Alfisko píše:
vtipne na tom je, ze to, co doopravdy poradne zatezuje PC pri realtime zobrazeni sou prave ty textury..
takze naprosto ztraci smysl mit model s 255 verticly s texturou 1024x1024.. protoze to je 2x narocnejsi nez mit model s 1275 verticly a texturou 512x512
btw: narocnost modelu pro graf. kartu by se nemela pocitat na verticly ale na triangly
Bohužel, se smyslem soutěže nemá tohle nic společnýho
Modely to jsou do soutěže a kdyby je někdy někdo používal, není nic jednoduššího, než texturu zmenšit, ovšem pokud by ji pro své potřeby musel zvětšovat, nevím, jak by s kvalitou pochodil
Proto je do soutěže dobrá obrovská textura.
Na vertexy se to počítá proto, že v blenderu není nic jednoduššího, než se podívat nahoru na počet vertexů. Proč něco zesloži%tovat, když to jde jednoduše? Stejně, pochybuju, že kdyby se to počítalo na triangly, že by někdo výrazně změnil styl modelování, to je blbost