Právě je sob lis 23, 2024 7:26 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 35 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř bře 21, 2007 7:25 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: stř říj 04, 2006 11:58 am
Příspěvky: 50
Bydliště: prece Brno
mluvil sem o tom renderu nahore :oops:

edit: v animaci se mi to zdalo v poradku, takze jestli je scena delana pro animaci, tak je to dobre :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned bře 25, 2007 2:50 pm 
Offline
..
..

Registrován: sob čer 03, 2006 4:39 pm
Příspěvky: 81
Bydliště: Praha
V sousednim threadu si trochu hrajeme s 3D panoramaty v Blenderu.
viewtopic.php?p=44374#44374


Naposledy upravil Kvetoslav dne sob čer 23, 2007 10:01 am, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob čer 23, 2007 9:57 am 
Offline
..
..

Registrován: sob čer 03, 2006 4:39 pm
Příspěvky: 81
Bydliště: Praha
Tak po celkem dlouhe dobe update. Par dni mi to zabralo, ale jiz jsem scenu unwprapoval. Par objektu udelam pres interni materialy - hlavne kovove a plastove. No a ty knihy. UV mapovat je, to by se clovek zblaznil. Prikladam obrazek pro komentare.

Chtel bych se zeptat na radu, zda nekdo znate fintu, jak z Bledneru udelat UV mapu vsech objektu najednou. Samozrejme radsi bude kreslit jednu UV colour mapu pro vsechny objekty, nez pro kazdy mit vlastni rucne kreslenou texturu. UV okno umi zobrazit jen UV mapu jen jednoho objektu.
Ja to obchazim tak, ze kazdemu jiz unwpraplemu objektu pridelim zvlastni barvu, pak je vsechny na kratko joinnu, diky tomu vidim vsechny UV mapy, srovnam si je v UV okne jako potrebuji a vyexportuji pro kresleni, no a nakonec dam separovat objekty dle materialu (barvy, hotkey P). Pokud znate rychlejsi zpusob, tak prosim dejte vedet.

Predem upozornuji, ze ta testovaci mapa neni dobre zarovnana na okrajich, tak to nekde vypada i na rovne plose, ze je tam napnuta (stretched - nevim jak se to presne rika cesky) textura.

Obrazky viz dalsi post.


Naposledy upravil Kvetoslav dne ned črc 01, 2007 8:10 pm, celkově upraveno 2

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob čer 23, 2007 12:48 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 23, 2006 1:18 am
Příspěvky: 602
Bydliště: SR, Žilina
Miestami je ta testovacia mapa dosť neprehladne namapovaná až skrútená. Môže ti to robiť problémy pri kreslení. Knihy by som unwrapol len niektoré (najviac viditeľné) a ostatné by som riešil procedurálkami. Ja by som tie objekty textúroval postupne a samostatne. Tvojím spôsobom by som mal z toho asi dobrý guláš :) Viacmenej je to na tebe ak ti vyhovuje tvoj postup :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř čer 27, 2007 10:07 am 
Offline
..
..

Registrován: sob čer 03, 2006 4:39 pm
Příspěvky: 81
Bydliště: Praha
Posilam par obrazku, jak se to zatim vyviji. Jsou to prvni testy.

Prvni obrazek - finalni unwrapping s interni testovaci mapou.

Druhy obrazek - jak vypada export mapy pro kresleni, zvolil jsem 2048x2048.

Treti obrazek - prvni zakladni testovaci base colour textura pro test barevne palety a kontrasu.

Ctvrty obrazek - test render.

Paty obrazek - test osvetleni zakladni base colour mapy.

Prosim o komentare a poznamky. Nyni by melo nasledovat detailni kresleni textur, nepredpokladam pouziti fotek, chtel bych to mit cele rucne.

EDIT: Nejak nefunguje upload :-(

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek


Naposledy upravil Kvetoslav dne ned črc 01, 2007 9:51 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned črc 01, 2007 8:31 pm 
Offline
..
..

Registrován: sob čer 03, 2006 4:39 pm
Příspěvky: 81
Bydliště: Praha
Tak se mi dnes konecne podaril ten upload. Predem diky za kritiku :(


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned črc 01, 2007 9:26 pm 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
zatím není moc co kritizovat, uvčka vypadají povedeně a jinak z těch malých renderů nejde moc co poznat :-/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon črc 02, 2007 12:01 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 27, 2004 9:31 pm
Příspěvky: 256
Bydliště: Plzeň
DonaldX - Uplne souhlasim stebou.

Jen dodam pokud mas skutecne mistnost jako jeden objekt tak to muzes porat mapovat solo vice materialu a UV se muze prekrivat ne vedle sebe jako ted.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon črc 02, 2007 1:42 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 31, 2005 11:35 am
Příspěvky: 271
no vypadá tpo zajímavě..jsem zvědavej jak bude velké to UV, aby to vypadalo detailně a pak čekám, kdy se tam objeví ten frankestein, když už se to tak jmenuje..jinak good: :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob črc 14, 2007 12:33 pm 
Offline
..
..

Registrován: sob čer 03, 2006 4:39 pm
Příspěvky: 81
Bydliště: Praha
Tak postupuji v texturovani. Colour map uz je skoro hotova. Pak bump a spec.

Jenom potrebuji poradit, please. Kdyz jsem udelal testovaci animaci, tak mi blika postel:

www.compllex.com/0001_0250.avi

Nevite co s tim. Double vertices za to nemohou, zadne tam nejsou.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob črc 14, 2007 2:24 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 23, 2006 1:18 am
Příspěvky: 602
Bydliště: SR, Žilina
Nemáš tam náhodou zdvojené vertexy - 2 fejsy na sebe?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob črc 14, 2007 11:38 pm 
Offline
..
..

Registrován: sob čer 03, 2006 4:39 pm
Příspěvky: 81
Bydliště: Praha
Jak uz jsem psal - zadne dublovane vertexy ani facy tam nejsou :-(

Help me please!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob črc 14, 2007 11:53 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: čtv lis 18, 2004 10:25 am
Příspěvky: 412
Kvetoslav píše:
Jak uz jsem psal - zadne dublovane vertexy ani facy tam nejsou :-(

Help me please!


Něco podobnýho mi dělal SSS, nemáš ho náhodou zaplej na tý posteli.....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned črc 15, 2007 10:19 am 
Offline
..
..

Registrován: sob čer 03, 2006 4:39 pm
Příspěvky: 81
Bydliště: Praha
Uz jsem to vyresil. Nemel jsem u postele a te deky zapnuty autosmooth :-)
Diky za pomoc.

Ted jdu texturovat par objektu proceduralnima texturami a a pak kreslit norm/bump a specularity mapu.

Edit: Bylo to taky trochu nekorektnimi normalami. Kdyz jsem si pohral s Clear rotation apod. tak to pomohlo uplne. Jako dik za pomoc posilam spraveny testovaci zaber ve vetsim rozliseni:

www.compllex.com/0001_0100.avi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned črc 15, 2007 12:32 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 23, 2006 1:18 am
Příspěvky: 602
Bydliště: SR, Žilina
Kvetoslav píše:
Jak uz jsem psal - zadne dublovane vertexy ani facy tam nejsou :-(

Help me please!


Sorry som to prehliadol :oops:


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 35 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz