [58.36 KiB]
219 krát
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte črc 08, 2008 3:10 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: sob dub 26, 2008 7:44 am
Příspěvky: 116
Bydliště: Hrde mesto Krnov
tah se taky hlasim se svym ne moc uzasnym tankem

pasy sou pruzny a animovany
ovlada se
WSAD pohyb
SIPKY vez
entr vystreli tu raketu!

Obrázek

http://ppk.hustej.net/tank.blend


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte črc 08, 2008 3:57 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Jééé :D python :)
Pekné, len vytknem pár vecí:
- Toto je modelovacie a textúrovacie kolo, herná logika nebola za potreby.
- Tie pásy divne blikajú a miestami sa krútia.
- Textúra pekná, ale v engine je divne zelená
- Chcelo by to smooth na ten tank.

Ale celkom ma to potešilo(tá herná logika).

To vacik156:
Mám pocit že sa nemôžeš zúčastniť. Nemáš textúru. :roll:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte črc 08, 2008 4:01 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 14, 2005 8:13 pm
Příspěvky: 1017
Bydliště: Plzeň
2ppk... hlasim zbesile rotujici kameru v blenderu 2.45.. skoda :(..jinak se zda ze to funguje..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte črc 08, 2008 9:18 pm 
Offline
....
....

Registrován: sob bře 29, 2008 2:54 pm
Příspěvky: 233
Bydliště: Novopacko okres Jičín
No mam dotaz kdybych se rozhodl delat novou texturu na muj nově upravený tank s jakym mam počitat rozlišenim přeci jenom se nejedná o malý nabytek nebo sud tak se jen tak ptám?

PPK:pjekná práce ale ta raketa my příde ňáká pomalá když si s tim tankem dobře najedu tak se da i předehnat :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř črc 09, 2008 4:27 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Kexar píše:
No mam dotaz kdybych se rozhodl delat novou texturu na muj nově upravený tank s jakym mam počitat rozlišenim přeci jenom se nejedná o malý nabytek nebo sud tak se jen tak ptám?


To je na tebe. V pravidlách to nieje obmedzené. Ja chystám 2048*2048.
Držím sa toho, že velkú textúru možeš vždy zmenšiť, ale malú budeš darmo zväčšovať. :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř črc 09, 2008 6:10 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: sob dub 26, 2008 7:44 am
Příspěvky: 116
Bydliště: Hrde mesto Krnov
jo ta textura ma byt zeleny nater pod kterym vykukuje rezavy kov
mozna to vypada trochu divne asy to bude tim ze mam dosluhujici monitor... kteerej ma misto cerne barvy zelenou... a pruhy...

ty kola mi taky blikaji nevim cim to je asi neake spatne nastaveni v materialu nebo to je tim zeten pas prochazi skrs tim kolem... nevim cim to je jeste sem docela noob a moc toho o delani 3d grafiky zatim nevim...
:wink:

sagi: je to delany v2.46 ta kamera ma vertexparent k te vezi to aby se spolecne s ni neotacela
a trackuje empty krera ma obyc parent k te vezi

EDIT: ty kola uz neblikaj a barva toho tanku uz je v poratku a ma to i stin a efekt jako kdyz je spazny signal na TV...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon črc 14, 2008 10:22 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 09, 2007 6:31 pm
Příspěvky: 1096
hoj, pisu z polska :D
to zgerbiak>fakt nemuzu? to je skoda...sem myslel, ze na tom nezalezi, jestli textura je, nebo ne...nevadi, tak to pocitat nemusite ;)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz