Právě je pát lis 29, 2024 8:24 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 39 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř bře 12, 2008 1:20 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 22, 2006 7:38 pm
Příspěvky: 359
Bydliště: Praha
škoda, že je to tak náročný na výpočet...asi by se to dalo nějak víc využít jen velmi těžko...ale jinak je to fakt dobrý...i ty deformace nevypadaj vůbec špatně :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř bře 12, 2008 2:06 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
je to narocne na vypocet, to zgerbiakove (ale inak sa mi to pacilo, boo to pekne!), a to na youtube nesekalo, ci to bolo vyrenderovane ako animacia? lebo ak je to uspornejsie (teda ze nebude tolko sekat...) tak to by slo! :shock: :shock: :shock:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř bře 12, 2008 3:35 pm 
Offline
.....
.....

Registrován: sob srp 20, 2005 5:03 pm
Příspěvky: 539
Ja osobne by som ti doporucil dorobit hru bez nejakych suprovych vymozenosti ako je real time deforming, ak ti velmi zalezi na tom aby naraz nejak poznacil auto, skus to cez replace mesh, odpoj obcas blatnik, pridaj dym.... Inak sice mozno za par mesiacov prides na to ako tu deformaciu spravit, ale zabudnes akuze si to chcel robit hru. A opat to skonci v supliku.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř bře 12, 2008 3:47 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
dym...? no sak to je jak ten ohen, zase neviem kam z konopi...ale pokusim sa, nemusi byt dokonaly, ono to bude zrejme sekat aj bez toho :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř bře 12, 2008 4:11 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
pokusil som sa spravit ohen, ale furt to neni ono :( pls poradte co mam zlepsit, aby to slo nahodne, a aby to proste vyzeralo ako ohen??


Přílohy:
Poznámka: Ohen IPO + add object
ohen.rar [106.43 KiB]
129 krát
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř bře 12, 2008 4:33 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 04, 2006 8:20 pm
Příspěvky: 1364
Bydliště: Doma
Mrkni na todle.


Přílohy:
ParticleFire.rar [104.22 KiB]
135 krát
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř bře 12, 2008 4:36 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
Kapo píše:
ale sak samozrejme, ze v GE, zas taka lama nie som, ze by som o particles nevedel :D no teeeda...
ale aj tak, raz som videl demo a vyzeralo to absolutne realisticky, teraz neviem, ako mam ten ohen spravit :oops:


mimochodom PRESNE toto som mal na mysli, pocuj, ten, kto to zrobil musel byt genius, ine slovo mi nenapadne, hrozne dik, uz tyzden to na googlu hladam a nic, btw kde si to zohnal...?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob čer 07, 2008 6:10 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: sob dub 26, 2008 7:44 am
Příspěvky: 116
Bydliště: Hrde mesto Krnov
zgerbiak píše:
Ak mám pravdu povedať, tak ja som sa už kedisi dávno pokúšal o real time deformáciu.
Tu je výsledok:
http://multiplayer.ic.cz/zgerbiak/defor ... acia.blend

Je to len malo rozrobená verzia, deformácia sa počíta len po osi Z do mínusových hodnôt a nebere v úvahu tvar objektu ktorý doň narazil(automaticky guľa). Žerie to moc procák, a to sú len jednoduché výpočty. Ale myslím že keby sa to vypočítavalo čojaviem raz za sekundu, tak by to nebolo také zlé.
pokračovať v tom by vyžadovalo prácu s maticami a to je pre mňa španielska dedina.

Ja si myslím že najlepší spôsob na deformáciu je cez armaturu závislov na premennej.
Objekty okolo auta by detekovali kolíziu, podla rýchlosti by sa určila veľlosť deformácie a to by sa už len previedlo do premennej.

Môžeš sa naučiť C++ a skúsiť PhysX, nič lepšieho som nevidel.
http://www.ageia.com/physx/videos.html
http://youtube.com/watch?v=dviWZcphcIQ


doufam ze nevytahuju moc stary vlakno...

zgerbiak:trosku sem se ti v tom vrtal ted je to o kousicek rychlejsi
deformuje se kolem XYZ stale to pocita jen s kouli a potrebuje to modul numeric... jo a kdyz bude tvrdost vic jak 1 objekt se bude zvetsovat
ale to uz bylo v tom tvem skriptu

http://ppk.hustej.net/deformacia_ppk_mod.blend


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob čer 07, 2008 9:17 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
no mne sa tam nic nedeformuje :oops: spustam v 2.46, 2.45 a aj RC1, 2 a 3...proste spustim hru trochu zaswapuje ked sa dotknu gule povrchu ale nic sa nestane...este skusim v properties nastavit dajake vacsie hodnoty, uvidim... :oops:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob čer 07, 2008 9:20 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
no pozriem do konzoly a vidim, ze chce nejaky modul numeric...je to python script ktory mam dat do rovnakeho adresara. alebo je to kniznica, ktoru nemam? nenajdeny modul zo scriptu rtdeformXYZ_ppk_mod tam je v jednom riadku ze import Numerci as n...asi som lama, ale teraz otazka: ako to spojazdnit? :lol: :lol: :lol: :oops: :oops: :oops:

P.S.: prave som zbadal vetu potrebuje modul numeric...asi zagooglim, ked nenajdem tak sa spytam :oops:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob čer 07, 2008 10:13 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
no nasiel som nejake numPy, ale vobec neviem jak to funguje dal som tvoj subor k suborom co som stiahol ale furt vypisuje chybu...konkretne ktory python subor je k behu potrebny?

Nasiel som v adresari numeric.py tak som ho dal do takeho isteho adresara ako blend spustil hru a zase nejde...tak som ho nacital ako text do blendu, ale stale vypisuje chybu! tak som ho premenoval z numeric.py na Numeric.py ( v nadeji ze to pomoze) ale nepomohlo...co s tym mam robit pls help :idea: :lol: :oops:

P.S.: numpy som stahoval odtialto: http://numpy.scipy.org/ neviem vobec ci stahujem numeric spravne, dufam ze hej, ale potrebujem vediet jak to rozchodit 8) ako cely blend, ppk: vedel by si mi poradit pls? :oops:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned čer 08, 2008 11:05 am 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Môžeš sem postnúť ten modul numeric?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned čer 08, 2008 2:18 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
asi by to bolo super poslat ho sem do fora, alebo ho dakam uploadnut, na nete som ho nenasiel :(


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned čer 08, 2008 3:32 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Tak som to rozchodil v blendru 2.42 :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon čer 09, 2008 2:19 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: sob dub 26, 2008 7:44 am
Příspěvky: 116
Bydliště: Hrde mesto Krnov
Mumeric se stahuje tady http://sourceforge.net/project/showfile ... up_id=1369

je to potreba pro podporu array to je neco jako list jenomze vypocty se aplikuji na vsecky veci v tom poli a je to i rychlejsi ten vypocet nes kdyby se to pocitalo zvlast...
pro windows je tam instALATOR numpy-1.1.0-win32-superpack-python2.5
a myslim ze je potreba mit i python

tak sem se v tom jeste trochu vrtal a vysledek je ze deformace funguji i do +hodnot predtim to slo jen do -
http://ppk.hustej.net/deformacia_ppk_mod.blend


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 39 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz