Právě je pát lis 01, 2024 10:27 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: "rozházení" vertexů
PříspěvekNapsal: úte led 22, 2008 9:05 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 28, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 400
Bydliště: Harrachov
Neznáte nějakou funkci v blenderu či třeba nějakej skript kterej umožní nějak přirozeně rozházet vertexy v síti? Myslim ti zhruba toto: když si vložim plane a párkrát ho rozdělim tak mám čtverec se zpoustou krásnejch přesnejch vertexů, jenže já potřebuju aby se ty veretexy přeházely, ne moc aby jeden vertex šel třeba přez druhý to nechci ale aby to s každym pohlo náhodně trochu doprava, doleva nahoru atd..
Snad ten můj popis pochopíte, jestli ne tak mi to napište a já udělám nějakej printscreen jak to asi myslim.
Mohl bych to udělat ručně, ovšem těch 13k vert. co ta plocha má je celkem dost.
Díky moc :).


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte led 22, 2008 9:09 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
hehe w subdivide multi fractal nebo jak to tam je :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: .
PříspěvekNapsal: úte led 22, 2008 9:12 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 28, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 400
Bydliště: Harrachov
Ne ne ne :(
Já potřebuju bez toho subvide, ovšem fractal bez subwide mám pocit nefunguje. Mám na tom dupliverts určité věci, a jestli mi to zahustí síť tak mi to komp rozhodně už neutáhne...
No ale díky za snahu :) .


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte led 22, 2008 9:28 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 21, 2004 3:09 pm
Příspěvky: 1749
Bydliště: Ostrava
Přiřaď té síto matroš s texturou cloud a pak několikrát a pak v Mesh tools v edit módu několikrát stiskni Noise.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte led 22, 2008 9:53 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 04, 2006 8:20 pm
Příspěvky: 1364
Bydliště: Doma
Zkus ALT+S a jen mírně potahnout, zkousel sem to a melo by to fungovat, kdyz zakombinujes Pitrisovo noise tak to bude ve finale celky pekně.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř led 23, 2008 12:39 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 23, 2006 1:18 am
Příspěvky: 602
Bydliště: SR, Žilina
Myslím, že by si mohol skúsiť proportional editing. Klávesa O, zmen falloff zo smoth na random, a tahaj vertexmi ako ta napadne :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř led 23, 2008 4:12 am 
Offline
......
......

Registrován: pát říj 05, 2007 6:32 pm
Příspěvky: 919
sculpt rulez... nejaky pekny clouds brush, parkrat to prebehnut.... a potom normalne si das edit mode a scalnes vysky


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: .
PříspěvekNapsal: stř led 23, 2008 1:13 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 28, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 400
Bydliště: Harrachov
Ok, díky moc všem za rady, ten noise funguje, magnetismus bych mohl taky zkusit, jen si nejsem jistej jestli by to při pohybu větším počtem vert. nespadlo, nebo se to jen příšerně necukalo.
Brush-jo to mě taky napadlo, ale díky :) .


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz