Právě je sob lis 23, 2024 11:20 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: WIP: RPG Legie Zatracenych
PříspěvekNapsal: pon čer 16, 2008 4:53 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pát kvě 11, 2007 9:24 pm
Příspěvky: 71
Kdyby se někdo chtel přidat pište na ICQ 293008387, nebo sem.

Tak do tohoto topicu budu davat me prace do hry Legie Zatracenych.( http://legiezatracenych.whis.cz/ )
Obrázek
Dam sem vic pohledu, jen co se dostanu na svuj comp.


Naposledy upravil Dlaha dne stř pro 24, 2008 11:28 pm, celkově upraveno 3

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte čer 17, 2008 8:53 am 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pát kvě 11, 2007 9:24 pm
Příspěvky: 71
Tak tu sou ty ostatní pohledy:
Obrázek
Obrázek
Obrázek
a trofej:
Obrázek


Naposledy upravil Dlaha dne čtv črc 03, 2008 9:46 am, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte čer 17, 2008 5:48 pm 
Offline
....
....

Registrován: sob bře 29, 2008 2:54 pm
Příspěvky: 233
Bydliště: Novopacko okres Jičín
Mohu se prosím zeptat na počet vertexů v jednom baráku? :roll:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte čer 17, 2008 7:52 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pát kvě 11, 2007 9:24 pm
Příspěvky: 71
Kexar píše:
Mohu se prosím zeptat na počet vertexů v jednom baráku? :roll:

Tak ten hostinec má 2548 vertexů a 2702 faců. :D


Naposledy upravil Dlaha dne čtv črc 03, 2008 9:47 am, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte čer 17, 2008 8:15 pm 
Offline
....
....

Registrován: sob bře 29, 2008 2:54 pm
Příspěvky: 233
Bydliště: Novopacko okres Jičín
pjekné to se mi líbý to uz budou lepsi detaily 8)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte čer 17, 2008 8:18 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pát kvě 11, 2007 9:24 pm
Příspěvky: 71
Citace:
to uz budou lepsi detaily Cool

To jsem nepochopil, asi su natvrdly.


Naposledy upravil Dlaha dne čtv črc 03, 2008 9:47 am, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte čer 17, 2008 8:28 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
zrejme myslel, ze to bude detailnejsie, a nie ako ostatne low poly modely...alebo sa myslim a ta veta mala iny vyznam?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř čer 18, 2008 1:07 pm 
Offline
....
....

Registrován: sob bře 29, 2008 2:54 pm
Příspěvky: 233
Bydliště: Novopacko okres Jičín
Kapo píše:
zrejme myslel, ze to bude detailnejsie, a nie ako ostatne low poly modely...alebo sa myslim a ta veta mala iny vyznam?

ano vyznam si trefil protože ostatni hry v blenderu si nemohou dovolit takovito počet vertexu protože to blender engine neutahne ale tato nebezi asi na blender enginu :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř čer 18, 2008 2:08 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pát kvě 11, 2007 9:24 pm
Příspěvky: 71
Kexar píše:
Kapo píše:
zrejme myslel, ze to bude detailnejsie, a nie ako ostatne low poly modely...alebo sa myslim a ta veta mala iny vyznam?

ano vyznam si trefil protože ostatni hry v blenderu si nemohou dovolit takovito počet vertexu protože to blender engine neutahne ale tato nebezi asi na blender enginu :wink:

Ano je to na jinem enginu.


Naposledy upravil Dlaha dne čtv črc 03, 2008 9:47 am, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv čer 19, 2008 7:15 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
No nejvetsi chyba co bych videl je, ze textury jsou vsechny jinak ladene.. Tmave drevo je prilis saturizovane, dost v tom zanika velikost a obrys planek..
Pak nechapu tu extremne rozmazanou texturu toho svetlejsiho dreva, ktera je uplne jinak ostra nez dalsi casti textury... +vypada jako korek..
tohle se pokousim vysvetlit tady v casti "Velikost a Rozlišení textury": http://tenuity3d.com/wiki/PravidlaATipy ... 3_adProHru
+ nechapu co je to na hrbetu strechy, to cerne..
+ na mh3 se ti dole na jednom "korkovym" kulu dela motyl.. textura je tam namapovana tak, ze se jakoby "zrcadli"
+ proc neni slamena strecha zakoncena alfou?
-> proc je slama ze strany strechy namapovana svisle? nemela by jit sikmo, jako strecha?
+ chce to vic detailu a vetsi rozmanitost textur (proc ma napr. ram okna stejnou texturu jako tmava zed?) ... pokud to engine tedy dovoluje
+ mozna by stalo za zvazeni pridat nejake vodorovne tramy na podperu pater

PS: kazdopadne pro vasi next-gen kvalitu budes muset sahnout jeste dal ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv čer 19, 2008 9:41 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pát kvě 11, 2007 9:24 pm
Příspěvky: 71
Alfisko píše:
No nejvetsi chyba co bych videl je, ze textury jsou vsechny jinak ladene.. Tmave drevo je prilis saturizovane, dost v tom zanika velikost a obrys planek..
Pak nechapu tu extremne rozmazanou texturu toho svetlejsiho dreva, ktera je uplne jinak ostra nez dalsi casti textury... +vypada jako korek..
tohle se pokousim vysvetlit tady v casti "Velikost a Rozlišení textury": http://tenuity3d.com/wiki/PravidlaATipy ... 3_adProHru
1.+ nechapu co je to na hrbetu strechy, to cerne..
2.+ na mh3 se ti dole na jednom "korkovym" kulu dela motyl.. textura je tam namapovana tak, ze se jakoby "zrcadli"
3.+ proc neni slamena strecha zakoncena alfou?
-> proc je slama ze strany strechy namapovana svisle? nemela by jit sikmo, jako strecha?
4.+ chce to vic detailu a vetsi rozmanitost textur (proc ma napr. ram okna stejnou texturu jako tmava zed?) ... pokud to engine tedy dovoluje
5.+ mozna by stalo za zvazeni pridat nejake vodorovne tramy na podperu pater

PS: kazdopadne pro vasi next-gen kvalitu budes muset sahnout jeste dal ;)

(dovolil jsem si to ocislovat, aby to bylo prehlednejsi)
1.snazime se mit budovy stavene, jako ve stredoveku, je to vlastne trava na rub (tady je to celkem vydet http://www.cgtextures.com/texview.php?i ... 98c5222257 )
2.Spravim
3.su liny ... textury este budem predelavat.
4.viz 3-
5.nechapu co myslis


Naposledy upravil Dlaha dne čtv črc 03, 2008 9:47 am, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv čer 19, 2008 10:18 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
Dlaha píše:
5.nechapu co myslis

kdyz mas plech a prohejba se ti.. co udelas aby se neprohejbal? :)
ja bych pod nej dal vyztuhu..
a to stejne se, predstav si, dela i u domu.. kdyz se ti planky v patre prohejbaj dolu, tak pod ne hodis tram a hle -> problem vyresen.. ony ti planky popravde receno nebudou vubec drzet, pokud nebudou mit silny podklad.. jestli to i takhle nepochopis, tak si asi vazne natvrdly ;)
jinak to ostatni si doufam taky vzal k srdci, ponevadz ty +ka byli jen takovy vic vedlejsi "bugy"


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát čer 20, 2008 10:47 pm 
Offline
....
....

Registrován: sob bře 29, 2008 2:54 pm
Příspěvky: 233
Bydliště: Novopacko okres Jičín
Tak sem se rozhodl ze jim s tim kapnu tady je jeden z mích modelů
!!textura je teprv provyzorní!!


Přílohy:
sekera.jpg
sekera.jpg [ 39.31 KiB | Zobrazeno 3495 krát ]


Naposledy upravil Kexar dne pát čer 20, 2008 11:24 pm, celkově upraveno 1
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát čer 20, 2008 10:51 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 09, 2007 6:31 pm
Příspěvky: 1096
tos mi něco připoměl :D před časem sem zkoušel něco takovýho malýho :)

Obrázek

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát čer 20, 2008 11:22 pm 
Offline
....
....

Registrován: sob bře 29, 2008 2:54 pm
Příspěvky: 233
Bydliště: Novopacko okres Jičín
vacik156 píše:
tos mi něco připoměl :D před časem sem zkoušel něco takovýho malýho :)

Ale tyto obrazky nebyli do hry nebo ano? :lol:


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz