- plapolajici tram vlevo dole by mel mit trochu jinak zdeformovanou ohorelou cast
/Anebo neměl, zase tak dlouho nehoří, nehledě na to, že tyhle části pod ohněm nebudou moc vidět, jenom černej flek
- kde je mech? Confused
/jakej měch? Nebo mech? Tady žádnej mech neroste
- moc jsem nepochopil na co navazuje ta zed vpravo, a proc je uplne jinak stavena. vypada tak.... luxusnejc... muzes nas trochu smerovat odkud bude utok smerovat? muj osobni typ je, ze zprava od kamery Smile
//věž v pravo je součást novějšího opevnění vystavěná z cihel- reakce na to, že se v tom světě objevila děla, proti kterým je obrana vyšší hradby z kamenů neefektivní. Nižší (a přitom silnější) cihlové zdi a ostré rohy lépe odolávaly dělostřelbě. Je to takhle v celé řadě i skutečných měst

Na tuhle obrazovku bude kažodopádně navazovat další, kde ta zeď navazuje.
-btw: nejakym zpusobem mi to az prilis pripomelo gothic.. asi tim propojenim dreva a kamenu na zdich a vezich a tim kamenim na oblouku u brany
//tohle nechápu- tohle jsou znaky gotické architektury... a v obdobném duchu ta hradba byla postavená, všechno to vyplývá nejenom z historie ale i určité nutnosti, např. lomený oblouk prostě udrží víc než valený, nedá se to moc jinak vystavět, aby to nevypadalo ujetě (navzdory svému avataru anime zas tak moc nemusím

Nebu jsi měl na mysli tu RPG hru? Tak tu jsem nehrál, ale tam to bude z obdobných důvodů...
- jak hori ta drevena konstrukce nad vchodem u brany, nemely by byt zdi zacouzene sazemi? to mimochodem plati na vice castech obrazku.. (to bude patrne postproces, ze?)
//postproces, stejně jako další věci jako takový tem mlžnatý žhnoucí opar apod.
- okynka nad touto konstrukci maji dost kostrbate rohu, zadny naznak oblosti kamenu
//protože nejsou oblé, nebyly tak vytesány ani tam nejsou tak dlouho, aby je obrousil čas
- drevene strechy na obrazku by mely byt trochu detailneji zakoncene, semtam bych tam hodil nejakou dosku co vycuhuje ale aby do toho vizualne zapadala..
//vůbec uvažuju o jiné krytině
- ty koryta (snad sem se trefil - rekl bych, ze ano) u te zdi pred kamerou se vzajemne sobe az moc podobaji a prave tady se nejvic divim kam se podela vegetace
//vegetace? v korytech,které se denně čistí?
btw: moc, moc se mi libi vez v pozadi, ta je vazne supr, popremyslej, jestli se ti nebude chtit udelat scena na hrad z dalky, (samozrejme by hrad byl min detailni) v mesicnim svitu
//to asi ani ne, budu rád, když v dohledné době dodělám tohle, než zase budu muset bouchat
PS: kup si vetsi obrazovku
//proč, zatím mi tahle velikost stačí:) To že jsem to zmenšil na 1024 bylo proto, že tu máme taková pravidla
