Právě je stř lis 27, 2024 6:09 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: pát bře 14, 2008 3:51 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř pro 14, 2005 5:06 pm
Příspěvky: 488
Bydliště: Praha
Mam dve otazky a davam je do jednoho tematu, protoze maj jedno spolecny - nevim jestli blender (nebo jinej soft) tyhle funkce vubec obsahuje :lol:

1) zmenseni danyho objektu. prikladam obrazek. mam vychozi linku (prvni obrazek) a vyextruduju ji nebo zduplikuju a pak zmensim klavesou S tak mi vznikne druhej obrazek. me by zajimalo jestli je nejaka funkce, ktera mi vytvori ten treti obrazek. tady to neni takovej problem, par car se presune, ale nekdy delam o hodne slozitejsi objekty a tahle funkce by me strasne moc pomohla.

2) ve snaze si co nejvic urychlit praci rad pouzivam UV mapovani "from window" . v praxi mam model, kterej je treba ponekud zaoblenej a nafotim ho z sesti pohledu, pak v sesti pohledech namapuju texturu na obejekt, jenomze kvuli odleskum fotky a rozdilnyho svetla atd. v miste kde se textury setkavaj vznika sev (opravu resim tak, ze v gimpu v mistech kde se sev setkava dam stejnou barvu na obou koncich). zajimalo by me jestli je nejaky rychlejsi reseni. nejvic by se mi libilo neco jako vygenerovani novy UV mapy, kde by svy byly automaticky vedle sebe a tudiz by bylo snadny je treba v gimpu jenom pospojovat...

no snad de pochopit co potrebuju :lol:


Přílohy:
zmenseni.jpg
zmenseni.jpg [ 5.76 KiB | Zobrazeno 148 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát bře 14, 2008 4:31 pm 
Offline
....
....

Registrován: pon črc 12, 2004 1:15 pm
Příspěvky: 382
Bydliště: Bratislava
1. Skús Alt-S

2. Asi je lepšie spojiť viaceré fotky do jednej textúry, odstrániť tam švy a výsledok namapovať na objekt.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát bře 14, 2008 5:45 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř pro 14, 2005 5:06 pm
Příspěvky: 488
Bydliště: Praha
1. alt-s funguje trochu jinak, to ceho chci docilit tim nejde (viz obrazek). asi to budu muset vzdycky udelat rucne no.

2. asi to v tomhle pripade bude vazne nejlepsi reseni. i kdyz ja preferuju udelat nejdriv uv a pak dodelavat textury


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz