Právě je pát lis 01, 2024 8:23 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: textury
PříspěvekNapsal: sob led 19, 2008 6:24 pm 
Offline
..
..

Registrován: čtv črc 05, 2007 2:22 pm
Příspěvky: 34
skusal som robit bazen podla tutorialu, ale ked som pridal texturu a dal som nacitat obrazok, render vyzeral takto
vedel by mi s tym niekto pomoct?
skusal som aj zvacsit pocet orazkov na x a y osi


Přílohy:
bazen-pokus1.jpg
bazen-pokus1.jpg [ 86.01 KiB | Zobrazeno 406 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob led 19, 2008 6:28 pm 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
musíš změnit mapování v Map input u nastavení materiálu třeba na Cube což by bylo asi nejlepší nebo si najít tutorial na uv maping ale to už je o něco složitější.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob led 19, 2008 6:38 pm 
Offline
..
..

Registrován: čtv črc 05, 2007 2:22 pm
Příspěvky: 34
sory, ze tie otazky kuskujem, ale kde by sa dalo zrusit aby sa objekt neleskol a teda ak to nie je to iste tak nastavenia matnosti


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob led 19, 2008 6:53 pm 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
Sniž Spec: který se nachází v materiálovém editoru v Shaders na nulu a potom by se ti neměl objekt lesknout ve většině případů.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob led 19, 2008 7:12 pm 
Offline
..
..

Registrován: čtv črc 05, 2007 2:22 pm
Příspěvky: 34
:)dakujem
uz to mam hotove, jedine ten bazen je trochu hranatejsi nez by mal byt
tak ale islo mi hlavne o tu hladinu a aspon som sa nieco naucil od ragnos-a:)
tu je na ukazku vysledna podoba


Přílohy:
bazen.jpg
bazen.jpg [ 95.4 KiB | Zobrazeno 370 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob led 19, 2008 11:31 pm 
Offline
____
____
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 13, 2004 7:58 am
Příspěvky: 717
Bydliště: Prostějov
matně si vzpomínám, že v tom tutoru nevyčerpal všechny možnosti nastavení průhlednosti a odrazů ....

edit ... a už vím o co šlo ... tehdy jsem to komentoval ... použil jen Ztransp, takže ta voda byla nic moc ... a ten časový rozdíl není oproti raytransp až tak významný na silnějším stroji .... přitom vzhledově je to mnohem lepší ...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 72 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz