Právě je úte lis 26, 2024 10:11 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob čer 21, 2008 1:11 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
vyzera to mimoriadne pekne zgerbi...textura robi svoje...ale aj tak :shock:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob čer 21, 2008 4:36 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
vtipne na tom je, ze to, co doopravdy poradne zatezuje PC pri realtime zobrazeni sou prave ty textury..
takze naprosto ztraci smysl mit model s 255 verticly s texturou 1024x1024.. protoze to je 2x narocnejsi nez mit model s 1275 verticly a texturou 512x512
btw: narocnost modelu pro graf. kartu by se nemela pocitat na verticly ale na triangly ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob čer 21, 2008 4:48 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Alfisko píše:
vtipne na tom je, ze to, co doopravdy poradne zatezuje PC pri realtime zobrazeni sou prave ty textury..
takze naprosto ztraci smysl mit model s 255 verticly s texturou 1024x1024.. protoze to je 2x narocnejsi nez mit model s 1275 verticly a texturou 512x512
btw: narocnost modelu pro graf. kartu by se nemela pocitat na verticly ale na triangly ;)


Svata pravda. Ibaže keď mám textúru 512 tak je to hrozne rozmazané.
S tými trienglami to je samozrejmosť, ale keď sa to tak počítalo už minulé kolá, tak prečo to meniť.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob čer 21, 2008 5:01 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 22, 2006 7:38 pm
Příspěvky: 359
Bydliště: Praha
Alfisko píše:
vtipne na tom je, ze to, co doopravdy poradne zatezuje PC pri realtime zobrazeni sou prave ty textury..
takze naprosto ztraci smysl mit model s 255 verticly s texturou 1024x1024.. protoze to je 2x narocnejsi nez mit model s 1275 verticly a texturou 512x512
btw: narocnost modelu pro graf. kartu by se nemela pocitat na verticly ale na triangly ;)



Bohužel, se smyslem soutěže nemá tohle nic společnýho :wink:
Modely to jsou do soutěže a kdyby je někdy někdo používal, není nic jednoduššího, než texturu zmenšit, ovšem pokud by ji pro své potřeby musel zvětšovat, nevím, jak by s kvalitou pochodil :wink: Proto je do soutěže dobrá obrovská textura.

Na vertexy se to počítá proto, že v blenderu není nic jednoduššího, než se podívat nahoru na počet vertexů. Proč něco zesloži%tovat, když to jde jednoduše? Stejně, pochybuju, že kdyby se to počítalo na triangly, že by někdo výrazně změnil styl modelování, to je blbost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon čer 23, 2008 12:29 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: ned úno 17, 2008 1:04 pm
Příspěvky: 330
Bydliště: Frydek
tak ja se taky pridam malym barelem na vodu :) Ve:225
Obrázek
blend
textura


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte čer 24, 2008 10:49 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř pro 26, 2007 8:23 pm
Příspěvky: 399
Screen:
Obrázek
Obrázek
Textura:
Obrázek
http://www.ulozisko.sk/65148-sud.blend.html


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz