Právě je stř lis 27, 2024 1:03 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 79 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: psychotronicky vseobecny thread pre wip
PříspěvekNapsal: pát pro 07, 2007 12:22 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: čtv lis 02, 2006 3:33 pm
Příspěvky: 270
Bydliště: Plejády
chcem sa naucit modelovat.. organiku a podobne (ano aj auta heh), ale nebudem s kazdym pokus/omylom robit zbytocne novy thread, tak zakladam takyto vseobecny...

prosim vas, nemusite ma setrit tvrdou kritikou a komentami, len tak sa mozem posunut vyssie, dakujem za pochopenie :wink:

takze moj druhy sculpt pokus (ked neratam len take to blbnutie okolo), zacal som so standartnou cube, multires level 7
stale potrebujem pochopit a naucit sa nastroje, napr. vyznam toho "flatten" brushu mi stale akosi unika hehe

Obrázek

dakujem za vas cas


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát pro 07, 2007 2:39 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 23, 2006 1:18 am
Příspěvky: 602
Bydliště: SR, Žilina
V organike je najdôležitejšia topologia. Najprv by si mal skúsiť vymodelovať hlavu bez sculptu a topologicky čo najpresnejšie. A až potom skúsiť sculptovať a hlavne vychytať objemy - čo je najťažšie. Ale nikdy to nerob bez predlohy, referencie. Ja som tiež robil túto chybu :oops: :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát pro 07, 2007 3:39 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: čtv lis 02, 2006 3:33 pm
Příspěvky: 270
Bydliště: Plejády
ano mas pravdu, samozrejme ze chcem zvladnut vymodelovat si mesh a ten potom sculptovat.. ale na topologiu zatial nemam a ani si netrufam, skusam si este len rozne formy postavy a tak, velmi lowpoly... pokial sa mi budu darit, tak sa vrhnem na topologiu a vsetky tie edgeloopy, faceloopy a neviem co, uz teraz sa mi z toho toci hlava, priznam sa :roll:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob pro 08, 2007 3:49 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
DonaldX píše:
V organike je najdôležitejšia topologia. Najprv by si mal skúsiť vymodelovať hlavu bez sculptu a topologicky čo najpresnejšie. A až potom skúsiť sculptovať a hlavne vychytať objemy - čo je najťažšie. Ale nikdy to nerob bez predlohy, referencie. Ja som tiež robil túto chybu :oops: :wink:

na topologii se nemusi snad brat u aliena takovy ohled.. tam jde dost o to jak to vypada..
podle me docela v poho.. ale asi si to uz pomoci loopu nemuzes moc menit mno..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob pro 08, 2007 4:03 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 21, 2004 3:09 pm
Příspěvky: 1749
Bydliště: Ostrava
Alfisko píše:
podle me se na topologii nemusi brat takovy ohled pokud nejde o pozemskou organiku

Ja myslim, ze kvalitni topologie nijak nesouvisi s tim, zda modelujes existujici objekt nebo ne... Pokud je topologie spatna, tak vysledny model s ohledem na prolamane ci deformovane plosky nepusobi prirozene tak jako tak.
DonaldX: Krome podivne deformovanych okraju spodnich vicek na tom modelu nevidim zadne chyby. :blush:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte úno 26, 2008 2:17 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: čtv lis 02, 2006 3:33 pm
Příspěvky: 270
Bydliště: Plejády
pokus o jednoduchy bouncing ball rig (v ramci mojich momentalnych znalosti riggingu, nezavislost stretch and squash od rotacie je iba fake :wink:) a jednoduchu animaciu na precvicenie zakladov animacie

http://uploader.polorix.net//files/630/0001_0074.avi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon bře 03, 2008 9:15 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: čtv lis 02, 2006 3:33 pm
Příspěvky: 270
Bydliště: Plejády
model lehatka

Obrázek

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon bře 03, 2008 1:26 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 04, 2006 8:20 pm
Příspěvky: 1364
Bydliště: Doma
Vidím ze mmám konkurenta v nábytku :D
Modle je to vazne pekný :thumbsup:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon bře 03, 2008 5:13 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
peknej model :wink: ale vidim tam par nedostatku :) latka by mela byt trosku prohnuta a skrabacena v mistech upnuti (to uz je ale hnido pisstvi :oops: ) a nezdaji se me ty spodni nohy jak je tam ten ostrej zlom, v tom miste jak se setkava to operatko s tou hlavni nosnou nohou :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte bře 04, 2008 8:52 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: čtv lis 02, 2006 3:33 pm
Příspěvky: 270
Bydliště: Plejády
freekill, bumpkin, diky :) snazim sa co to ide, vacsina mojich modelov stala zatial za staru belu...

ten zlom je tam pravdepodobne sposobeny (tusim zbytocnym) edge loopom, skusim sa na to este pozret, a latku tiez skusim nejak 'uvolnit' pomocou proportional editing

inac tu je to lehatko v originalnom zneni bez titulkov
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte bře 04, 2008 3:43 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: čtv lis 02, 2006 3:33 pm
Příspěvky: 270
Bydliště: Plejády
model barovej stolicky

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte bře 04, 2008 4:45 pm 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
líbí se mi nasvícení to máš z nového SVNka? nebo klasicky v Blender 2.45? jaký světelný setup jsi použi Sun+nové AO?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř bře 05, 2008 9:13 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: čtv lis 02, 2006 3:33 pm
Příspěvky: 270
Bydliště: Plejády
Ragnos: dik, ale neni to nic extra, len tak narychlo nastavene... ano, je to klasicka 2.45 a set je: sun, 3 alebo 4 lamp bez tienov a k tomu 'stare' rayAO


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř bře 05, 2008 12:59 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: čtv lis 02, 2006 3:33 pm
Příspěvky: 270
Bydliště: Plejády
model stolicky

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř bře 05, 2008 2:02 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: stř bře 05, 2008 9:38 am
Příspěvky: 136
dotaz!
Kód:
/me zveda ruku

JAk dlouho to trvalo?A jaky byl render-time :)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 79 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz