Právě je stř lis 27, 2024 4:00 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Pád Blenderu 2.35
PříspěvekNapsal: úte pro 14, 2004 6:46 pm 
Offline
..
..

Registrován: pon srp 16, 2004 5:48 pm
Příspěvky: 63
Používá 2.35 nÄ›kdo, nebo je to zatím spíše na vlastní nebezpeÄ


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte pro 14, 2004 7:23 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 18, 2004 2:11 pm
Příspěvky: 843
Bydliště: Košice
No, pri 2.35 sa mi par krat stalo, ze mi spadol. Ale odvtedy co mam 2.35a je vsetko v poriadku. :?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte pro 14, 2004 7:28 pm 
Offline
..
..

Registrován: pon srp 16, 2004 5:48 pm
Příspěvky: 63
Slange:
Jsem si myslel, že si to stáhnu znova,ale já právě verzi (2.35a) už mám, no asi to bude něco jiného, ale stejně dík.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte pro 14, 2004 8:22 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 12, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 29
Bydliště: Praha
asi bych taky hledal problem jinde. ja nemel problem s 2.35 ani 2.35a na WinXP ani Linuxu...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte pro 14, 2004 9:37 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 14, 2004 5:45 pm
Příspěvky: 709
Bydliště: Podivín
Používej AutoSave v user preferences.Taky se ti soubor při opuštění Blenderu (jestli ti neztuhne) uloží do C:/tmp, (jestli nemáš nastaveno jinak) pod názvem quit.blend


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: bug tracker
PříspěvekNapsal: stř pro 15, 2004 7:43 pm 
Offline
___
___
Uživatelský avatar

Registrován: pát črc 09, 2004 6:57 pm
Příspěvky: 173
Bydliště: Jablonec nad Nisou
grrr, napiste mu to nekdo, uz na to nemam nervy!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř pro 15, 2004 8:31 pm 
Offline
_
_
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 11, 2004 4:55 pm
Příspěvky: 1439
Bydliště: Prostějov/Brno
KarelGo:
1.Jak už tu psali přede mnou, Blender 2.35a (on je teda už i Blender 2.36 prerelease, ale ten je fakt na vlastní riziko) opravuje kritické chyby 2.35. a měl by být stabilnější. S Blenderem teď zrovna dělám bohužel spíše málo, ale i tak to pár hodin týdně bude a ještě mi to nespadlo :)

2. Nenervuj prosím Jiřího, programuje pro nás Blender a máme ho tu všichni rádi, když ho to trefí, tak Blender sice nezanikne,ale přijde o velmi cenného přispěvatele- takže když máš s Blenderem problém, popiš přesně, co to dělá, při jaké operaci to spadne, jakou máš PC sestavu, operační systém, nejlépe to pak přelož to do angličtiny a pošli do Bug traceru, aby se tím programátoři mohli zabývat :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř pro 15, 2004 9:08 pm 
Offline
..
..

Registrován: pon srp 16, 2004 5:48 pm
Příspěvky: 63
Doufám, že to s nikým neÅ¡lehne...Blender už běží v pohodÄ› 2 dny, možná, že to nakonec způsobil jen vysoký subsurf (4) a moje nedoÄ


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř pro 15, 2004 9:49 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
ja vim, ze tahle otazka je stejne nesmyslna jako se ptat v kterym softu delat. ale rekne te mi co ma cinema nebo max tak vyjmecnyho bez ceho se lidi neobejdou, pri praci v blendru?
mozna je to trochu rychlejsi, a ma to vic parametru, ale kdo z nas vsechny tehle paramatry potrebuje. jak tak koukam na prace lidi co delaj v cemkoli, tak jen malokdo pri vytvoreni ty dany veci pouziva vic nez jen zaklad kterej je i v blendru....mozna rozhrani :?:
...sorry ja si i castecne odpovedel ;)

jm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř pro 15, 2004 10:12 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 18, 2004 2:11 pm
Příspěvky: 843
Bydliště: Košice
jm píše:
ja vim, ze tahle otazka je stejne nesmyslna jako se ptat v kterym softu delat. ale rekne te mi co ma cinema nebo max tak vyjmecnyho bez ceho se lidi neobejdou, pri praci v blendru?
mozna je to trochu rychlejsi, a ma to vic parametru, ale kdo z nas vsechny tehle paramatry potrebuje. jak tak koukam na prace lidi co delaj v cemkoli, tak jen malokdo pri vytvoreni ty dany veci pouziva vic nez jen zaklad kterej je i v blendru....mozna rozhrani :?:
...sorry ja si i castecne odpovedel ;)

jm


Suhlasim. Nedavno som musel jednu vec robit cez 3dsmax a bolo to nieco strasne. :mad: Ma to tolko sialenych funkcii, ze sa to ani neda spocitat a su rohadzane po celom programe. Napr. je tam asi 30 deformatorov, ale vsetky by sa dali spojit do 2. Takze max je ............ ( domyslite si )
Maya je o trochu lepsia. Funkcie su pekne zoradene a niektore ( hlavne animacne ) sa daju dobre vyuzit. Ale aj tak to nie je ono.
So cinemou 4d zatial nemam skusenosti.
V Blenderi je presne tolko funkcii kolko sa da aj vyuzit a su aj pekne zoradene. Ja vyuzijem asi 95% funkcii.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř pro 15, 2004 10:31 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pon črc 12, 2004 7:55 pm
Příspěvky: 747
Bydliště: Praha
jm píše:
ja vim, ze tahle otazka je stejne nesmyslna jako se ptat v kterym softu delat. ale rekne te mi co ma cinema nebo max tak vyjmecnyho bez ceho se lidi neobejdou, pri praci v blendru?
mozna je to trochu rychlejsi, a ma to vic parametru, ale kdo z nas vsechny tehle paramatry potrebuje. jak tak koukam na prace lidi co delaj v cemkoli, tak jen malokdo pri vytvoreni ty dany veci pouziva vic nez jen zaklad kterej je i v blendru....mozna rozhrani :?:
...sorry ja si i castecne odpovedel ;)

jm


jo jenže těch "pár paremetrů", kvalitnější renderery a podpora spousty kvalitních pluginů(bez kterých se třeba ani neobejdeš) tvoří to co profík potřebuje. Běžný uživatel-ametér (bez valnějších znalostí ) ne, ale to není ten uživatel který ho dělá rozšířenějším a používanějším, zvlášť ne u komerční aplikace:)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř pro 15, 2004 11:13 pm 
Offline
_
_
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 11, 2004 4:55 pm
Příspěvky: 1439
Bydliště: Prostějov/Brno
jm píše:
ja vim, ze tahle otazka je stejne nesmyslna jako se ptat v kterym softu delat. ale rekne te mi co ma cinema nebo max tak vyjmecnyho bez ceho se lidi neobejdou, pri praci v blendru?
mozna je to trochu rychlejsi, a ma to vic parametru, ale kdo z nas vsechny tehle paramatry potrebuje. jak tak koukam na prace lidi co delaj v cemkoli, tak jen malokdo pri vytvoreni ty dany veci pouziva vic nez jen zaklad kterej je i v blendru....mozna rozhrani :?:
...sorry ja si i castecne odpovedel ;)

jm


1. výstup- i když v tomhle už se Blender hodně zlepšil
2. animace postav-oba zmiňované programy toho v téhle oblasti pořád ještě nabízí víc
3.komunikace s ostatními v byznisu-asi nejdůležitější aspekt, prostě pokud chceš sehnat práci jako grafik někde v týmu, tedy někde, kde nebudeš dělat sám, tak jenom s Blenderem nevystačíš-většina firem požaduje práci v Maxku, případně dalších "velkých" hráčích na trhu. Takže pokud to lidi vezmou už jenom čistě z pragmatického hlediska, jdou do toho Maxka nebo Maya, u nás pak spíš ta Cinema (místo Maya- tu u nás zase tak moc studií nepoužívá).

Ale jinak taky pořád říkám, že Blender má prakticky všechno, co pro profesionální práci potřebuješ, jenom má míň tech profíků, aby se to vědělo, to je celé :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv pro 16, 2004 12:15 am 
Offline
..
..

Registrován: pon srp 16, 2004 5:48 pm
Příspěvky: 63
tol:
Správný názor :D. Já ani nevyužiju vÅ¡echny funkce, co blend má. Já tu původní otázku myslel spíš z hlediska hardwarových nároků. O cinemÄ›4d (6) vím, že jakÅ¡takÅ¡ běží i na p133 a 16RAM, pro Ä


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon led 10, 2005 1:05 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: čtv led 06, 2005 3:29 pm
Příspěvky: 233
Bydliště: Praha
Já měl Blendera na Pentiu 200 Mhz 32 MB RAM... fungovalo to, jenom to prostě šlo pomaleji a některý věci byly nepoužitelný (render ve vysokém rozlišení-záleželo na složitosti scény-komp nerozchodil, větší subsurf apod. se taky špatně rozšlapával, těžko to snášelo některý skripty). Jinak se na tom dělat dá.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte led 11, 2005 12:27 am 
Offline
_
_
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 11, 2004 4:55 pm
Příspěvky: 1439
Bydliště: Prostějov/Brno
KarelGO píše:

All:
A tak mě tak napadá, na jaké nejslabší konfiguraci jste rozjeli blender, tak aby byl použitelný ???


No já začínal Blenderovat na Pentium 100 (120? teď nevím, kolem stovky to bylo :) ) MHz, 32 mb RAM, Matrox Millenium 400, ale tehdy měl Blender trochu jiné HW nároky a uměl toho podstatně méně než dnes :) Ale dělat se v něm dalo celkem v pohodě (až na ty šílený problémy s Matroxem) :)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz