Právě je pon lis 18, 2024 3:42 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon čer 02, 2008 1:06 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 09, 2007 6:31 pm
Příspěvky: 1096
jestli je moc řídká, tak ten plane(předpokládám, že to je plane :) ) subdividni (mě to pomohlo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon čer 02, 2008 1:18 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 22, 2008 7:23 pm
Příspěvky: 152
vacik156 píše:
jestli je moc řídká, tak ten plane(předpokládám, že to je plane :) ) subdividni (mě to pomohlo


myslím,že by to pomoct mohlo.

Jinak se mi zdá,že ta zbraň zaniká(je tam moc tma)..možná jen můj osobn názor :lol:

ps. nechceš postnout jen model té zbraně?Rád bych na něj mrknul 8) vypadá dobře.A co to je vůbec za pušku?Německý Kar98K nebo mi to připadá na ruský mosim nagat(nebo jak se to píše)


Naposledy upravil mafian dne pon čer 02, 2008 1:20 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon čer 02, 2008 1:20 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 09, 2007 6:31 pm
Příspěvky: 1096
hlavně vylepšit nasvícení a zapnout AO, to pak bude ta zbraň líp vidět :)

a ještě upravit specularitu těch cihle a přidat bump mapu, takhle to vypadá, jako by to bylo z plastu :) (ale to se částečně změní jiným nasvícením)


Naposledy upravil Váca dne pon čer 02, 2008 1:21 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon čer 02, 2008 1:20 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 22, 2008 7:23 pm
Příspěvky: 152
jojo,AO by 100% pomohlo 8)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon čer 02, 2008 3:01 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 20, 2007 12:51 pm
Příspěvky: 551
Bydliště: Praha, Česká Lípa
Hlavně pokud neděláš animaci, tak nemusíš modelovat to, co není vidět na kameře, takže když značně zmenšíš ten plane, tak i tím si pomůžeš.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon čer 02, 2008 10:26 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 22, 2008 7:23 pm
Příspěvky: 152
Já nevím,ale teď mi to přijde ještě tmavší.Bump mapu tady stěží rozeznám.Zkus to trochu zesvětlit


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon čer 02, 2008 10:40 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
AO- Ambient Occlizion (asi se to takhle pise) je to vlastne jen fejk stinu, do rohu a jakoby tmavych mist se to snazi udelat iluzi tmavosti :wink: zapina se to v Shading/world butons :) a je to paletka Amb Occ :wink: :wink:

Bump mapa- vysvetlim to lajcky, na zaklade tmavosti a svetlosti to vypocitava nerovnosti povrchu ale jen iluzi :wink: a vetsinou se dela z cernobily textury u ktery v Shading(F5)/material buttons zakliknes v paletce map to tlacitko nor :) ostatne da se udelat bump mapa i z barevny textury :wink: (samozdrejme intenzitu zmensujes zvetsujes hejblatkem nor :wink: )

pak k obrazku chtelo by to narusit tu sterilitu :wink: spina by nebyla marna a za zdi by taky neco mohlo byt, nerikej ze je to nekde na skale a ze je tam hned nejakej sraz :) mas kameru dole a celkem kolmo ke zdi , mi nerikej ze kdyz se takhle k nejaky zdi postavis ze vidis rovnou nebe :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte čer 03, 2008 12:37 am 
Offline
......
......

Registrován: pát říj 05, 2007 6:32 pm
Příspěvky: 919
odporúčam u materiálu cihel rapídne znížiť hardness a spectaculosity.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte čer 03, 2008 3:03 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
a na kazdej kocke mas samostatny material? vsetkym daj rovnaky a bude sa menit na vsetkych rovnako :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř čer 04, 2008 7:16 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 22, 2008 7:23 pm
Příspěvky: 152
HonRumZík píše:
No,dělal jsem to tak,že jsem nejdřív udělal jednu cihlu,tej udělal materiál a pak jsem jen kopíroval a stavěl tu zeď :?


tak si tu zeď postav z neotexturovaných cihel a pak je všechny sluč v jeden objekt CTRL + J a ten otexturuj.
ps,radši si nesloučený celek duplikuj a přesuň ho do jiné vrstvy M pro ppřípad nouze,kdyby si ji chtěl ještě upravit.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř čer 04, 2008 8:17 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 31, 2007 2:39 pm
Příspěvky: 569
Bydliště: ČR> Frýdek-Místek >Frýdlant n.O.> Pržno
zkus využít Array nebo dupliverts snad ti to ulečí život


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř čer 04, 2008 8:34 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 22, 2008 7:23 pm
Příspěvky: 152
Forseti píše:
zkus využít Array nebo dupliverts snad ti to ulečí život


yop 8),to by mu mohlo usnadnit.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz