Právě je stř lis 27, 2024 12:57 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 49 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát led 18, 2008 1:37 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 04, 2006 8:11 am
Příspěvky: 1148
Bydliště: Pardubice
Tak jsem odpočíval od modelování a testoval jsem textury vytvořené v MaPZone. No a zde je lehký výsledek :wink: :


Přílohy:
anchor.jpg
anchor.jpg [ 31.79 KiB | Zobrazeno 2812 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát led 18, 2008 5:26 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pon črc 26, 2004 9:49 pm
Příspěvky: 597
Bydliště: Napajedla
wow


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte kvě 20, 2008 9:11 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 04, 2006 8:11 am
Příspěvky: 1148
Bydliště: Pardubice
Posílám další pracovní render. Dokončil jsem obšívku a nyní modeluji paluby.


Přílohy:
render_106_01.jpg
render_106_01.jpg [ 36.17 KiB | Zobrazeno 2684 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř kvě 21, 2008 9:57 am 
super, jen tak dal :)
tesim se na finalni model


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte kvě 27, 2008 7:44 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 04, 2006 8:11 am
Příspěvky: 1148
Bydliště: Pardubice
Malý pokrok. :wink:
Přidal jsem paluby přichystané pro další palubní objekty (světlíky, stěžně apod.)


Naposledy upravil taby dne čtv zář 25, 2008 6:20 am, celkově upraveno 4

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte kvě 27, 2008 8:38 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob bře 18, 2006 8:54 pm
Příspěvky: 201
Bydliště: Olomoucity
Nádhera :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte kvě 27, 2008 10:00 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 14, 2005 8:13 pm
Příspěvky: 1017
Bydliště: Plzeň
premejslim o tom.. jaka to musi bejt otrava to delat v polygonech.. na takovejhle model jedine NURBS... usetril by sis 10 let prace :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte kvě 27, 2008 12:05 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 04, 2006 8:11 am
Příspěvky: 1148
Bydliště: Pardubice
Asi tím opět rozvířím vody, ale to bych pak nemohl dělat v Blenderu, který je postaven "především" na polygonech. :wink:
Jinak ano, NURBS by pro to byly krásné, ale pracovat na tom v polygonech je to také zajímavé. 8)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte kvě 27, 2008 12:50 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 31, 2007 2:39 pm
Příspěvky: 569
Bydliště: ČR> Frýdek-Místek >Frýdlant n.O.> Pržno
nedokážu si představit jak by to dělal V NURBS, ano snad základní trup, ale to je tak vše, pak by to stejně musel převést na polygony a dodělat detaily, ale možná se mýlím, moje znalosti o nurbs jsou omezené


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned čer 01, 2008 1:39 am 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
Forseti píše:
nedokážu si představit jak by to dělal V NURBS, ano snad základní trup, ale to je tak vše, pak by to stejně musel převést na polygony a dodělat detaily, ale možná se mýlím, moje znalosti o nurbs jsou omezené

no jestli to dobre chapu, tak nurbs a polygonal je neco jako vektor a bitmap
takze by tim mohl udelat vetsinu lodi
jinak lod je parada, hlavne abys nezustal jen u hlavnich veci lodi ;) sceny ziskavaji na detailech


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned čer 01, 2008 10:17 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 14, 2005 8:13 pm
Příspěvky: 1017
Bydliště: Plzeň
2Forseti... ne v NURBS by sla udelat cela lod i s detaily, ale nebudem to resit.. Blender je samozrejme zamereny hlavne na polygony.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned čer 01, 2008 10:22 am 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 22, 2008 7:23 pm
Příspěvky: 152
Krása :shock:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv čer 19, 2008 1:15 pm 
tak jak pokracujes? chtelo by to update ;)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte zář 23, 2008 6:49 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 04, 2006 8:11 am
Příspěvky: 1148
Bydliště: Pardubice
Vybavil jsem kompletně horní paluby lodním zařízením. Nyní budu pracovat na hlavní a přední palubě. 8)


Naposledy upravil taby dne čtv zář 25, 2008 6:21 am, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř zář 24, 2008 11:54 am 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
Doufam, ze planujes nejake poskozeni ke konci..
+ hodne provazu :twisted:
btw: co ti na tom zabira 250+ objektu? to delas kazde zebro do objektu ne?! :shocked:
PS: Jinak je to smutne.. ale docela logicke, ze vetsinou ty dobre modely ve WIP verzi nikdo nekomentuje :)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 49 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz