Právě je pon lis 18, 2024 1:34 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Uplně první projekt
PříspěvekNapsal: pon kvě 05, 2008 7:40 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 22, 2008 7:23 pm
Příspěvky: 152
Zdravím Vás členy tohot fóra.Rozhodl jsem se taky přispět.Tohle je můj úplně první projekt :D jsem úplný začátečník v Blenderu :D a v 3D vůbec.Je to moje první práce.Navíc není dodělaná.Tak se do mě pusťtě(au:D).Nějaký rady by taky nebyly k zahození. :D Díky 8)


Přílohy:
Poznámka: První projekt
brokovnice-wip1.jpg
brokovnice-wip1.jpg [ 17.02 KiB | Zobrazeno 1393 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon kvě 05, 2008 9:28 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 18, 2004 2:11 pm
Příspěvky: 843
Bydliště: Košice
Tak sa do teba pustim, chlapce. :twisted:
Ale klud. Vyzera to dobre, a konecne zmena po tych vsetkych stlporadiach.
Konstrukciu hodnotit nebudem, nevyznam sa v tom, tak aspon zopar 3d zalezitosi.
Na spodnej strane pusky mas tmavu oblast. Neviem teraz rozoznat ci to je tien alebo zle prepocitane normaly (posli rendery z viacerych stran). Ak nieco modelujes tak sa obcas prehodia normaly na susednych polygonoch, a pri pouziti smooth to vytvara cierne skvrny. V edit mode oznac vsetky polygony (a) a prepocitaj normaly (ctrl+n). Dalej tie pruhy tienovania na pazbe su tam asi preto, ze si nepouzil subsurf (alebo na malej hodnote). Tlacidla - editing (F9) - modifier - subsurf (levels urcuje jemnost zaoblenia).
Skus, studuj tutorialy, posli vysledok. :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon kvě 05, 2008 10:37 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 22, 2008 7:23 pm
Příspěvky: 152
Slange píše:
Tak sa do teba pustim, chlapce. :twisted:
Ale klud. Vyzera to dobre, a konecne zmena po tych vsetkych stlporadiach.
Konstrukciu hodnotit nebudem, nevyznam sa v tom, tak aspon zopar 3d zalezitosi.
Na spodnej strane pusky mas tmavu oblast. Neviem teraz rozoznat ci to je tien alebo zle prepocitane normaly (posli rendery z viacerych stran). Ak nieco modelujes tak sa obcas prehodia normaly na susednych polygonoch, a pri pouziti smooth to vytvara cierne skvrny. V edit mode oznac vsetky polygony (a) a prepocitaj normaly (ctrl+n). Dalej tie pruhy tienovania na pazbe su tam asi preto, ze si nepouzil subsurf (alebo na malej hodnote). Tlacidla - editing (F9) - modifier - subsurf (levels urcuje jemnost zaoblenia).
Skus, studuj tutorialy, posli vysledok. :wink:



jojo o normálech vím,ale ne vždycky pomáhají.Subsurf tam je.A to černý tam dole je stín,je to blbě nasvícený


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte kvě 06, 2008 2:32 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 20, 2007 12:51 pm
Příspěvky: 551
Bydliště: Praha, Česká Lípa
mafian píše:
O normálech vím,ale ne vždycky pomáhají.

Možná to bude tím, že když přepočítáváš normály, tak musíš mít ale označené všechny vertexy(/facy/edge) takže klávesa A .


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte kvě 06, 2008 4:01 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 22, 2008 7:23 pm
Příspěvky: 152
vojtas1 píše:
mafian píše:
O normálech vím,ale ne vždycky pomáhají.

Možná to bude tím, že když přepočítáváš normály, tak musíš mít ale označené všechny vertexy(/facy/edge) takže klávesa A .


jj :lol:


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz