Právě je úte lis 26, 2024 3:42 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 63 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: dalsi verze
PříspěvekNapsal: stř dub 16, 2008 9:16 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 06, 2005 2:52 pm
Příspěvky: 216
Bydliště: Kravare ve Slezsku
zkusim jeste dodelat jeden obrazek, at jich dam do souteze vic :-)

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř dub 16, 2008 1:43 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 04, 2006 8:20 pm
Příspěvky: 1364
Bydliště: Doma
Tak soutez passuju :D
Moc pekny robo-mravenec.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř dub 16, 2008 5:41 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 06, 2005 2:52 pm
Příspěvky: 216
Bydliště: Kravare ve Slezsku
freekill píše:
Tak soutez passuju :D
Moc pekny robo-mravenec.


dik, mam radost, ze se aspon trosku libi, snad obe verze. Nic nepassuj a delej na necem, at pak nesoutezim sam


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte dub 22, 2008 6:28 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 23, 2006 1:18 am
Příspěvky: 602
Bydliště: SR, Žilina
Mne sa páčia obe verzie, len si to trošku prehnal s tým fake sss :) Ešte by si mal ten shader poladiť. Pri sss by som začal skôr na minimálnych hodnotách scale, lebo pri vetších prídeš o bump vypadá to jak z vosku :)

Robotický je parádny tiež, len malú výtku by som mal k nohám - konkrétne konce "chodidlá" by si zaslúžili lepší tvar, tieto mi na neho moc nesadnú.

Len pokračuj, teším sa čo z toho ešte vylezie :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř dub 23, 2008 7:01 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 06, 2005 2:52 pm
Příspěvky: 216
Bydliště: Kravare ve Slezsku
DonaldX píše:
Mne sa páčia obe verzie, len si to trošku prehnal s tým fake sss :) Ešte by si mal ten shader poladiť. Pri sss by som začal skôr na minimálnych hodnotách scale, lebo pri vetších prídeš o bump vypadá to jak z vosku :)

Robotický je parádny tiež, len malú výtku by som mal k nohám - konkrétne konce "chodidlá" by si zaslúžili lepší tvar, tieto mi na neho moc nesadnú.

Len pokračuj, teším sa čo z toho ešte vylezie :D


dik, doufam, ze to nejak stihnu, ted jsem se k tomu jeste nedostal, neni cas, ale uvidime....:-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: pokr DERATIZATOR
PříspěvekNapsal: stř dub 23, 2008 2:16 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 06, 2005 2:52 pm
Příspěvky: 216
Bydliště: Kravare ve Slezsku
tak jsem jen neco zkusil, uvazuji o scene, casu malo, jeste opravuji mravence, pridam nejake kybely atd. ale asi to zustane BW, texturovani mi nejde

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř dub 23, 2008 7:47 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: stř bře 05, 2008 9:38 am
Příspěvky: 136
šum,šum.šum.JInak pěkné.Jak jsi udělal takové ty výrosty z té stěny?Hádám extrude ale jak jsi to vybral?Subdivide subdivide subdivide to asi nebude...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř dub 23, 2008 9:15 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 20, 2007 12:51 pm
Příspěvky: 551
Bydliště: Praha, Česká Lípa
Bosf píše:
šum,šum.šum.JInak pěkné.Jak jsi udělal takové ty výrosty z té stěny?Hádám extrude ale jak jsi to vybral?Subdivide subdivide subdivide to asi nebude...


Pokud to nebude jeden generátor, jehož jméno si již nepamatuji, tak se to dělá klasicky .. subdivide - extrude - subdivide - extrude. Jen to dá docela zabrat a taky to chce dost experimentovat, aby to nevypadalo přeplácaně nebo aby nebyly příliš velké nepoměry mezi jednotlivými výstupky.

Jinak Keram pěkná práce. Jen je škoda, že se ti nechce se dělat s texturováním. (mně by se taky nechtělo)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv dub 24, 2008 12:32 am 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
paradni idea :wink: nasvit to dvema area svetli a dopln to AOckem :wink: jednomu Area vypni stiny a AO nastav samples aspon na 10 pak dist na 1:00 a zaklikni Use distances a distF na 3-6:00 zalezi na velikosti modelu :wink: jo ty area svetla by meli jit proti sobe a nemeli by bejt az tak daleko od danyho modelu prepal pak zmencis distancem u jednotlivyho svetla, jo a svetlo bez stinu by melo mit o neco malo mensi intenzitu :wink: a zkus zaexperimentovat s barvou svetla :)

jinak kam s tim muzes az dojit je videt na tedlenctech rendererch:
http://www.3dstudio.cz/image/6-big-bump ... ip-o_o.jpg
http://www.3dstudio.cz/image/9-big-bump ... ip-o_o.jpg
http://www.3dstudio.cz/image/24-big-bum ... ip-o_o.jpg

zkus to a uvidis sam :wink: :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv dub 24, 2008 6:46 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 06, 2005 2:52 pm
Příspěvky: 216
Bydliště: Kravare ve Slezsku
Bosf píše:
šum,šum.šum.JInak pěkné.Jak jsi udělal takové ty výrosty z té stěny?Hádám extrude ale jak jsi to vybral?Subdivide subdivide subdivide to asi nebude...


diky hosi

je to pres script, mesh.....discombobulator, pred tema extudama mam plane, at zakryva co nechci at je videt


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: final
PříspěvekNapsal: čtv dub 24, 2008 12:42 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 06, 2005 2:52 pm
Příspěvky: 216
Bydliště: Kravare ve Slezsku
myslim, ze toto je final, nevim, jestli jeste neco udelat, pripominky privitam

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv dub 24, 2008 1:01 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: stř bře 05, 2008 9:38 am
Příspěvky: 136
to vzadu ten zadecek je jak pripraven otevrit se na platy a vystrelit raketu...Trosku hladsi ale jen malinko.Ted me prozmenu dostava to modre takove ty slehajici bity na stenach.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv dub 24, 2008 1:03 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
Bosf píše:
to vzadu ten zadecek je jak pripraven otevrit se na platy a vystrelit raketu...Trosku hladsi ale jen malinko.Ted me prozmenu dostava to modre takove ty slehajici bity na stenach.


myslim, ze ten zadok hladsi netreba...ale tie modre ciary na stenach si ako spravil...? by som rad vedel :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv dub 24, 2008 1:09 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 06, 2005 2:52 pm
Příspěvky: 216
Bydliště: Kravare ve Slezsku
ten zadek je tak schvalne, tak jsem ho chtel, jinak ty cary to je udelano ve photoshopu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv dub 24, 2008 1:34 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
a...ehm kolko to ma facov, len tak informacne... :D :D :D ?


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 63 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz