Právě je úte lis 26, 2024 11:48 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 515 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 35  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned dub 06, 2008 9:56 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 14, 2005 8:13 pm
Příspěvky: 1017
Bydliště: Plzeň
takove ty valecky co jsi tam pracne dodelal jsou myslim na pneumatice k nicemu.. jsou to jen zbytky po odlivani gumy... ale mozna se pletu :x


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned dub 06, 2008 10:00 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
nepleties sa vobec, vznika to aj na umelej hmote, rad by som tym valeckom dodal nejaku nahodnost, lenze pri spin duplicane si nemozem vybrat...alebo mozem? ze tuto skupinu vertexov skopci nahodne, tuto pravidelne, alebo to spravim nanovo a s vertexovou skupinou a spravim to rucne nahodne...a vobec to nebolo pracne, obycajny subsurf, pridanie loopu, len ten pocet vertexov ma udivuje, 200000 verteoxv! to mi uz seka blender :(


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned dub 06, 2008 10:03 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 09, 2007 6:31 pm
Příspěvky: 1096
kapo:to mě při takovym počtu taky :) jinak:pokud máš všude standardně subsurf na lvl 2, tak se nedivím(hlavně ty válečky) tam by stačily 10úhelníky se smoothem bez subsurfu(pokud ten výsledný render nebude nějaký super-obrovský) ale i tak...zkoro 200 000 na pneumatiku, to se mi ještě nepovedlo :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned dub 06, 2008 10:05 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
nie, ja nemam subsurf level 2, kde si na to prisiel...:?: a render ma netrapi, ani render time, len skor ci mi to nezamrzne, odoslat - neodoslat chybu, lebo to mi robi asi pri 3 milione vertexov, vtedy uz pada :( ale niekde na nete som videl navod, ako zdvihnut hranicu obmedzenia pamete pre jednu aplikaciu, ale to si asi uspesne znicim windows...no uvidim :?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned dub 06, 2008 10:07 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
no nevim jestli si si vybral zrovna tu spravnou predlohu, to tvy vypada jak nejakej drapak na strckros :wink: nebo spis jak nejakej ,,zimak,, ale ne jak neco co by melo jezdit po silnici, udelej nejakou univerzalku :wink: nebo nejakou letni pneu a ne todle, todle sou spalky do terenu :) nebo na snih ne na silnici :)

zimak:
http://hyperinzerce.cz/inz/1019/1019860 ... pneu-1.jpg
univerzalky:
http://www.pneu-diskont.cz/fotocache/bi ... e;F590.jpg
letnak:
http://www.pneubily.cz/images/sklady/bravuris1.jpg

vidis ten rozdil??


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned dub 06, 2008 10:13 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
no...rozdiel vidim akurat ten, ze "univerzalky" sa mi zdali byt cistejsie a zimne boli nejak zasuchane a mali take vacsie tie veci tam, no ale mne sa to nezdalo byt ako gumy na skodu :shock: TAZ 1500 (skoda 1203), co stava za nasim domom (co som fotil) ma uplne ine gumy, a aj dedove auto (skoda 120L) ma iny dezen ako tie screeny...

inac robim na rafe, vyzera...preco vobec ludia museli vymysliet slovo "topologia"? :( :( :( :(

P.S. inac s tymi gumami: sorry, ale ja sa do toho nerozumiem, mne mooooozes hovorit :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned dub 06, 2008 10:51 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
heh logicky zauvazuj, co chces v zime?? velkej zaber ze?? a snadny pronikani snehem ze?? (to plati i v blate a v terenu) tudis udelas velky spaliky na gume s velkym rozestupem a malo siroky (typickej priklad je traktorovej vzorek) tak a co chces v lete?? a na silnici?, velkou stycnou plochu s asfaltem tak ze co nejmensi spalky, mezery mezi spalikama jen na odvod vody pri desti a hooodne sirokou gumu :wink: no a univerzalky musi byt neco mezi tim :wink: tak a ted se podivej na predlohu co mas ty?? :) zimni vzorek, nebo pneu na nejaky SUVcko :wink: bud s tim autem nekdo jezdi hodne po polnich cestach nebo este nestacil prezout :)

tak ze pokud planujes auto na silnici udelej ho s letnim nebo univerzalnim vzorem kol, pokud planujes auto do terenu zimaky ci drapaky :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon dub 07, 2008 10:34 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř dub 25, 2007 8:51 pm
Příspěvky: 207
no tak ak ma byt ta pneumatika ustredny motiv sceny tak 200k je ok, ale ak to chces dat na auto tak teda neviem :wink: ja by som na tvojom mieste pouzil subsurf skor na auto a na pneumatike nie :) lebo ten dezen prakticky vo vyslednom obrazku skoro neuvidis a tu trosku co treba ti to zahladi aj antialiasing (ak nema byt v scene len pneumatika)
namiesto tych valcekov by ti kludne stacili aj malicke plany natocene normalou von z kolesa. Akoze sa necitim ako nejaky odbornik na auta ale podla mna na to ides docela zo zlej strany, s takym poctom vertexov ked zapnes ao a pridas nejake svetla a zapnes raymirror budes mat taky rendertime, ze robit materialy uz budes mat ako za trest a bez materialov ked vymodelujes aj kazdu spinku to nebude ono

dufam,ze som sa zase nejak neprekecol ako s tym subsurfom :lol: :oops:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon dub 07, 2008 2:11 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
neviem, ale mne sa zda byt divne, ze ma viac ludi odhovara od modelovania pneumatiky, takze by som rad vysvetlil, ze mna to bavi, ja som zamyslal animaciu (a s tym rendertimom, u nas moze bezat PC 24 H/den 7dni/tyzden, takze...no problemo!) a myslim, ze nejaky zaber na auto by mal ist aj zdola, ze by bolo vidno dezen...ale ak na tom trvate, zrobim bump mapu, ale myslim, ze model sa neda plnohodnotne nahradit bump mapou, takze neviem...tak ked na tom trvate vsetci, tak si to asi skusim bump mapou, ale to uz nebude ten pocit :D :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon dub 07, 2008 3:40 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
no...snazil som sa vymodelovat puklicu, dal som aj nejaky material, ale vyzera jak...ok tu je screen:

Obrázek
Obrázek


Naposledy upravil Kapo dne pon dub 07, 2008 3:45 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon dub 07, 2008 3:41 pm 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
měl jsi to přisvítit přes AO protože takhle ten vzorek zaniká ve stínu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon dub 07, 2008 3:44 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
ja sa do ambient oclussion nerozumiem :oops: ale nastudujem si, a nieco skusim...tak teda naco to je, co to robi, ako to vyuzijem, to jest otazka...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon dub 07, 2008 4:36 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
no tu je novy screen...render time sa predlzil na 23 minut :shock: no neviem, ci som to ao spravne nastavil, alebo co sa stalo, proste to tooooko trva :(

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon dub 07, 2008 4:41 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
Kapo: na AO nic nejni :wink: zapnes nastavys kvalitu a jeho vzdalenosta je to :) je to jednoduzsi jak GI v Yafray :wink:

heh 200K je OK ale ne na todle na takhle jednoduchej vzorek by si zaslouzil max 150K a to este prehanim :) :)

pantau: to uz je minulost :wink: pokud pouzije internal nebo Yafray tak ten RT fakt bude premrstenej a dostane se nekam na pul hodky :) a kvalita renderu bude taky nekde jinde, pokud si chce udrzet RT do 10 minut tak at se nauci pouzivat Vray :wink: je snazsi na nastaveni jak Internal nebo Yafray :) a dosahnez lepsich vysledku za mensi cas :) :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon dub 07, 2008 4:42 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
Kapo: heh je jasny ze kdyz das AO taks e ti prodlouzi RT :wink: to si mel cekat


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 515 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 35  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz