Právě je pát lis 01, 2024 6:36 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Hromadná editace ipo
PříspěvekNapsal: ned srp 19, 2007 10:01 am 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 25, 2004 3:04 pm
Příspěvky: 113
Bydliště: nedaleko Prahy
Ahoj,
potřeboval bych poradit s úpravou ipo pro řádově stovky objektů. Věc se má tak, že jsem exportoval z game enginu do ipo údaje pro cca 1000 objektů a teď potřebuju u části z nich jednoduše posunout celý záznam o pár framů dopředu, aby animace začala o něco později.
Popravdě moc netuším jak na to, kromě toho, že ručně se mi to fakt dělat nechce.. :) Možná by šel napsat nějaký script, který by u všech označených objektů posunul IPO, ale v pythonu taky tápu, takže budu vděčný za každou radu.

Díky, SL


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon srp 20, 2007 4:24 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
No, neviem, poznas IPO editor? tam by to slo... no, ale 1000 objektov...heh...
najjednoduksie by bolo spravit to v hre...na zaciatku tie objekty pockaju, a potom sa im zapne dynamika.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon srp 20, 2007 4:44 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Tak som spravil skript pre pripad, ze by si to robil tu animaciu odznovu v enginu.
Staci dat kazdemu objektu ktory sa ma oneskorit toto.
Predpokladam ze kazdy sa ma oneskorit o tu istu dobu. Teraz tam je 1 sekunda. Je to v riadku 12, mozes si to zmenit na kolko len chces.
Samozrejme staci ti toto spravit na jednom objekte a na ostatne prekopirovat. ;)
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte srp 21, 2007 7:00 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 31, 2006 9:46 am
Příspěvky: 548
Hm, ale robiť to 1000x... To je naozaj lepšie spraviť skript na IPO.
Kedysi som také veci robil, len teraz nemám čas sa ku tomu vracať :-(


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte srp 21, 2007 3:05 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
to nemusis 1000x.
Staci to spravit raz na jednom objekte. Potom oznacis tych zvysnych 999 a na koniec ten jeden. Stlacis ctrl +c vyberies Properties, potom zas ctrl + c a vyber Logic Bricks.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv zář 13, 2007 8:04 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 25, 2004 3:04 pm
Příspěvky: 113
Bydliště: nedaleko Prahy
Zgerbiak, diky moc - jednalo se o jednorazovy projekt, ktery jsem uzavrel a s nim jsem pozapomnel na tema, ktery jsem tu zalozil, takze se omlouvam, ze jsem neodpovedel.

Slo, presne jak si rikal o to, ze se mi nechtelo editovat vsech x1000 ipo rucne, pokud bych to delal odznova, nebyl by problem vypocitat fyziku s offsetem pomoci tvyho scriptu, takze diky moc jeste jednou za ochotu. :wink:


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 30 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz