Fairman:
no to je docelá těžký na to se zeptej spíš Pitrise, protože s fluidy moc velkou zkušenost nemám. jakože bych ti mohl maximálně poradit to co najdeš v tom tutoru co jsem ti poslal. nastavit doménu což je prostor pro konání simulace fluid což je kapalina a obstacle což je předmět kolem něhož se odráží kapalina snad zvládneš sám i podle toho tutoru
ale já kdybych měl udělat fotoreal lahve třeba vína
tak za prvé to chce udělat komplet model lahve když nepočítám zátku apod. sklo musí být stejně dobře vymodelované uvnitř sklenice tak jak venku(čili dvojvrstvé), nezapomenout že sklo dělá takovou tu vypuklinku dole zvlášť u červeného kvalitnějšího vína.
Potom bych vytvořil nový materiál pro vnitřní část sklenice kde bude samotný obsah sklenice, který by byl v podstatě to sklo ale zabarvené do barvy obsahu. A nezapomenout na hladinu v lahvi kterou bych vymodeloval z kružnice vyextrudované dovnitř a též materiál barvy obsahu lahve.