no ked mas jeden material na objekte a separnes nejake face z objektu tak tie budu mat rovnaky ako ten objekt...inac v F9, editing tam mas take akoby skupiny materialov, ak ti nejde material zrusit, tak zrus skupinu, alebo prirad vertexy ku skupine...ja som to dlho nechapal a tiez som separoval odusu
, ale teraz uz viem, ze v jednom objekte mozem mat materialov kolko chcem...v editing f9 daj novy skupinu, vyber vertexy, ktore chces a daj assign, a v material menu tam uvidis ze material 2 1 alebo 31 alebo podla toho, kolky material z kolkych...vyberies skupinu ktoru chces a menis material...
EDIT: proste som tym chcel povedat, ze si nemyslim, ze je to celkom spravne to furt oddelovat lepsie je mat v jednom meshi viac materialov...
P.S. a ja by som chcel vediet, ako material zrusim, ale uplne, nielen skupinu, ale z materialoveho menu ako uplne vymazem material, lebo ich tam mam obcas vela a nepouzivanych...to je moj zvyk, nepaci sa mi, needitujem zostavajuci, ale vytvoreim novy...ale rad by som teraz vedel, ako nejaky material uplne z toho menu vymazem...to iste s nahravkami v F10 sequence a UV/image editor texturu...neviem to povymazavat...