Právě je úte lis 26, 2024 5:13 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: normal maping v OpenGL
PříspěvekNapsal: stř dub 30, 2008 4:33 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 09, 2007 6:31 pm
Příspěvky: 1096
normal maping v OpenGLnevím, jestli to tu už nebylo, nebo jestli o tom už víte, ale jen tak sem prohlížel fórum a narazil sem na link od Kapa na ovládání auta a tak sem se tam porozhlídnul a narazil sem tam na normal maping v OpenGL (tzn. že to je použitelný v GemeBlenderu! ) docela dobrá vychytávka, ale nevím, o kolik to omezuje výkon, nicméně je to docela dobrý, když se to skombinuje s real-time odlesky, tak by mohla být docela zajímavá hra :D


:!: link :!:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř dub 30, 2008 6:31 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř pro 26, 2007 8:23 pm
Příspěvky: 399
Ja s tim mnel problem ze mne to reagovalo jen na jedno svetlo a v programovani glsl shaderu se nevyznam.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz