Právě je úte lis 26, 2024 2:48 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv led 10, 2008 4:47 pm 
Offline
..
..

Registrován: stř říj 25, 2006 6:47 am
Příspěvky: 91
co sa tyka postupu, nemam sa velmi cim chvalit, ale aspon mam zamienku vam zazelat vela uspechov v novom roku. Modelovanie mi velmi neodbuda, lebo doma sa od vianoc mordujem s rozumnym spojazdnenim noveho kompu. Ale ked sa podari, tak sa tesim na tie rendertimy - athlon 5600+, 2GB RAM, GF 8600GTS


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte led 15, 2008 3:26 pm 
Offline
..
..

Registrován: stř říj 25, 2006 6:47 am
Příspěvky: 91
novy progres ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte led 15, 2008 4:08 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř úno 16, 2005 7:31 pm
Příspěvky: 408
pěkně detailní, už se těším na super textury :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř led 16, 2008 4:57 pm 
Offline
..
..

Registrován: pát úno 02, 2007 1:15 pm
Příspěvky: 35
Nice work, ale nezdají se mi ty spoje, nebo jak se tomu říká, prostě ty výrazné vystouplé "tečky" na těch spojích... Možná je to dobře, ale musel sem to napsat :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř led 16, 2008 5:19 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 21, 2004 3:09 pm
Příspěvky: 1749
Bydliště: Ostrava
Amp píše:
Nice work, ale nezdají se mi ty spoje, nebo jak se tomu říká, prostě ty výrazné vystouplé "tečky" na těch spojích... Možná je to dobře, ale musel sem to napsat :-)

Těm tečkám se říká nýty a v té době to byla běžná technologie spojování kovových plátů. Jestli byla použita i zde, nedovedu říci.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv led 17, 2008 10:12 am 
Offline
..
..

Registrován: stř říj 25, 2006 6:47 am
Příspěvky: 91
dakujem za komentare. ano, ten tank bol este vyrobeny technologiou nitovania (resp. je tam aj vela skrutiek, ale pri tomto rozliseni sa to rozoznat neda :)), zvaranie sa vo velkej miere zacalo pouzivat az v priebehu WW2. Tie nity sa mi na tom tanku pacia najviac :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř bře 12, 2008 12:08 pm 
Offline
..
..

Registrován: stř říj 25, 2006 6:47 am
Příspěvky: 91
no takze male resurection. ospravedlnujem sa, ze som nechal tento nedokonceny thread 2 mesiace zapadat prachom, ale mam dobru vyhovorku. 3.2. sa mi narodila tretia dcera, takze volneho casu je zas o cosi menej :)
Pustil som sa do modelovania pohonu, vec, ktoru neznasam, ale zaroven sa na nej najlepsie cvici skill. Tie ozubene kolesa, s roznymi otvormi a vystupkami namodelovat s rozumne vyzerajucim meshom je dost utrpenie. Uz davno nepouzivam booleanovske operacie, lebo tam je to uplne neovladatelne. Mesh zdaleka nie je idealny, ale ucim sa a po vyrenderovani to vyzera celkom dobre, takze som happy.
p.s. ak tu mam uz vela obrazkov, tak kludne niektore skorsie zmazem.


Naposledy upravil murmur dne pát dub 04, 2008 2:39 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř bře 12, 2008 2:37 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: čtv lis 02, 2006 3:33 pm
Příspěvky: 270
Bydliště: Plejády
murmur píše:
3.2. sa mi narodila tretia dcera, takze volneho casu je zas o cosi menej :)


gratulujem :)
model je super, len tak dalej


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř bře 12, 2008 2:47 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
prosim mozete mi povedat, kolko to ma vertexov a polygonov (teda ak to tu uz nie je a ja som to neprehliadol...)

gratulujem k prirastku do rodiny :wink:

a tie nity su tam naozaj? a to nestaci len textura, som myslel ze hej, ale asi nie, lebo by to bolo mozno malo detailne...ale vyzera to fakt dobre,... :shock: :shock: :shock:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř bře 12, 2008 2:55 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 04, 2006 8:20 pm
Příspěvky: 1364
Bydliště: Doma
Fakt skvelý model, myslím ze texturou by to neslo, jedna protože by to nevypadalo moc dobře a druhak proto, že murmur ma smysl pro detaily :D

Taky gratluju k dcéři 8).


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř bře 12, 2008 3:20 pm 
Offline
..
..

Registrován: stř říj 25, 2006 6:47 am
Příspěvky: 91
velmi pekne dakujem za reakcie a gratulacie k dcerke :)
no tie nity su tam naozaj, cez texturu by sa to dalo urobit akurat pri nejakom lowpoly modeli, ale uz ked chcem napr. takto detailny pohlad, tak to nestaci. Samozrejme sa potom snazim optimalizovat pocet polygonov, teraz blender pise (so vsetkymi objektmi oznacenymi), ze to ma okolo 65000 facov (ale 950 objektov, zatial ...). Polycount este dost narastie, ked budem robit pasy (tiez riadna hovadina na modelovanie), na ostatnych castiach este radovo par tisic facov.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř bře 12, 2008 5:00 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
pekny pekny :wink: ale koukam na ty listovy pruziny opravdu maj tak tenky platy?? :) (nehledal sem reference tak jen odhaduju z praxe od nakladaku)

a malem bych zapomel pogratulovat, tak at se maly vede dobre :wink: :wink: :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát dub 04, 2008 2:45 pm 
Offline
..
..

Registrován: stř říj 25, 2006 6:47 am
Příspěvky: 91
takze pomaly sa blizi koniec modelovania, uz sa celkom tesim na texturovanie.
p.s. ten useknuty horizont si prosim nevsimajte

to Bumpkin: ano, tie platy maju byt tak, je to podla blueprintu, bol som si ten tank aj nafotit, tam je dokonca este jeden plat navyse.


Přílohy:
spasmi.jpg
spasmi.jpg [ 62.01 KiB | Zobrazeno 1468 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát dub 04, 2008 5:20 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 31, 2007 2:39 pm
Příspěvky: 569
Bydliště: ČR> Frýdek-Místek >Frýdlant n.O.> Pržno
Tak tomu se říká machrovinka, a ty nýty jsou taky vymodelované? :shock: :shock: :shock: Kolik že to má vertexů?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát dub 04, 2008 10:27 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
Forseti: vertexi nehrajou zas az tak velkou roli, dulezitejsi jsou ,,fejsy,, :wink:


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz