Právě je čtv bře 28, 2024 5:16 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: wire
PříspěvekNapsal: čtv kvě 29, 2008 9:25 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 04, 2006 8:11 am
Příspěvky: 1148
Bydliště: Pardubice
V předchozích verzích jsem dokázal pomocí scriptu udělat takový wire render, ale když se o to pokouším v nové verzi Blenderu, tak se mi nedaří a i ten script se mi nenačítá do seznamu scriptů.
Jak mám prosím vás v nové verzi blenderu renderovat takový wire objektu? :roll:


Přílohy:
anchor_turbo_04.jpg
anchor_turbo_04.jpg [ 14.11 KiB | Zobrazeno 1178 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob kvě 31, 2008 9:44 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: ned čer 03, 2007 8:08 am
Příspěvky: 251
V nastavení materiálů, hned vedle toho, jak se zadávaj barvy je takovejch spousta čudlíků (je nad tim napsáno render pipeline)- jako Halo, ZTransp a je tam taky wire tak ho zaklikni.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob kvě 31, 2008 1:40 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 04, 2006 8:11 am
Příspěvky: 1148
Bydliště: Pardubice
Ano, o této možnosti vím, ale ta udělá pouze síť, ale ten script, který jsem používal zachoval plochy a zvýraznil na těchto plochách právě wire, takže render byl přehlednější. Ale pokud renderuji prostřednictvím toho, co píšeš, tak mám pouze síť. :?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon čer 02, 2008 2:40 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 22, 2008 7:23 pm
Příspěvky: 152
Já bych to udělal jako postprodukci v PS.Jeden WIRE ,druhej normálně a pak bych je dal do vrstev a jednu nebo druhou bych zprůhlednil(snížil bych fill nebo opacity) :D :D :D Ale to asi nepomůže :D :D :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon čer 02, 2008 3:05 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
jde o to, ze tabymu jde o chybu toho skriptu..
nicmene ja tohle resim tak, ze dam dva modely, jeden je ve wire a druhej je s plochama.. pak ten s wirem trosinecku zvetsim a posunu ku kamere a iluze je na svete :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon čer 02, 2008 3:32 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 22, 2008 7:23 pm
Příspěvky: 152
Alfisko píše:
jde o to, ze tabymu jde o chybu toho skriptu..
nicmene ja tohle resim tak, ze dam dva modely, jeden je ve wire a druhej je s plochama.. pak ten s wirem trosinecku zvetsim a posunu ku kamere a iluze je na svete :)


jj,chápu,že mu jde o script..já se to snažil jen obejít :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon čer 02, 2008 10:23 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 23, 2006 1:18 am
Příspěvky: 602
Bydliště: SR, Žilina
A nestačí render z viewportu?

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte čer 03, 2008 6:34 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: ned čer 03, 2007 8:08 am
Příspěvky: 251
To by asi stačilo, ale nešlo by to, pokud by na tom chtěl mít zobrazený materiály, nebo že by tam byla celá loď a jen ta kotva by byla wire (to by šlo jen pokud by tam měl textury, ale to by pak asi nešlo nasvícení a textury by nevypadaly jako v renderu)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte čer 03, 2008 6:59 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 04, 2006 8:11 am
Příspěvky: 1148
Bydliště: Pardubice
Tak vše už je vyřešeno. Pokud toužíte po scriptu, který to všechno udělá za vás, tak ho přikládám. nevím totiž, zda je nativně v instalaci, protože mám nashromážděno mnoho scriptů a moc je nepromazáván. Moc šikovný script.
http://taby.wu.cz/render_wire_v1.2.py


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte čer 03, 2008 2:08 pm 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
nechápu v čem je tenhle skript tak dobrý když se dá udělat ručně to co dělá automaticky


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte čer 03, 2008 2:48 pm 
Offline
..
..

Registrován: úte lis 27, 2007 7:49 pm
Příspěvky: 43
Díky moc za tenhle skriptík :twisted:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte čer 03, 2008 3:06 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 04, 2006 8:11 am
Příspěvky: 1148
Bydliště: Pardubice
Ragnos píše:
nechápu v čem je tenhle skript tak dobrý když se dá udělat ručně to co dělá automaticky

No, řekl bych, že v tom, že to dělá automaticky. :wink:
Je to stejné, jako by jsi se ptal na to, proč máme v základních tvarech krychli nebo jakýkoliv jiný 3D objekt, když se to dá všechno udělat z planu. 8)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte čer 03, 2008 3:21 pm 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
taby píše:
Ragnos píše:
nechápu v čem je tenhle skript tak dobrý když se dá udělat ručně to co dělá automaticky

No, řekl bych, že v tom, že to dělá automaticky. :wink:
Je to stejné, jako by jsi se ptal na to, proč máme v základních tvarech krychli nebo jakýkoliv jiný 3D objekt, když se to dá všechno udělat z planu. 8)


no to by mě taky zajímalo proč tam máme tu krychli :lol: :lol: :lol: ale tady jsem čekal víc od toho skriptu že třeba provede úschovu modelů a né že to jenom zduplikuje a udělá s tím co udělá čekal jsem že to bude bez zásahu do scény nebo takového který se dá vrátit zpět nějak jednoduše


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte čer 03, 2008 3:40 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 04, 2006 8:11 am
Příspěvky: 1148
Bydliště: Pardubice
Ragnos píše:
no to by mě taky zajímalo proč tam máme tu krychli :lol: :lol: :lol: ale tady jsem čekal víc od toho skriptu že třeba provede úschovu modelů a né že to jenom zduplikuje a udělá s tím co udělá čekal jsem že to bude bez zásahu do scény nebo takového který se dá vrátit zpět nějak jednoduše


No, je pravda, že to jsme dva. Postupně ten script rostl a zlepšoval se, ale jak jsem psal, tak autor to již asi pustil "k vodě". Ale uvidíme, zda to ještě vylepší.
Naděje umírá poslední. :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř lis 19, 2008 12:20 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 15, 2005 10:57 pm
Příspěvky: 637
Bydliště: Brno
A co takhle priradit objektu dva materialy (pro tytez faces) a jednomu z nich dat Zoffset. Neni pak nutne zadne zdvojovani objektu ani postprocess.
Vim, ze prazdniny uz davno skoncily, ale o tomhle jsem nevedel a podle prispevku nebudu sam.

http://blenderartists.org/forum/showthread.php?t=137845
na konci je navod

Edit: jeste poznamka
Materialovy Wire
- materialovy wire je urcite rychlejsi na render
- nevyhodou je konstantni tloustka car pro celou scenu

Script v Mesh>SolidWireframe
- vyhoda je perspektivni tloustka car (vzdalenejsi cary jsou tenci)
- nevyhoda je, ze script vyrobi novy wire mesh, to zkomplikuje scenu a delku renderu
- take nejde pouzit na mesh se Subsurf

Takze asi zalezi na zameru.


Přílohy:
wire.jpg
wire.jpg [ 47.65 KiB | Zobrazeno 879 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz