Právě je sob lis 23, 2024 10:56 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Neopakujúca sa textúra
PříspěvekNapsal: ned bře 16, 2008 10:58 am 
Offline
....
....

Registrován: sob bře 15, 2008 2:50 pm
Příspěvky: 244
Bydliště: áno
Ahoj, neviete niekto ako dať na objekt NEOPAKUJÚCU sa textúru natiahnutú na celý objekt? Skúšal som to dosť dlho, ale stále nič.

P.S. Mám blender 2.45


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned bře 16, 2008 12:10 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
asi sem te poradne nepochopil.. ale z toho co rikas bych rek, ze to takrka nejde.. nemuzes neopakujici se (netajlovatelnou) texturu namapovat na objekt jako je treba kostka aby ti to na vsech stranach navazovalo.. radsi rekni, co potrebujes udelat a zkusim vymyslet reseni


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned bře 16, 2008 12:18 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 21, 2004 3:09 pm
Příspěvky: 1749
Bydliště: Ostrava
Alfisko píše:
asi sem te poradne nepochopil.. ale z toho co rikas bych rek, ze to takrka nejde.. nemuzes neopakujici se (netajlovatelnou) texturu namapovat na objekt jako je treba kostka aby ti to na vsech stranach navazovalo.. radsi rekni, co potrebujes udelat a zkusim vymyslet reseni
Já to chápu spíše jako otázku do sekce 2D editace. Tedy "Úprava textury, aby nebyla postřehnutelná opakovatelnost."... Ale upřesnit, co se, chce vědět musí autor příspěvku.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned bře 16, 2008 3:11 pm 
Offline
....
....

Registrován: sob bře 15, 2008 2:50 pm
Příspěvky: 244
Bydliště: áno
Už to funguje, vyhrabal som jeden tutoriál. Prepáčte mi, že som tu tak zatrapošil.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned bře 16, 2008 4:00 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 21, 2004 3:09 pm
Příspěvky: 1749
Bydliště: Ostrava
Bigbob píše:
Už to funguje, vyhrabal som jeden tutoriál. Prepáčte mi, že som tu tak zatrapošil.

Akorát pořád nevíme, v čem byl problém. :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned bře 16, 2008 4:05 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: stř bře 05, 2008 9:38 am
Příspěvky: 136
když je menší textura než objekt textura se opakuje.A on chce by tam dal meněí texturu než objekt,a ta textura se mu roztáhla na celý objekt.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned bře 16, 2008 6:33 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 14, 2005 8:13 pm
Příspěvky: 1017
Bydliště: Plzeň
nerikej :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned bře 16, 2008 7:08 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
no teda, ja neviem, ze aku texturu presne myslis, ale ja ak chcem IMAGE, tak mapujem pomocou UV/image editora, a v texture zaskrtnem UV...ked normalny image bez mapovania, tak sa to roztiahne a ked tam davas veci ako CLOUDS a MARBLE atd, tak scale robis cez Map input (teda ja robim...), po osi x, y a z (tie 3 osi nechapem, ale proste v prewiev to zakazdym daco zmeni...) takze takto by som to vyriesil, problem v tom nevidim, ak je to image, jalepsie je to namapovat, ak procedural, tak sa pohraj s Map Input, tam najdes pole sizeX, sizeY a sizeZ, ked uz musim tak to riesim takto...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned bře 16, 2008 8:12 pm 
Offline
....
....

Registrován: sob bře 15, 2008 2:50 pm
Příspěvky: 244
Bydliště: áno
Díky moc Kapo. V tom bol problém


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned bře 16, 2008 8:23 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
size textury? aha, ale podla mna je najlepsie robit texturu uv mapovanim, ale clouds + marble + env mapu...no teda to neviem, ako by som mapoval :D :D :D :shock: (to len priklad...)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned bře 16, 2008 8:25 pm 
Offline
....
....

Registrován: sob bře 15, 2008 2:50 pm
Příspěvky: 244
Bydliště: áno
Clouds a spol sú v pohode, len ten image mi trochu robil problémy.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned bře 16, 2008 8:45 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
inac ked sa tak zmyslam...nevie dakto, ze ci funguje v normalnom renderi/animacii ze ked v uv image editore zaciarknem realtime reflection, alebo to je len pre GE? alebo to funguje aj v renderi, len to nemam ako otestovat (ak by som renderoval par snimkov, tak by som mozno zbadal ci to funguje), viete to realtime, to ked je textura, tak sa v textured mode tak pekne meni...aj v hre ked hybem objektom, ale neviem, ci aj v renderi...tak ked by dakto vedel, ci to funguje...?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř bře 19, 2008 5:06 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: stř bře 05, 2008 9:38 am
Příspěvky: 136
Sagi píše:
nerikej :wink:

Pitris píše:
Bigbob píše:
Už to funguje, vyhrabal som jeden tutoriál. Prepáčte mi, že som tu tak zatrapošil.

Akorát pořád nevíme, v čem byl problém. :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř bře 19, 2008 6:25 pm 
Offline
....
....

Registrován: sob bře 15, 2008 2:50 pm
Příspěvky: 244
Bydliště: áno
2 Bosf: Problém bol z rozmerom textúry. Viz. príspevok od Kapo.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv bře 20, 2008 1:28 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: stř bře 05, 2008 9:38 am
Příspěvky: 136
ja to vim ale Pitris napsal ze to nevi.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz