Právě je čtv pro 26, 2024 7:27 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: pát črc 27, 2007 8:31 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: čtv lis 02, 2006 3:33 pm
Příspěvky: 270
Bydliště: Plejády
ahojte,
narazil som na (pre mna) dost zavazny problem, a to ze vo vyslednom renderi chybaju objekty, alebo dokonca casti(!) meshu nejakeho objektu... /vid obrazok/
stalo sa to aj v internale aj v yafray
najhorsie na tom je ze sa to nestalo prvy krat a stretol som sa s tym aj pri minulom projekte
je to vazne na nervy ked cakate dlho na render a potom zistite ze tam chybaju vyrenderovane 'veci' ktore su pri tom viditelne, renderovatelne a nachadzaju sa na aktivnom layeri ktory sa renderuje
verzia ktoru pouzivam je 2.44 (v 2.43 a 2.42 som sa s tym nestretol, starsie nepoznam)
ma niekto skusenost s tymto problemom, resp. pozna jeho riesenie? prosim
:(

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát črc 27, 2007 6:20 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 31, 2006 9:46 am
Příspěvky: 548
Keby si poslal .blend - aspoň jeden mesh, možno by sa na niečo prišlo.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte črc 31, 2007 7:11 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: čtv led 06, 2005 3:29 pm
Příspěvky: 233
Bydliště: Praha
Moc sem to neprocital, ale pripomina mi to problem, kdy sem mel dva materialy na jednom meshi... kdyz sem je dal pod stejny tak to tusim pomohlo.... a nebo to mozna musi mit nejaky material (kdyz vytvoris tak jakoby material nema, das add new a mas ho) Sou to takovy blbosti, ale zkousim tou trochou poradit


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř srp 01, 2007 3:16 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Alebo skus otvorit novy blend a importovat do neho cely stary.
Neviem ako pri rendri, ale v BlenderGameEnginu to niekedy pomohlo ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte srp 07, 2007 9:19 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: čtv lis 02, 2006 3:33 pm
Příspěvky: 270
Bydliště: Plejády
blend je tu http://uploader.polorix.net//files/630/ ... tros.blend

jop - problem bude v tych viacerych materialoch na jednom meshi...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz