Právě je úte lis 26, 2024 10:39 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 75 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon črc 09, 2007 8:45 pm 
Offline
..
..

Registrován: čtv črc 05, 2007 2:22 pm
Příspěvky: 34
mohli by ste mi ešte niekto napísať niečo o úprave textu v game blenderi?
pri tretej časti je postup, najprv z textu spraviť curve a potom extrude a convert to mesh, ale keď to spustím, tak je vidieť len okraje písmen (myslím tie bočné čiary)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon črc 09, 2007 8:49 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
wassek píše:
mohli by ste mi ešte niekto napísať niečo o úprave textu v game blenderi?
pri tretej časti je postup, najprv z textu spraviť curve a potom extrude a convert to mesh, ale keď to spustím, tak je vidieť len okraje písmen (myslím tie bočné čiary)


Vecsinov ked nieco nevidis, mas zly smoothing, alebo ine chybi na meshi, je to pravdepodobne zle natocenimi normalami. Tie usporiadas jednoducho v edit mode stlac Ctrl + N.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon črc 09, 2007 9:04 pm 
Offline
..
..

Registrován: čtv črc 05, 2007 2:22 pm
Příspěvky: 34
už je to ok, diki moc


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte říj 02, 2007 3:56 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř pro 14, 2005 5:06 pm
Příspěvky: 488
Bydliště: Praha
trochu sem si tutorialy prochazel a brzo se chystam ze se blender enginu budu venovat vic.

dotaz pro zkusneny engine blenderisty: lze vytvorit bez programovani v pythonu v blender enginu i rpg, kde by postava levelovala a zlepsovala ruzny perky atd... ? potvory ktery sou ruzne silny a tak...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř říj 03, 2007 2:38 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř pro 14, 2005 5:06 pm
Příspěvky: 488
Bydliště: Praha
jeste jedna vec,
prochazel sem druhou cast tohohle tutorialu:
http://www.3dscena.cz/art/3dscena/blend ... ine-2.html
a kdyz zadam texface a vertcolor, tak se vubec nic nestane (takze netusim k cemu to ma slouzit). stejne tak kdyz se u koule zapne set light, tak kdyz zapnu hru v shaded modu, tak vubec nevidim zmenu. k cemu to slouzi? moc dekuju


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř říj 03, 2007 3:16 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Ak mam pravdu povedat, tak ja som to nikdy nepouzival. Netusim na co to je. Pravdu povediac som si s tym iba vzdy rozhadzal zobrazenie. Nove verzie blenru to uz nemaju...aspon ja to tam nevidim.

K tej RPG: neviem, treba skusit. Podla mna by sa sa dalo, ale orientovat sa potom v tom blende by som nechcel :) .

Ked chces v BGE nieco zlozitejsie, co podla mna adventura je, tak bud sa naucis python, co nieje taka strasna vec ako vyzera, alebo sa "zauzlis" v logic buttons.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř říj 03, 2007 7:48 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř pro 14, 2005 5:06 pm
Příspěvky: 488
Bydliště: Praha
to je fakt, novy verze ty tlacitka maj trochu jiny, ale stejne vubec nechapu k cemu slouzi, vubec je tam porad hodne tlacitek ktery kdyz zapnu tak se mi zda ze nic nedelaj :lol:
projdu dalsi tutorialy at vidim co vsechno to umi :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř říj 03, 2007 8:51 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 30, 2005 11:03 pm
Příspěvky: 432
Bydliště: Brno-venkov
zkusím odpovědět na pár zdejších dotazů.
1. Dělat RPG bez znalosti pythonu je šílenství ale jde to jen se za chviku nevyznáš v těch kvantech logic bricks.
2.Vertex color normálně funguje v shared modu u nových verzí je ale potřeba nahoře v menu vypnout "use blender materials" jinak totiž berva meshe záleží na barvě materiálu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv říj 04, 2007 1:27 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř pro 14, 2005 5:06 pm
Příspěvky: 488
Bydliště: Praha
moc dekuju, ted s tim zapasim a mam dalsi problemy,
jak jednoduchou hru vyexportovat treba do exe, nebo treba active X ?
kdyz dam ulozit dynamic runtime nebo runtime, tak mi to udela jenom soubory ktery mi nejdou otevrit (tomu vazne nerozumim :roll: ).
a pak by me zajimalo jakej je lepsi fyzikalni model, jestli sumo nebo bullet, jakej je mezitim rozdil a pro jaky typy her se hodi kterej lip?

moc dekuju a omlouvam se za takovy hodne neznaly zacatecnicky dotazy.

btw RPG zatim vazne nechystam :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv říj 04, 2007 7:54 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 30, 2005 11:03 pm
Příspěvky: 432
Bydliště: Brno-venkov
K tomu runtime musíš dát přísluÅ¡né DLL knihovny ty najdeÅ¡ tam kde máš nainstalovanej blender jsou to "SDL.DLL , python2X.DLL, zlib.DLL. tyhle skopíruj tam kde máš to exe a určitě to fungovat bude.

S tou fyzikou to záleží na hře jakou děláš, ale bullet je mnohem lepší než sumo i třeba na fps střílečky, osobně bych se věnoval od začátku téhle fyzice


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv říj 04, 2007 2:18 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř pro 14, 2005 5:06 pm
Příspěvky: 488
Bydliště: Praha
Johny.D : dekuju, budu zatim zkoumat vic bullet.
k tomu exportu do exe, kdyz dam save dynamic runtime, tak mi to pise error : unable to make runtime: unable to find runtime ( i kdyz tam mam ty tri soubory).

jinak dalsi problem, ve hre to hazi hlasku error no (correct) camera. pritom kameru tam mam, akorat mozna blbe nastavenou, ale nevim jak se mohla rozhodit


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv říj 04, 2007 2:21 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 04, 2006 8:20 pm
Příspěvky: 1364
Bydliště: Doma
joxer píše:
Johny.D : dekuju, budu zatim zkoumat vic bullet.
k tomu exportu do exe, kdyz dam save dynamic runtime, tak mi to pise error : unable to make runtime: unable to find runtime ( i kdyz tam mam ty tri soubory).

jinak dalsi problem, ve hre to hazi hlasku error no (correct) camera. pritom kameru tam mam, akorat mozna blbe nastavenou, ale nevim jak se mohla rozhodit

Nemuzes davat dynymic runtime, ale jen runtime, a cameru tam dej novou, nejak si hybal z velikostma a takdale, taky se me to parkrat stalo.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob říj 06, 2007 3:22 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř pro 14, 2005 5:06 pm
Příspěvky: 488
Bydliště: Praha
moc dekuju,
jenom takovej mimo dotaz - k cemu je teda ten dynamic runtime?

jeste by me zajimalo - kulicku ovladat uz dovedu, ale kdyz chci ovladat postavicku, tak mam problem aby se pritom hejbala ( nejakej naznak chuze :) ) pracovat s armaturama umim, ale nevim jak to zaclenit do hry, aby se to podobalo chuzi (nebo apson nejakej pohyb :lol: )


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob říj 06, 2007 5:08 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
pomocov actuatoru Action na armature ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob říj 06, 2007 10:40 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř pro 14, 2005 5:06 pm
Příspěvky: 488
Bydliště: Praha
supeer, dekuju :) postavicka uz chodi :)

ted mam dalsi problem, kdyz udelam vetsi scenu (tak 100 x 100 metru) tak bych musel udelat obrovskou texturu abych mel travu a travou vedla kamenita cesta. normalne by to nebyl problem ale takhle by ta textura mela hrozne velkej objem dat. kdyz dam travu a seamless texturu tak by to slo, ale jak tam pridam cestu, aby sla lehce do ztracena (zadny ostry hrany)? potreboval bych na to nejakej tutorial nebo neco. moc dekuju :)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 75 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz