Právě je sob lis 23, 2024 11:32 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: multitexturing
PříspěvekNapsal: pon dub 28, 2008 9:11 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 03, 2006 9:44 pm
Příspěvky: 233
Jde v Blenderu? Myslím tím hlavně možnost více UV souřadnic na jeden bod (každá textura má svoji vlastní množinu UV souřadnic).
Díky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon dub 28, 2008 11:54 pm 
Offline
.....
.....

Registrován: sob srp 20, 2005 5:03 pm
Příspěvky: 539
Ano ide to. A sice ked das v editacnom menu (f9) UV texture - New (tolko kolko potrebujes). Potom pridas do materialu stejne mnozstvo textur, a v karte "Map input" nastavis meno kazdej UVtexury (to co tam mas ked das "New" v predchadzajucom kroku), a zatlacis tlacitko "UV".


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz