Právě je pát pro 27, 2024 9:35 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Texture baking
PříspěvekNapsal: čtv pro 16, 2004 1:27 am 
Offline
___
___
Uživatelský avatar

Registrován: pát črc 09, 2004 6:57 pm
Příspěvky: 173
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Cau,
tomu se rika texture baking ("vypaleni" ambient occlusion nebo radiosity do textury). Zatim je to delany pomoci pythony, ale mozna to bude v nejaky dalsi verzi naprogramovany primo v blenderu:

Obrázek

Dela na tom Campbel (jeden blaznivej australan ;-)) Na vase projekty by se to mohlo hodit, pokud by jste o to meli nekdo zajem, tak vam na nej muzu dat kontakt.

Jirka


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv pro 16, 2004 1:38 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pon črc 12, 2004 7:55 pm
Příspěvky: 747
Bydliště: Praha
No to by ale nebyla skvělá věc jen pro GameBlender:)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv pro 16, 2004 11:41 am 
Offline
___
___
Uživatelský avatar

Registrován: pát črc 09, 2004 6:57 pm
Příspěvky: 173
Bydliště: Jablonec nad Nisou
OK, poslu to i do normalnich novinek.

Jirka


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Mazec
PříspěvekNapsal: čtv pro 16, 2004 10:44 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 01, 2004 10:03 am
Příspěvky: 526
Bydliště: Most
No ty vole to je to nejgeniálnější co jsem od vzniku blenderu viděl! Do Hell 3 Jak dělaný!

Nevíš jestli se chystaj dinamický stíny?? Tuhoppu už je snad má,ale jsou prej hodně moc pomalý!

Ale tohle je podstatnÄ› míň nároÄ


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát pro 17, 2004 6:55 pm 
Offline
___
___
Uživatelský avatar

Registrován: pát črc 09, 2004 6:57 pm
Příspěvky: 173
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Bude to free (vsechno co Campbel/ideasman udelal, tak bylo free). V 2.25 to asi nechodi, ale klidne si ty textury budec moci vypalit v 2.35 a pouzit v 2.25. Na gameenginu v 2.35 se furt pracuje, kdezto na 2.25 uz nikdo nikdy nesahne.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: To vím
PříspěvekNapsal: pát pro 17, 2004 7:15 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 01, 2004 10:03 am
Příspěvky: 526
Bydliště: Most
Vím že na 2.25 enginu se už dlouho nedělá! ale ten novej hrozně pomalej.
Mam pomalej komp a i texturování v 2.25 je dílo hodin! V 2.35 je sice texturing stejně rychlej ale herní engine (pokud je tam plane a camera bez světel a textur) mi chodí asi tak 10-12 Fps (Uf to je moc pomalý)
2.25 mi chodí 25-32 fps a to je solidní rozdíl.

Navíc 2.35 neumí dÄ›lat vÄ›ci pro webplugin. Já ho obÄ


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát pro 17, 2004 8:56 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
nevim jak je to u pomalyho kompu, ale ja sem s uspechem prebouchal vsechny svoje veci do 2.35. osobne tam mam problem se zvukem. sice tm uz nacpes vic nez 28 ale zase to praska pokud je poustis prez sebe a neumi to zastavit zvuk ve chvili kdy zacne jinej.
je tam i nastaveni ticrate..kterym se da vychytat rychlost behu pocitani jak kolizi, logiky a frameratu.

jm


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz