Právě je úte lis 26, 2024 11:51 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 29 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob črc 07, 2007 9:56 pm 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
dík bumpe ;-)

http://www.g-taurus.ic.cz/wipnew/letnidrink5.jpg


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned črc 08, 2007 1:50 pm 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
tak nakonec takto, jsou tam věci které by stály za to vylepšit ale už to uzavírám.
http://www.g-taurus.ic.cz/wipnew/letnidrink6.jpg


verze bez postprocesu
mírné doostření, domalování stínů, barevná korekce, korekce jasu a kontrastu, mírný glow efekt, zarovnání hran fotek apod.
http://www.g-taurus.ic.cz/wipnew/letnidrink6np.jpg


Naposledy upravil Ragnos dne stř črc 11, 2007 7:54 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned črc 08, 2007 4:41 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 25, 2006 1:23 pm
Příspěvky: 429
Bydliště: Pardubice
Parádní výtvor. Ty věci, které by stály za to vylepšit, určitě dodělej, když soutěžní kolo je teď na dva měsíce.
Jinak sem rád že se téma líbí. :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned črc 08, 2007 6:14 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pát led 12, 2007 7:23 pm
Příspěvky: 120
Bydliště: Červený Kostec
To sklo je parádní nechtěl by jsi udělat na to tutoriál vím že na 3d sceně už jeden je ale je na hodně starou verzy. Chtěl bych se to naučit.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned črc 08, 2007 7:59 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 14, 2005 5:37 pm
Příspěvky: 142
Podla mna tomu este chýba nieco, mozno lepsie farebné zladenie...
Neviem si pomoct, ale nesedí mi na tom textúra dreva, pôsobí rozmazane. Mozno by pomohlo upravit ju v 2d editore, aby vynikli na nej detaily...
Fotky na mna takisto pôsobia trochu rušivo a myslím ze sa dá viac vyuzit ich potenciál.
Napisal pomerne vela kritiky, ale je to velmi pekné. Taktiez musím pochválit sklo po technickej stránke...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned črc 08, 2007 9:14 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 21, 2004 3:09 pm
Příspěvky: 1749
Bydliště: Ostrava
Co bude vlastne ustrednim prvkem tehle sceny? :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned črc 08, 2007 10:12 pm 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
díky

kareem:
no tenhle obrázek byl dimenzovanej na jednoměsíční soutěž, mám už nápad na něco rozsáhlejšího, tak snad to půjde pokud bude čas a chuť.

sadam:tohle sklo je v SF otázkou pochopení exportního skriptu do SF o zbytek se postará renderer, to je ta hlavní výhoda SF, že ačkoliv má poměrně malé možnosti v nastavení materiálů a shaderů tak to vypadá celkem dobře. no pokusím se něco sepsat.

yellowzelo:jj textura je mázlá nepřišel jsem na to jestli to dělá to omezení textur do 1000x1000 v SF nebo samotný renderer a AA, snaha byla o napravení zaostřením v postprocessu ale víc z toho v podstatě nedostanu teďka.

Pitris:no můžeš pohledat původně jsem to chtěl celé máznout a zaostřit panáka ve předu, ale už bych viděl ty ohlasy jaktože to tak degraduju, že jsem to moc rozmazal apod. tak jsem to nechal celý v jedné rovině.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned črc 08, 2007 10:26 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 21, 2004 3:09 pm
Příspěvky: 1749
Bydliště: Ostrava
Ne ne. Na takto malou scenu (msylim rozmerove) DOF neni to prave. To by pusobilo dost nasilne.
Mam jedne napad, treba se Ti bude libit.
1) Dej obrazek na sirku
2) Udelej jeste dalsi 2 lahve cehosi - kazdou jinou.
3) Natoc trochu kameru, aby lahve nestaly tak v lajne, ale malinko ubihaly do perspektivy (vcetne tech desek). Lahve tak budou tvorit pozadi pro...
4) ... prevraceneho panaka v popredi...
5) A dal bych pryc ten klic, prukaz (ci co to je ), druhou sklenici a ty fotky bych vylepil za ty lahve, at to zakryje tu rozmazanou texturu. Je skoda je mit tak usekle na kraji.

Je to jen napad. :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon črc 09, 2007 8:22 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 20, 2007 12:51 pm
Příspěvky: 551
Bydliště: Praha, Česká Lípa
Sadam píše:
To sklo je parádní nechtěl by jsi udělat na to tutoriál vím že na 3d sceně už jeden je ale je na hodně starou verzy. Chtěl bych se to naučit.

Když máš normálně skleničku tak na internal renderer je ideální nastavení :

RayMirror 0.15
depth 2
fresnel 5
Fac 1.25

Ray transparency ... IOR 1.55
Limit 0
Fresnel 5
Fac 1.25
Falloff 1
Depth 7

Specularity 1.3 } cook torr
hard 473 } cook torr

Lambert a Ref 0.8

Zkus si to vyrenderovat a pak už si jen hraj s jednotlivými parametry a dolaď si to.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon črc 09, 2007 10:21 pm 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
jo s tím SF a sklem jsem něco zkutil ale ten videotut má něco kolem 9MB a to že tam v podstatě není nic jinýho než vytvoření tří materiálů a aktivování Image based lighting jedním tlačítkem v exportní skriptu SF není moc slavný takže

sklo

aktivovat
Raymirror 0.7
Raytransp
koukám že jsem tam měl špatné IOR
na těch mých renderech je
IOR 1.3
jinak by měl být 1.5

název materiálu skla musí začínat sfgla aby ho tak renderer zpracoval

potom je dobré mít sklenici i s vnitřní stranou skla a pro vnitřek zvlášť materiál s tekutinou

pro hdri mapu na pozadí aktivovat HORI, nevím jestli je nutností ale aspoň uvidíte jak to sešrotne blender a název té textury s obrázkem na pozadí musí být ibllight.

a potom aktivovat Image Based Lighting neboli IBL v nastavení exportního skriptu taky dopomůže lepšímu výsledku.

toť snad vše


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř črc 11, 2007 7:54 pm 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
tak ještě jedna verze

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv črc 12, 2007 1:01 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 20, 2004 6:14 pm
Příspěvky: 594
Technicky pekne az na zvlastni material plastove casti klice. Tema podle me prilis moralizuje, ale to uz je vec nazoru.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon črc 23, 2007 8:40 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob bře 18, 2006 8:54 pm
Příspěvky: 201
Bydliště: Olomoucity
Ja bych jeste pro reálnější dojem trochu natvaroval ty fotagrafie, trochu zkroutil nebo natrhnul a tak.... vypadají tak nějak uměle oproti parádnímu zbytku.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte črc 24, 2007 8:25 am 
Offline
..
..

Registrován: stř říj 25, 2006 6:47 am
Příspěvky: 91
ta zelena flasa je naklonena dozadu, alebo sa mi to iba zda?


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 29 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz