Právě je úte lis 26, 2024 3:54 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: čtv říj 25, 2007 3:49 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pát črc 08, 2005 7:16 pm
Příspěvky: 84
Bydliště: Praha
zkouÅ¡im 3rd person akci. Když se postava pohybuje tak ji kamera normálně sleduje a pohybuje se sní. Ale když vejdu do budovy tak kamera kouká skrz zed. A to nechci. Tak bych potřeboval nějak udělat kameru uvnitř té budovy. Takže jakmile se postava dotkne třeba podlahy v budově tak se kamera přepne na jinou kameru ktera bude umistena někde na tropě v rohu místnosti a bude postavu snímat jen staticky. Jakmile postava vyjde z budovy ven zase se zapne snímání první kamery která postavu doprovázela. Nevěděl by si stím někdo prosím rady ???


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv říj 25, 2007 3:54 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 30, 2005 11:03 pm
Příspěvky: 432
Bydliště: Brno-venkov
Na to je "set camera" skrývá se v actuatoru "Scene" takže pak jen stačí dát třeba kolizi s podlahou pa propojit to na tenhle actuator.
Lepší řeÅ¡ení bych ale viděl v tom co se tady už několikrát řeÅ¡ilo ray kterej vypočítá vzdálenost kamery od objektu tudíš ním kamera neprojde. hledej někde to tady bude


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv říj 25, 2007 3:57 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
skus na to near, ray alebo coliision. nieco z toho.
Najlepsie by bolo neprepinat kamery, ale mat stale tu istu: das na nu ray ktory bude mierit dozadu, a ak narazi na stenu, tak sa posunie k postave a tak isto aj spet. Ja by som dal tej kamere ipo(ale iba v pripade ze je priparentovana na nieco :))


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv říj 25, 2007 5:04 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pát črc 08, 2005 7:16 pm
Příspěvky: 84
Bydliště: Praha
A čirou náhodou kdybych to chtěl udělat jako je třeba udělanej resident evil, nebo silent hill.Tam sou taky více méně statický kamery a jenom se mezi sebou přepínají podle toho kam člověk jde. Je tam potom nějaký nárůst co se týče náročnosti na pamět.?? Nebo počet kamer na scéně nijak neovlivnuje plynulost hry? Takže jich tam teoreticky mužu mít 100 ?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát říj 26, 2007 6:50 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 30, 2005 11:03 pm
Příspěvky: 432
Bydliště: Brno-venkov
myslím že se počítá jen render aktuální kamery takže by to nemělo spomalovat hru


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz