Právě je ned lis 17, 2024 8:39 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 141 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon led 07, 2008 4:33 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 23, 2006 1:18 am
Příspěvky: 602
Bydliště: SR, Žilina
Napadlo ma že by si mohol skúsiť zmeniť parameter "depth" pod tlačítkom Raymirror v nastavení materiálu. Ale neviem či to pomôže - iba strieľam :wink:

Trošku OT: A čo sa týka "showrooms" - je to jednoduché a dosť často efektné riešenie na prezentáciu modelu. Naopak komplet scéna je náročná jak na materiály, svetlá, tak na čas a celkovú kompozíciu a aby vypadala k svetu(pôsobilo s modelom ako celok) musí mať človek aj trochu lepší skill. A to som ešte nespomenul nutnosť robiť koncept atd ... :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon led 07, 2008 5:12 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 09, 2007 6:31 pm
Příspěvky: 1096
no tak včera sem zkoušel aspoň ty písečný duny, nebo tak, tak mi to dost dalo a to i s materiály, a to se to k tomu vubec nehodilo..takže než si zvýším "skill", takže asi zatím postačí showroom, ale taky otázka, jestli to dodělám :lol: ale doufám že jo, protože je to můj první velký projekt. ale ten kluzák je zkoro bezdetailní(tim myslim trup před kabinou, chtělo by to něčím oživit, je to tam takový prázdný. a pokud jde o ten koncept, tak malovat vubec neumim :lol: to by to dopadlo..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon led 07, 2008 5:25 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 23, 2006 1:18 am
Příspěvky: 602
Bydliště: SR, Žilina
vacik156 : To s tým skillom som myslel všeobecne, nie konkrétne na teba :) Na tvojom mieste by som sa kludne o scénu pokúsil, nech vidíme čo je v tebe :) Reagoval som skôr na tie komentáre predtým ohladne showrooms :wink:

Nemusíš robiť koncepty. Na to sú to iný ludia. Často aj tý najlepší 3D grafici nerobia podla vlastných konceptov


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon led 07, 2008 10:35 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 09, 2007 6:31 pm
Příspěvky: 1096
v pohodě ;) já myslim, že z AMD Duron 951Mhz, 384MB RAM a 32MB Graf. katy se toho moc vymačkat nedá :lol: takže spíš čekejte něco jednoduššího (bohužel peníze na upgrade nemám) a jiný stroj k dispozici taky ne :( takže vše se děje děsně sekaně :( a navíc když mám 1 face na celý obrazovce, tak to de ztuha 3 fps a někdy ještě míň(sám se divim, že mě to ještě neodradilo..) ten showroom sem renderoval asi víc jak 45 min(nejsem si jistej) :(

a proto taky o scénu nemám tak veliký zájem, jako kdybych měl aslespoň trošku lepší PC..takže zatim asi tak ke scéně(zatim..třeba se překonám a přece jen něco udělám :) )

ale dost sebelitování, od toho tu tohle téma není :) takže ke scéně tak, jak sem se vyjádřil a ještě mám dotaz, jak byste "Zdetailnili" kluzák(asi mu tento název zůstane) i když už teď to má 112 122 faců

PS: ten koncept zkusim, už sem dlouho nekreslil, tak zejtra ve škole :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: .
PříspěvekNapsal: pon led 07, 2008 11:27 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 28, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 400
Bydliště: Harrachov
Vacik:tak na takovim kompu bych rozhodně blendit nechtěl :lol:
Sám si někdy nevážim toho, že na svim pc dokážu rozchodit scény s max. zhruba 3.5mil. vert., a to je fakt max bez odlesků a průhlednosti a podobnejch věcí, s odleskama mi to začne padat už tak na milionu a půl :lol:
Jinak si myslim, že písečné duny se daj udělat pomocí textur, když dáž šikovně clouds+NOR tak můžeš zpousty detailů v písku vynechat :wink:
-když si vzpomenu na moji první scénu(kluzák ze sw1), tam sem písek dělal pomocí fractal, těch vertexů :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon led 07, 2008 11:58 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř pro 26, 2007 8:23 pm
Příspěvky: 399
no s tim pc to zas takova katastrofa neni driv sem mnel amd duron 1300Mhz 256Ram a 32 integrovanou grafarnu na ktery se mne i quake3 sekal a blender tam chodil celkem v poho pri renderovani to bylo horsi to byla nesnesitelna doba hlavne kdyz sem zkousel sklenicky pres yafray to renderovalo snad 7 hodin je pravda ze sem dal docela vysokou kvalitu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte led 08, 2008 6:07 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 09, 2007 6:31 pm
Příspěvky: 1096
ta grafárna je od nvidie (geforce 2 bla/bla :lol: MX nebo tak nějak, si to nepamatuju, ale na počítač z roku 2001 (v tý době byl dost dobrej ) to ještě docela jde...občas si driftnu LFS, ale sám, protože i v některých sekcích blackwoodu se to seká(takže tak trošku o hubu) a další auto před sebou bych nesnesl(myslim tim sekáním obrazu) ale quake ten byl v pohodě - měl sem tam si před sebou 15 postav, všichni raketomety, kašili do sebe a zhruba 25-30fps...konec off o mým skvjelým PC :lol:

Semiš:taky sem to zkoušel přez ten fractal..ale moc reálně(aspoň přibližně) to nevypadá...taky když to bylo bez materiálu :lol: podívám se na nějaký obrázky pouště a něco zpachtim..zatim žádný update, protože teďka mě volají taneční, takže tenhle měsíc jaksi blender vynechám :) i když občas zkusim..podle nálady o víkendu :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned led 20, 2008 2:08 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 09, 2007 6:31 pm
Příspěvky: 1096
tak jen tak zkouším do soutěže : snad poznáte co to je a do jaké soutěže by to mělo patřit :) prosím připomínky, jakou bych pro to mohl udělat scénu, protože aktuálně mě mic nenapadá

je to renderované v yafray, trošku ho testuju, zkoro nikdy jsem ho nezkoušel :)

EDIT:jo a je to polovina z HD verze(2xmenší) hodlám totiž udělat taky nějaký větší obrázek, než dosud můj největší 1280x1024(a s tim se teda moc chlubit nebudu ;) )


Naposledy upravil Váca dne ned čer 01, 2008 9:14 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned led 20, 2008 4:56 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 20, 2007 12:51 pm
Příspěvky: 551
Bydliště: Praha, Česká Lípa
Jak jsi dělal kostky ? pošleš Wire ? Zajímalo by mne kdo z nás dvou má lepší řešení :D .

Jinak tohle je můj Wire, ale je to už "trošku" starší věc.
Tady klepni, pokud se chceš podívat.

Právě, že máme uplně stejný barvy :D .


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned led 20, 2008 5:24 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 09, 2007 6:31 pm
Příspěvky: 1096
sakriš :D ale já mám tu kostku tady vedle PC :D
ale mám ji o dost jednodušší,ale i špatný wire(když koukám na tu tvoji, tak bych řekl, že ji máš lepší :D )
tu tvojí sem ještě v životě neviděl :lol: :D nějaká telepatie nebo tak něco :D


Naposledy upravil Váca dne úte led 22, 2008 7:12 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned led 20, 2008 7:23 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 20, 2007 12:51 pm
Příspěvky: 551
Bydliště: Praha, Česká Lípa
No rozdíl je v tom, že já jsem se akorát počlivěji zbavil subsurf bugů. Navíc vyplňování těch kruhů na jednotlivých stranách jsem dělal stylem - co nejméně trojúelníků, takže tam mám až na vyjímky ty čtyřúhelníky ve tvaru trojúhelníků(jak jsem okoukal od Bumpkina na Blender srazu :lol:).

Ale jinak chválím. Vyplňovat u šestky mezeru mezi puntíky a zbytkem kostky je psycho, co ? :D Ani nebudu hádat, kolik ti to zabralo času (vím od sebe, že hodně).


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned led 20, 2008 7:26 pm 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
K té scéně s kostkami, chtělo by to trochu přisvítit. Jeden světelný zdroj je málo pokud nepoužiješ AO. Dělá to takové totalní stíny což je škoda. Zbavit se toho můžeš právě tím AO což bych ti asi doporučoval nejspíš. :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned led 20, 2008 7:33 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 09, 2007 6:31 pm
Příspěvky: 1096
vojtas:psycho?? TEROR!! :lol: je to děs...nejmíň půl hodiny...co půl hodiny, asi hodinu celou kostku :lol:

Ragnos:nejdřív sem myslel, že by to bylo světlo od lampičky v totální tmě, ale ještě to změnim :) dělal sem to v yafray a tak trochu s ním experimentuju :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned led 20, 2008 7:37 pm 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
vacik156:světlo dopadající na kostky a podložku se musí zákonite odrážet. Minimálně z tohoto jediného důvodu by jsi musel použít buďto bouncery, světla která by byla v místo odrazu a simulovala ho nebo to obejít přes to AO které ti všechno přisvítí až na rohy objektů :), ale to už asi víš. jinak ti do toho moc kecat nechci je to tvůj obrázek :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned led 20, 2008 7:51 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 09, 2007 6:31 pm
Příspěvky: 1096
nevím, jak mi AO pomůže v yafray, ale možná že to vylepší to Fake GI nebo jak se tomu řiká :) a rozhodně mi do toho nekecáš, jsem rád, když mi někdo napíše nějakou připomínku, jak by to šlo vylapšit :) přece jen jsem ještě amatér a snažím se zlepšovat ;)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 141 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz