Právě je úte lis 26, 2024 3:59 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 41 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: .
PříspěvekNapsal: úte led 29, 2008 10:09 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 30, 2005 1:50 pm
Příspěvky: 1316
Bydliště: Praha
Semiš píše:
kareem: Někdo má rád holky, jiný zase vdolky...nebo možná naopak :lol:
Tak tady je ten wire, užijte si ho :lol: :
http://www.semis.ic.cz/wires/strom5wire.jpg

Představuji vám vítěze soutěže o ''nejvíce nic neříkající wire'' roku 2008 :D.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: .
PříspěvekNapsal: úte led 29, 2008 10:26 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 28, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 400
Bydliště: Harrachov
xixixao píše:
Semiš píše:
kareem: Někdo má rád holky, jiný zase vdolky...nebo možná naopak :lol:
Tak tady je ten wire, užijte si ho :lol: :
http://www.semis.ic.cz/wires/strom5wire.jpg

Představuji vám vítěze soutěže o ''nejvíce nic neříkající wire'' roku 2008 :D.


:mrgreen: :mrgreen:
Jááááá? :woot: Dyť to je náhodou jasný důkaz toho, kolik vertexů je skvělý blender-render schopný rozchodit :mrgreen: ...
Ale tohle mě fakt dostalo do kolen, sem se potřeboval tak zasmát :D ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř led 30, 2008 7:42 am 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 04, 2006 8:20 pm
Příspěvky: 1364
Bydliště: Doma
Eh co to je? :D My jsme chtěli Wir...
Kolik to ma vertexů? :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: .
PříspěvekNapsal: stř led 30, 2008 1:34 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 28, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 400
Bydliště: Harrachov
Tak to je freekille, to je WIR :lol:
Vertexů to má devatenáct milionů devětset devadesát tisíc a nějaké drobné :lol: , bylo to rozdělený na 4 části co sem renderoval, ta s nejvíc vertexama mohla mít tak asi 7 milionů a stejně to šlo, to docela de že? :D :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: .
PříspěvekNapsal: stř led 30, 2008 2:07 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 04, 2006 8:20 pm
Příspěvky: 1364
Bydliště: Doma
Semiš píše:
Tak to je freekille, to je WIR :lol:
Vertexů to má devatenáct milionů devětset devadesát tisíc a nějaké drobné :lol: , bylo to rozdělený na 4 části co sem renderoval, ta s nejvíc vertexama mohla mít tak asi 7 milionů a stejně to šlo, to docela de že? :D :lol:

:shock: Smím se zeptat zdalipak to PC zvladalo nebo mel nesi problemy (myslím v 3dviewu)? =)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: .
PříspěvekNapsal: stř led 30, 2008 2:15 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 28, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 400
Bydliště: Harrachov
Freekill: heh to je ten důvod jak sem psal ve vrbovně proč mám schozené visty na základní možnosti, protože to už při renderu padalo :lol: .
Ale ve viewu to docela šlo, ono to bylo rozdělený na více částí takže při úpravách člověka byl otevřenej jen on atd.. A při renderu sem renderoval dohromady více částí(nechtělo se mi to lepit v postprocesu takže sem tu dělal metodou bakbuf :D )
BTW: jo no v těch částech s lesíkem a s matkou přírodou to taky celkem šlo, jestli ti jako celkem šlo připadá asi 4fps.... :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř led 30, 2008 7:40 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 14, 2005 8:13 pm
Příspěvky: 1017
Bydliště: Plzeň
ale vzdyt to vubec nemuselo mit tolik vertexu... ten kmen stromu je ve vysledku na tak male plose ze by to nebyl problem vyresit nejakou mapou..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: .
PříspěvekNapsal: stř led 30, 2008 10:15 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 28, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 400
Bydliště: Harrachov
Sagi: Ale nevypadal by tak dobře... kvalitní nasvětlení nor mapou nenapodobíš :D .


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: .
PříspěvekNapsal: stř led 30, 2008 10:30 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 14, 2005 8:13 pm
Příspěvky: 1017
Bydliště: Plzeň
Semiš píše:
Sagi: Ale nevypadal by tak dobře... kvalitní nasvětlení nor mapou nenapodobíš :D .


mno ja nevim... ale dyz se ti s tim chtelo delat.. tak proc ne B)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv led 31, 2008 8:29 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
popravde receno si tu scenu dokazu predstavit s cca 100.000 tris :) a to i se stromama
a vysledek by byl mozna i lepsi
btw to co jsi sem dal neni cisty wireframe, nebo jako on je, ale ma na sobe subsurf, takze uz to neni model takovy jak jsi ho udelal ty
a taky je v podstate uplne na prd, protoze v nem nikdo nic moc neuvidi :-D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: .
PříspěvekNapsal: čtv led 31, 2008 8:37 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 28, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 400
Bydliště: Harrachov
Alfisko: 100 000 mno tedy nevim ale jestli bys tohle se 100000 dokázal tak ti pogratuluju :lol:
Jinak- já nehodlám vypínat subsurf na každý z těch věcí jen kvůli wiru 8) :lol: .


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: .
PříspěvekNapsal: čtv led 31, 2008 8:44 pm 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
Semiš píše:
Alfisko: 100 000 mno tedy nevim ale jestli bys tohle se 100000 dokázal tak ti pogratuluju :lol:
Jinak- já nehodlám vypínat subsurf na každý z těch věcí jen kvůli wiru 8) :lol: .


Semiš:stačí nastavit u jednoho objektu subsurf aby se vypnul pro render tak pro viewport a přes Ctrl+C to nastavit pro všechny objekty, které to sdědí po aktivním objektu. to samé jde použít fci.Wire z object buttons F7 ten Wire napravo, pro jeden objekt a rozkopírovat přes Ctrl+C Draw type pro ostatní objekty. Pak už jenom v Mesh Tools 1 zaktivovat all edges a projít objekt po objektu, přes Tab, aby se all edges aktivovalo pro všechny objekty.

jinak by mě taky zajímal wire bez subsurfu protože, takhle z toho nejde skoro nic poznat. A pokud nemáš co tajit tak by jsi nám ho mohl ukázat.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: .
PříspěvekNapsal: čtv led 31, 2008 9:12 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 28, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 400
Bydliště: Harrachov
Ragnos: Ok když o ten wire stojí tolik lidí tak sem se vynasnažil, odstraněny malé i velké stromy pro přehlednost, vypnut subsurf, ale stejně je to docela "velká černá":
http://www.semis.ic.cz/images/strom5wire.jpg


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv led 31, 2008 9:16 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 25, 2006 1:23 pm
Příspěvky: 429
Bydliště: Pardubice
Já si myslím, že by se to opravdu dalo zvládnout pod 100 000. Sice do scény nevidim, ale podle obrázku soudím že ano. Stačí dodržovat čistou síť, někdy jde pak docela dost těžko poznat jestli má model desetkrát míň poly nebo ne.. (pokud to dělaj ty stromy, tak to je pak jasný..nikdy sem arbaro nezkoušel)

Edit: Aha, tak už si mě předběh..hehe, wire asi nemá cenu. :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: .
PříspěvekNapsal: čtv led 31, 2008 9:22 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 28, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 400
Bydliště: Harrachov
Kareem: Taky bych řek(že nemá cenu)... No ale řekni mi proč si jednou za čas tyhle vertexové hody nedopřát? :D


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 41 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz