Právě je sob lis 23, 2024 7:44 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: katana + wakizashi
PříspěvekNapsal: pát čer 22, 2007 5:41 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 03, 2006 4:35 am
Příspěvky: 161
Bydliště: smilovy hory///Praha
Mala scenka...
Komentare, napady, navrhy apod. vitany :)

Obrázek


Naposledy upravil white wolf dne ned čer 24, 2007 4:27 am, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát čer 22, 2007 5:46 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
pridat textury, a nechapu proc je cepel kulata mozna je v pochve..
btw : prevazovalo by se to
a -> lepsi kompozice, zkus jiny pohled co vic vynese pohled na katany


Naposledy upravil Alfisko dne pát čer 22, 2007 11:16 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát čer 22, 2007 6:00 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 03, 2006 4:35 am
Příspěvky: 161
Bydliště: smilovy hory///Praha
hh, samozrejme je to pochva, ne cepel

no, co myslis proc je to ve wip?, protoze to neni hotove, takze textury samozrejme pridam ;)

kamera taky bude ve vysledku urco jinak...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát čer 22, 2007 11:18 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
Tak co ti na to pak ale mam rict :( udelej vic detailu na pochve a vubec na tom kolem..
chce to nejake poradne viditelne prvky japonske architektury..
ale vazne ti rikam, takhle by se to prevazilo ! :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát čer 22, 2007 11:57 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 03, 2006 4:35 am
Příspěvky: 161
Bydliště: smilovy hory///Praha
neprevazilo, je to delane podle predlohy, kde to takhle je, ale pokud to tak hodne pusobi, muzu to kousek posunout :)

Japonske prvky to urcite chce ( proto i ten nizky stolek ;) ), koukam po netu a premyslim co tam konkretne dat, akorat porad nevim co...

na pochve bude asijsky drak, ale jen texturou, protoze kdybych ho mel modelovat, tak se asi zblaznim :))
Pochva by jeste mela by omotana provazem na prichyceni mece k pasu, ale s tim si nevim moc rady :(, takze bude asi bez provazu...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob čer 23, 2007 2:32 am 
Offline
____
____
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 13, 2004 7:58 am
Příspěvky: 717
Bydliště: Prostějov
přesně podle obrázku?? ... tak to je obrázek nějaké "levné" repliky ... máš tu soupravu opravdu moc vlevo a takhle by to ze stojánku nejspíš padalo.

Osobně mám raději nepřezdobené kusy, ale to je na tobě, je to tvůj obrázek. Měl bych připomínky ke konstrukci mečů. Domodeluj oba konce opletu a případně do něj vlož i nějaké menuki. Neumím si moc představit, jak by se to takhle uvázalo. Možná vycházíš ze špatné předlohy ... levné repliky se neovazují, ale spíš "lepí" z polotovaru, co na první pohled vypadá jako uvázaný. Fuchi na kataně se mi zdá moc velké. Do tsuby vyřízni otvory pro kuzuku a kogai ( nebo jen jedno z nich).

... a místo obrázku v rámečku tam pověs spíš svitek s kaligrafickým textem, symbolem, nebo tradiční malbou...ikdyž v dnešních domácnostech s tradiční tokonomou se dá už vidět lecos ( včetně televize :lol: :lol: :lol: )


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob čer 23, 2007 12:40 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 23, 2006 1:18 am
Příspěvky: 602
Bydliště: SR, Žilina
Ejha. Tu už sa nedá dorozumieť ani česky ani slovensky? :mrgreen:

Mal by si si najprv spraviť nejaký lepší koncept a kompozične to lepšie vyvážiť(ako už písal Af). Malo by to zaujať aj niečím iným, nielen tým, že je to z dalekého východu. :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob čer 23, 2007 1:01 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 03, 2006 4:35 am
Příspěvky: 161
Bydliště: smilovy hory///Praha
Dekuji Vam, hlavne ADovi :) za cenne pripominky, pokusim se podle nich zaridit, uvidime co z toho nakonec vyleze :) Akorat sem jeste vicemene zacatecnik, takze se s tim musim poprat...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned čer 24, 2007 4:27 am 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 03, 2006 4:35 am
Příspěvky: 161
Bydliště: smilovy hory///Praha
Takze novy progres nahore :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned čer 24, 2007 10:15 am 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pon pro 11, 2006 3:19 pm
Příspěvky: 77
Mno ta horni, je nejak usekla....a nema ten stul dost velky mirror? Podle meho vysoky lesk moc nepouzivaji, nebo jo?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned čer 24, 2007 11:55 am 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 03, 2006 4:35 am
Příspěvky: 161
Bydliště: smilovy hory///Praha
porad hledam nejakou vhodnou pozici kamery, ale nejak se nedari :))

s tema odleskama, to je ruzne, nasel sem stoly matne i leskle jak "krava" :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned čer 24, 2007 3:02 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
zkus si pohrat s nastavenim FOV u kamery (je to v edit buttons kdyz oznacis kameru, rika se tomu lens kamery, proste jak moc do strany vidis..) takhle to vypada jako kdyby ta kamera byla na co nejzakladnejsim miste kde jen muze byt.. zkus to dat z vetsi dalky at vidime vetsi cast pokoje, treba i z 5ti metru.. preci jen katany nemusi jako hlavni cast obrazku tak blizko kamery..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned čer 24, 2007 3:34 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 21, 2004 3:09 pm
Příspěvky: 1749
Bydliště: Ostrava
Zkus jeste poladit ty stiny katan na stene. Jsou nejake kostickovane. :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon črc 02, 2007 12:06 am 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 03, 2006 4:35 am
Příspěvky: 161
Bydliště: smilovy hory///Praha
Dalsi a asi posledni pokus :) chtel bych to asi i sam trosku lepe, ale...
Obrázek

a jen pokus to posunout nekam jinam... :)
Obrázek

Ty stiny jsou porad "kostickovane", ale pride mi to lepsi nez kdyby byly uplne ostre...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon črc 02, 2007 10:58 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 25, 2006 1:23 pm
Příspěvky: 429
Bydliště: Pardubice
ten druhý v tom cartoon stylu vypadá o poznání líp, protože zakrývá dost nedostatků, který jsou vidět na prvním renderu. Ale určitě velký pokok od původní verze. :)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz