Právě je úte lis 26, 2024 8:21 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 285 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 19  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát srp 31, 2007 8:21 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pát črc 14, 2006 1:36 pm
Příspěvky: 264
Bydliště: Nalžovské Hory
Taby: jo hranatý to je...a nový taky...měl bych este vic zapracovat na detailech... ale sem posledni dobou strasne linej... :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát srp 31, 2007 8:28 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 04, 2006 8:11 am
Příspěvky: 1148
Bydliště: Pardubice
stanley píše:
Taby: jo hranatý to je...a nový taky...měl bych este vic zapracovat na detailech... ale sem posledni dobou strasne linej... :wink:

Tak s tou leností něco udělej, protože by to byla škoda :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát srp 31, 2007 8:41 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pát črc 14, 2006 1:36 pm
Příspěvky: 264
Bydliště: Nalžovské Hory
Jo to bych asi měl...tak já pudu aspon otexturovat ten hostinec... :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát srp 31, 2007 5:05 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 14, 2005 5:37 pm
Příspěvky: 142
Textury sú velmi sterilné a jednoznacne potrebujú viac detailov. Ak bude mat kazdý dom vlastnu texturu/y, tak do nich urcite nakreslite umele osvetlenie (svetle hrany, atd.).
Detaily by sa samozrejme zisli aj samotnym objektom.
Všetky 3 rendery sa mi pacia, kazdy ma dobre osvetlenie.
Povazujem to za pekný wip screen ukazujúci, ako sa to bude zlepsovat. :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát srp 31, 2007 5:52 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
Yellowzelo: sterilnima texturama myslis, ze je to vsechno dost podobne ? maji to byt domy co postavili stejni lide.. to znamena, ze maji mit stejny styl.. kazdy marak urcite nebude mit svoji texturu, ani si nedokazes predstavit jak by se pak hra zpomalila.. osvetleni bude v enginu asi lepsi nez tady na renderu.. ale ambient occlusion v enginu asi nebude.. svetle hrany nekreslime ;) od ceho je specular mapa a normal mapa ;) samotne objekty sou vic jak detailni ;) jen to nejni videt, tak treba nejake ty bedny maji i panty a zamek.. a spoustu dalsich veci.. sud ma vymodelovanou obruc i viko.. tvoje rady jsou vzdy uzitecne, zkus jich vic :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob zář 01, 2007 4:11 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 14, 2005 5:37 pm
Příspěvky: 142
Af píše:
...tvoje rady jsou vzdy uzitecne, zkus jich vic :D

OK :mrgreen:

Sterilný model s textúrou si predstavujem presne takto: :)
http://tutorialscentral.com/images/stor ... ing/28.jpg

Tie vase samozrejme, nie su na tom tak zle, ale zišlo by sa dokreslit tam nejake detaily - pridat tam nejake vrstvy a pohrat sa s ich prekrývaním. Do real-time textúr sa zvyknú kreslit účinky rôznych vplyvov prostredia (vietor, voda, slnko, atd.), moznosti sa vsak velmi obmedzia, ak jednu texturu vyuzíva veľa rôznych objektov...

Co sa týka detailnosti modelov, uz predomnou myslím tiez niekto spomínal, ze sa mu zdajú malo detailné a hranate. Na mna tie domy tiez pôsobia, ako keby ich clovek robil podla pravítka, strecha domu vľavo je síce v strede pokrivena, ale inac sú všetky línie rovné...

Budete pouzívat na terén multitexturing? Tiez vyzerá sterilne... :D

Ako som uz povedal, podla mna su tie screeny míľnikom na dobrej ceste za peknými real-time modelmi. :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob zář 01, 2007 4:51 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
Yellowzelo: je to dost rozdelane.. tak treba ty kazdy dum ma tu strechu prohlou v tom jak bude ve hre, tady sem naappendoval asi jeste stare verze.. a Stanleyho sem uz poucil s tou krivosti ;) tyhle co ma uz dodelany udelam krivy ja.. ale od ted uz dela stanley krive ;) ja taky delam krive, ale tohle nejsou moje modely.. no a co se sterilnosti tyce tak ta ve hre nebude ;) v level editoru se budou dat davat na zdi decaly atd.. a to tak, ze abychom neplytvali mistem v graficke karte, ti to na decaly nabidne jen textury co se v tom miste budou davat do graficky karty.. ono totiz cim min textur tim vic 3d detailu.. ale zase si nemysli ze davam textury naschval male ;) jo a ta textura zeme je tam jen kvuli renderu.. jinak budeme mit multi texturing.. tenhle render uz asi nebudu upravovat.. ted uz bude demo :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob zář 01, 2007 5:12 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 14, 2005 5:37 pm
Příspěvky: 142
Af píše:
ted uz bude demo :)

Výborne, tesím sa naň. :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob zář 01, 2007 9:07 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
Yellowzelo: diskutujme dal : ;)
model co uz bude ve hre na 100% tak jak ho ukazuju (nemam se na co vymlouvat.. mozna jen na to, ze v level editoru se jeste prida trocha spiny, a mozna tam budou pavuciny..a trochu jiny realtime rendering..) : Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned zář 02, 2007 1:32 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 23, 2006 1:18 am
Příspěvky: 602
Bydliště: SR, Žilina
Af: No už aby tu bolo to demo :D Mimochodom ako si dopadol s tou vegetáciou? Som na nu docela zvedavý.
Kukám, že minimálne pol fóra si teraz bude musieť zmeniť avatar :lol: Názov sa mi celkom páči :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned zář 02, 2007 1:49 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
DonaldX píše:
Af: No už aby tu bolo to demo :D

taky doufam ;)
DonaldX píše:
Mimochodom ako si dopadol s tou vegetáciou? Som na nu docela zvedavý

no jako kvetinare mame, ale nevim jestli se chce prozradit ;) aby sem dal jeho praci necham uz na nem.
DonaldX píše:
Kukám, že minimálne pol fóra si teraz bude musieť zmeniť avatar :lol: Názov sa mi celkom páči :wink:

ja sem o tom taky nedavno premyslel :) vsem jim to napsat, pff


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned zář 02, 2007 3:42 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 30, 2005 1:50 pm
Příspěvky: 1316
Bydliště: Praha
Ta vesnička vypadá fakt parádně!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned zář 02, 2007 8:07 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 04, 2006 8:11 am
Příspěvky: 1148
Bydliště: Pardubice
DonaldX píše:
Mimochodom ako si dopadol s tou vegetáciou? Som na nu docela zvedavý.

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned zář 02, 2007 8:40 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
taby: jak dlouho si si hral s Alpha mpou?? :) jak budes tvorit kytky co budou mit tvarovanej ceistvej kvet?? :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned zář 02, 2007 9:13 pm 
Offline
..
..

Registrován: pát úno 02, 2007 1:15 pm
Příspěvky: 35
je to super... to Af: fandím vám ;-)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 285 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 19  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz