Právě je ned lis 24, 2024 12:48 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: TEXTURY
PříspěvekNapsal: pon dub 09, 2007 10:34 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 14, 2005 8:13 pm
Příspěvky: 1017
Bydliště: Plzeň
BOBOR píše:
POZNATE NIAKE CESKE NAVODY JAK DAT NA OBJECT TEXTURU + NIAKE WEBY NA TIE TEXTURY ALEBO EKBY STE MI TO VY VYSVETLILI AKO DAT NA NAPR N CUBE NIAKU TEXTURU PLS DIKI


zkus http://www.justfuckinggoogleit.com/ a nebo ceskou verzi tohoto skveleho tutorialu http://www.sitokurvavygoogluj.cz/ .

kdyby se nekdo divil, tak jen oplacim tenhle pristup podobnym :)

PS.: linky jsou to opravdu skutecne!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon dub 09, 2007 10:53 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 18, 2004 2:11 pm
Příspěvky: 843
Bydliště: Košice
Rad by som ta upozornil na niekolko detailov.
Poprve, neviem co sa pytas. Je to dost tazke dedukovat z textu v ktorom na nas KRICIS, v ktorom chybaju ciarky a bodky, a su poprehadzovane pismena. Ked nemas cas napisat svoju otazku, tak mi nemame cas ju riesit.
Radil by som precitat tento thread: http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?t=2233

PS: Ak by si trochu pohladal, tak vsetko najdes. Len pri peknom UTFG som vhodnou kombinaciou slov nasiel vsetky tutorialy na 3dscene.
A co sa tyka textur. Hmmm, niekde na tomto fore som videl nieco ako "Blender linky a Obecne CG linky", ale to asi nebude ono. :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte dub 10, 2007 12:33 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 24, 2007 9:39 pm
Příspěvky: 153
skus tento link http://www.3dscena.cz/art/3dscena/Blend ... l-tut.html
je na modelovanie aj na texturovanie.
Inac staci ak zavitas na 3dscenu a tam ich mas dost.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob říj 13, 2007 6:16 pm 
Offline
..
..

Registrován: čtv črc 05, 2007 2:22 pm
Příspěvky: 34
nevie mi niekto poradit, ako by som vedel pridat dve rozne textury na plane z oboch stran???


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob říj 13, 2007 6:32 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 04, 2006 8:20 pm
Příspěvky: 1364
Bydliště: Doma
wassek píše:
nevie mi niekto poradit, ako by som vedel pridat dve rozne textury na plane z oboch stran???

1) nepis jinou otazku do uplne jineho vlákna
2) v UV face modu si na jednu stranu dej nejakou texturu(treba trávu), cili oznacis face nahrajes texturu trávy, oznacís druhý face a nahrajes texturu třeba dřeva.
3)Dale postupuj podle tohoto tutoriálu pokud to chces pro render
viewtopic.php?t=966


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob říj 13, 2007 6:45 pm 
Offline
......
......

Registrován: pát říj 05, 2007 6:32 pm
Příspěvky: 919
mno, na plane to bude zlozite, skor pouzi kocku a zuz ju takmer na nulu a hrany daj cierne a je to....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob říj 13, 2007 7:07 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 04, 2006 8:20 pm
Příspěvky: 1364
Bydliště: Doma
Jo aha na plane, tak to se obávám ze nepujde musís mit leda zuzenou krychli aby vapadala jak palne


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned říj 14, 2007 3:19 pm 
Offline
..
..

Registrován: čtv črc 05, 2007 2:22 pm
Příspěvky: 34
a nestacilo by, kebyze spravim extredute z plane
chcem spravit animaciu, ako sa otvara oznamko a postupoval som tak, ze som si spravil obrysy oznamka z plane a nechcel by som to robit odznova s kockou


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned říj 14, 2007 3:34 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 04, 2006 8:20 pm
Příspěvky: 1364
Bydliště: Doma
Muzes extrudovat, to je uplne jedno :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon říj 15, 2007 7:43 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
wassek píše:
nevie mi niekto poradit, ako by som vedel pridat dve rozne textury na plane z oboch stran???

snad nas "Admin from hell" nevybuchne..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte říj 16, 2007 11:40 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 04, 2006 8:11 am
Příspěvky: 1148
Bydliště: Pardubice
No, nemusíš hned dělat krychli.
Mělo by zabrat i to, když pouze duplikuješ tu plochu a nebudeš s ní hýbat (tj. budou mít identickou polohu s původní plochou). Pak prohodíš normály u nové plochy a můžeš na ní dát jinou texturu a bude to oboustranné. 8)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte říj 16, 2007 1:58 pm 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
no já bych ten druhý plane trošku odsadil protože to překrývání může dělat neplechu i když se vypne doublesided, stačí jenom o trochu odsadit. Tak jsem třeba řešil hrací karty s tím že to byl potom jeden objekt tak se s tím pracovalo stějně dobře jako s jedním planem.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte říj 16, 2007 2:15 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 04, 2006 8:11 am
Příspěvky: 1148
Bydliště: Pardubice
No, v tom máš pravdu, protože jsem jednou toto dělal a neplechu mi to sem tam udělalo. Je fakt, že jsem to odsadil o minimální možnou vzdálenost (tj. 0.001 BU) a pak byl klid. :oops:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát říj 19, 2007 6:21 pm 
Offline
..
..

Registrován: čtv črc 05, 2007 2:22 pm
Příspěvky: 34
s tym extreduovanim mi to nejak nechce ist, tak som skusal cez UV, chcem sa spytat, ze ako si tam prepnem na druhu stranu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát říj 19, 2007 7:25 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
wassek píše:
s tym extreduovanim mi to nejak nechce ist, tak som skusal cez UV, chcem sa spytat, ze ako si tam prepnem na druhu stranu

Namapovat muzes jen jednu stranu,
jestli chces mit otexturovanou i druhou tak musis udelat takovy trik. A to, ze proste posunes plane o 0.00prd za ten plane co tam mas, pak prehodis normaly, (flip normals - pokud nemas doublesided.. ale render bere vetsinou double sided i kdyz je mas vypnute..) no a vesele texturujes proste na jiny plane co zastupuje druhou stranu toho prvniho, jinak by to mozna slo udelat kdyz by sis dal dve UV mapy na jeden plane, ale to by bylo hodne komplikovane, jeste k tomu mi to zavani pruhlednosti :)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz